Studená nechce jet!

Všeobecná témata týkající se motoru, např. servo, topení, rozvody apod.

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

mkn
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 04 čer 2007, 17:44
Bydliště: Neděliště

Příspěvek od mkn »

Děkuji za odpovědi. Filtr byl měněn před 3 měsíci a je a s ním najeto přibližně 5000 Km. Před chvílí jsem se na něj díval a vypadá čistě.

Ten "snímač otáčok kľukového hriadeľa" je to čidlo, o kterém v tomto tématu píše "pacholda" hned na začátku? Nebo je to nějaké jiné čidlo?

Už se mi to občas stávalo dříve, od té doby jsem byl 2x na diagnostice - a nehlásí žádné závady. Nyní je to však pravidelně, tak asi budu muset na diagnostiku znovu. Ještě počkám, zda mi tady ještě někdo poradí.
Multipla 1.6 16V - červená-metal
Reklama
 

stillo
Fiaťák
Příspěvky: 57
Registrován: 25 pro 2007, 12:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stillo »

Neviem, či snímač o ktorom píše pacholda je ten istý - tiež som nad tým rozmýšlal.

Výmena snímača s diagnostikou v PL by stálo na Pandu cca 2300,-Sk.

POZNÁMKA: Veľa mechanikov v servisoch sa spolieha na to, že všetko nájdu v diagnostike a v praxi to tak nie je. Napr. zlomený VN kábel na Punto 1.1 (trhanie počas jazdy).
Multipla 1.6 16V, 12/2007
Uživatelský avatar
pacholda
Fiaťák
Příspěvky: 183
Registrován: 02 bře 2007, 08:29
Bydliště: Podkrkonoší

Příspěvek od pacholda »

Tak problém možná vyřešen. Po výměně motorového oleje (cca před měsícem a půl) se již mulťa nedusí. Prý jsem měl nízkou hladinu oleje a to prý může způsobovat špatný chod ventilů. Asi budu muset častěji kontrolovat stav oleje a hlavně dolévat.
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
mkn
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 04 čer 2007, 17:44
Bydliště: Neděliště

Re: Studená nechce jet!-problém konečně vyřešen

Příspěvek od mkn »

Ahoj všem. Znovu popíšu závadu: po nastartování a ujetí cca 2 km s úplně vystydlým motorem začala Mulťa cukat a nechtěla táhnout. Čím více byl sešlápnutý plyn.pedál, tím to bylo horší. Trvalo to vždy asi 500m, pak se auto vzpamatovalo a celý den jezdilo naprosto normálně. Už jsem si na to celkem zvykl. Pak přišel čas zajet na emise a ejhle. Závěr-vadná lambda sonda. Napadlo mě, jestli by to nemohlo souviset s výše zmíněným cukáním. Pročetl jsem různá fóra na netu a došel jsem k závěru, že možná ano. Vyměnil jsem lambda sondu za univerzální BOSH z Autokelly a od té doby auto jezdí jako nové. :D
Hodně se tvrdí, že když je vadná sonda, auto strašně žere, což se u mne nepotvrdilo.
Poslední vypočítaná spotř. před výměnou byla 7,23l
Teď, po výměně 7,05l. A myslím, že tento mírný pokles byl spíše ovlivněn trasami, které jsem zrovna jezdil (méně město).
Multipla 1.6 16V - červená-metal
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - všeobecně“