chcem sa spytat na nasledovnu vec. Mam volu v ulozeni vackoveho hriadela.. Teraz idem robit taku malu GO motora - kruzky, gufera a co bude treba.
Otazka znie: Da sa nejak opravit aj ta vola na ulozeni vacky?
Auto mi aj cvrlika, ked je v zatazi (okrem klepania na volnobehu, co robi ta vacka). Moze to cvrlikanie suvisiet s vackou? napr. ze tym ze je volna slabo tlaci na ventily a tie cvrlikaju?? co si o tom myslite?
tak proč si se nezeptal přímo tam?? Já tam byl taky, kuli ventilům...ale zrovna když sem tam byl, tak to necvakalo...když sem jel domu tak po cca 3km se to zase rozcvakalo...ale už to neřešim, prostě budu jezdit tak dlouho, dokud to pojede
tak proč si se nezeptal přímo tam?? Já tam byl taky, kuli ventilům...ale zrovna když sem tam byl, tak to necvakalo...když sem jel domu tak po cca 3km se to zase rozcvakalo...ale už to neřešim, prostě budu jezdit tak dlouho, dokud to pojede
spytal som sa.. a povedali, ze sa da len menit cela hlava (30tisic korun)...
Aj tebe to cvaka? kedy? len ked je teply a v zatazi??? ja mam ist o tyzden na svadbu na Oravu .. 200km tam 200km nazad.. plne auto a kufor.. bojim sa..rozmyslam, ze si poziciam auto z pozicovne..ale je to dost drahe..
niekedy mam chut to auto rozbit bajsbalovou palkou..
Stanno píše:spytal som sa.. a povedali, ze sa da len menit cela hlava (30tisic korun)...
Aj tebe to cvaka? kedy? len ked je teply a v zatazi??? ja mam ist o tyzden na svadbu na Oravu .. 200km tam 200km nazad.. plne auto a kufor.. bojim sa..rozmyslam, ze si poziciam auto z pozicovne..ale je to dost drahe..
niekedy mam chut to auto rozbit bajsbalovou palkou..
jo,cvaká mi to jak šicí stroj za studena,za tepla v zátěži i na volnoběh...ale seru na to, ať se to třeba posere
Hoj..vůle vačky v uložení může být maximálně 0,15 mm a zjistí se to tak že sundáš vačku,tu změříš mikrometrem,poté na hlavu utáhneš na utahovací moment uložení vačky a též ho změříš...
Tuto vadu na kráse opravujeme v práci stále a nestojí to moc peněz a jezdí to stejně
Vasek176 píše:Hoj..vůle vačky v uložení může být maximálně 0,15 mm a zjistí se to tak že sundáš vačku,tu změříš mikrometrem,poté na hlavu utáhneš na utahovací moment uložení vačky a též ho změříš...
Tuto vadu na kráse opravujeme v práci stále a nestojí to moc peněz a jezdí to stejně
ahoj.. ta vola v ulozeni sa prejavuje ostrym kovovym klepanim za tepla pri pridani plynu??
všechny uložení se provrtají na horizontní freze o 2 mm větší a dají se tam železné vložky které se poté vystruží na přesný průměr..je to práce na půl dne a dělají to větší servisi...v čechách vím ale pouze o dvouch co to umí
a jestli ti to klepe při přidání plynu tak to není uložením vačky ale vymačkaným okem v ojnici na pístí čep
Vasek176 píše:všechny uložení se provrtají na horizontní freze o 2 mm větší a dají se tam železné vložky které se poté vystruží na přesný průměr..je to práce na půl dne a dělají to větší servisi...v čechách vím ale pouze o dvouch co to umí
a jestli ti to klepe při přidání plynu tak to není uložením vačky ale vymačkaným okem v ojnici na pístí čep
vdaka.. konecne fundovana odpoved konecne to niekto vysvetlil..ja si tiez myslim, ze je to ten piestny cap.. zajtra to ide do servisu, tak im to spomeniem.
Vasek176 píše:mno moje taky trošku smrdí a za studena i si pokouří ale to je v pohodě
vasek ... este pises, ze ked to klepe pri pridani plynu, tak to je "vymačkaným okem v ojnici na pístí čep".
Chcem sa ta spytat, co sa moze stat, ked to nedam opravit.. potrebujem, aby spravilo este cca 10tis. km .. moze sa to oko roztrhnut, alebo to bude iba klepat.. ake su prognozy?
to ti neřeknu zda to vydrží 100km či 1000km a nebo 10000km.Ale může to rozbít uplně píst,ojnici,kliku a nedej bože i blok motoru a i hlavu,toto je docela velký problem a řešil bych ho okamžitě