Pak s tím byl švagr u borce od Zlína, co se specializuje na Fiaty, nechal si měnit kotouče brzd a potřeboval zhasnout kontrolku airbagu (tu jsem rozsvitil já
 ), a zmínil se i o té spojce.  Tak se ten borec na to podival, a od té doby je svatý klid. Prej to bylo v hydraulice spojky, prej to musel rozebrat a odvzdušnit - ptal jsem se švagra, jestli mu na té spojce něco měnil, a říkal, že neví o ničem, z materiálu platil jen za ty brzdové kotouče.
 ), a zmínil se i o té spojce.  Tak se ten borec na to podival, a od té doby je svatý klid. Prej to bylo v hydraulice spojky, prej to musel rozebrat a odvzdušnit - ptal jsem se švagra, jestli mu na té spojce něco měnil, a říkal, že neví o ničem, z materiálu platil jen za ty brzdové kotouče.Takže chlapi, řešení ten problém má ... Akorát je potřeba vědět jak to přesně udělat ... Až na to někdo přijdete, tak sem dejte podrobný popis ....
Mě to spojka nedělá (trochu teda vrže, ale jen někde v pedálu), ale zato mi jde docela ztuha (že by druhý, tady zmiňovaný problém ?). Já jsem si na ni zvykl, ale jde opravdu nezvykle ztuha (ne že by dřela nebo měla velký třecí odpor, spíš mi to připadá, že tam je strašně silná pružina) a kdo na ni necí zvyklý, tak má problém se rozjet. Já jsem se udělal spokojený tím, že si ji vysvětluji jako "sportovně laděná spojka" (mám 1.2 16V ....
 . Takže mi to osobně příliš neva, horší moje žena ...
 . Takže mi to osobně příliš neva, horší moje žena ... . Aspoň mám pocit, že to auto musím ještě trochu řídit a ne se v něm jen vozit.
 . Aspoň mám pocit, že to auto musím ještě trochu řídit a ne se v něm jen vozit.   
   
  
 