Vencapunto píše:A pak z toho máš jen světla pro denní svícení.To už ale ztrácí tu hlavní výhodu že nemusíš zapínat a vypínat světla.
Nerozumím A mám z toho co?? Dobrý vtip Nastartuji(zapnu zapalování),světla svítí,vypnu zapalování světla nesvítí A rellé je spolehlivější a levnější než ta krabička s elektronikou
Jediný problém u Fiatu je,že při zapojení přes relé může bliknout(svítit) kontrolka poruchy světel. Zítra mi přijdou,tak uvidíme.Půjdou na místo mlhovek,které stejně nemám a nepotřebuji
Vencapunto píše:A pak z toho máš jen světla pro denní svícení.To už ale ztrácí tu hlavní výhodu že nemusíš zapínat a vypínat světla.
Nerozumím A mám z toho co?? Dobrý vtip Nastartuji(zapnu zapalování),světla svítí,vypnu zapalování světla nesvítí A rellé je spolehlivější a levnější než ta krabička s elektronikou
Jo ale už to nefachčí tak jak má.Světla se maj rozsvítit až po nastartování a ne po otočení klíčku.Tady je rozdíl "Světla pro denní svícení" a "automatické denní svícení".Asi se každej bavíme o jinym.
Futile Italian Attempt at Transportation Very Weird
A jaký je v tom proboha rozdíl Kde je psáno co mají světla SPDS dělat? Mají svítit ve dne a po zapnutí normálních světel mají zhasnout a naopak. Proč by měla svítit až po debilním nastartování??? Proč? Když mají spotřebu nula hovno nic. Ta moje 2x 4,4W
Vencapunto píše:Vždyť to píšu.Je rozdíl v tom že automatický se rozsvítěj až po nastartování.Nevim co na tom nechápeš.
Nebo při zapnutém zapalování všeználku Jako by na tom záleželo Takže podle všeználka jsou SPDS pouze ta světla ,která se rozsvítí až po nastartování.Zajímavé Takže Hella nedělá SPDS,ona dělá všeználkova poziční světla.Protože svítí už při zaplém zapalování i bez nastartování Jdu do šenku
Záleží,ale už to tady nebudu řešit,nemá to cenu.Jinak tyhle svítěj hodně slušně.Ale aby to splňovalo homologaci,nemáj bejt dodržený nějaký vzdálenisti od vozovky a tak?
Futile Italian Attempt at Transportation Very Weird
Vencapunto píše:Záleží,ale už to tady nebudu řešit,nemá to cenu.Jinak tyhle svítěj hodně slušně.Ale aby to splňovalo homologaci,nemáj bejt dodržený nějaký vzdálenisti od vozovky a tak?
Nezáleží kurva,a už mě sereš. Homologaci mají. Bez homologace stojí pár stovek.E11 RL Jediný důvod proč by na tom mělo záležet??? Jediný
Jen se ptam,protože kamarád když montoval asi před 4ma rokama SPDS Hella tak tam bylo výrazně napsaný že pokud se nedodrží předepsaný vzdálenosti montáže tak homologace je neplatná.
Futile Italian Attempt at Transportation Very Weird
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení:
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se rozsvítí automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout