Re: Jak ojetá Multipla už je "moc ojetá"? Kolik vydržela Vaše?
Napsal: 16 pro 2009, 08:46
				
				Ahoj, co se Multi týče, nelituji, že jsem do toho šla, i když mi tady jeden kolega radil, abych jí hodila ze skály   . Koupila jsem ji před 3 roky za 158 tis. Jako člověk ochraňující životní prostředí
. Koupila jsem ji před 3 roky za 158 tis. Jako člověk ochraňující životní prostředí   , jsem si řekla, že chci LPG, ale dopadlo to trošku jinak.. Muj Multýnek  měl najeto 178tis. a je to hybrid - benzín+CNG. Za tu dobu jsem vyměnila přední nápravu, stabilizační tyče, zadní čepy kol, výměna řemenů a upínacích kladek byla při přivezení domů samozřejmostí. Čekají mě brdové kotouče a výfuk a to nepočítám opravu, když mi pes překousal erbegy, kdy přestal fungovat alternátor, tak nějak se mírně zadřel... Dalo by se říct, že tohle je klasika. Jenže velký problém nastal v letošním roce, kdy se mi totálně rozhašilo CNG. Jediný člověk, který tomu rozumí je v Praze. Nejprve mi nešlo plyn vůbec čerpat, závada byla odstarněna, ale shodou okolností nešla v Praze čerpačka, takže se nepřišlo na skrytou závadu. Po týdnu jsme tam putovali znovu. Tentokrát to byl ventil k jedné z bomb. Při té příležitosti se přišlo na další závady a celková oprava mě přišla během 14 dní na 20 tis. Nicméně jsem optimista, říkám si, že při nákladech 1,10 Kč/km, se mi to vrátí, protože ročně najedu kolem 9 tis. km. Opravdový průšvih u CNG je servis. I když je originál v autě, ani Fiat s tím často nechce mít něco společného, no a pak je to omezená síť čerpaček, kdy si musíš jízdu rozložit mezi ně
 , jsem si řekla, že chci LPG, ale dopadlo to trošku jinak.. Muj Multýnek  měl najeto 178tis. a je to hybrid - benzín+CNG. Za tu dobu jsem vyměnila přední nápravu, stabilizační tyče, zadní čepy kol, výměna řemenů a upínacích kladek byla při přivezení domů samozřejmostí. Čekají mě brdové kotouče a výfuk a to nepočítám opravu, když mi pes překousal erbegy, kdy přestal fungovat alternátor, tak nějak se mírně zadřel... Dalo by se říct, že tohle je klasika. Jenže velký problém nastal v letošním roce, kdy se mi totálně rozhašilo CNG. Jediný člověk, který tomu rozumí je v Praze. Nejprve mi nešlo plyn vůbec čerpat, závada byla odstarněna, ale shodou okolností nešla v Praze čerpačka, takže se nepřišlo na skrytou závadu. Po týdnu jsme tam putovali znovu. Tentokrát to byl ventil k jedné z bomb. Při té příležitosti se přišlo na další závady a celková oprava mě přišla během 14 dní na 20 tis. Nicméně jsem optimista, říkám si, že při nákladech 1,10 Kč/km, se mi to vrátí, protože ročně najedu kolem 9 tis. km. Opravdový průšvih u CNG je servis. I když je originál v autě, ani Fiat s tím často nechce mít něco společného, no a pak je to omezená síť čerpaček, kdy si musíš jízdu rozložit mezi ně   . Já mám výhodu, že když dojde plyn, mohu dojet na benzín. Do autíčka, které je jen na CNG bych asi nešla. Hodně štěstí Jana
  . Já mám výhodu, že když dojde plyn, mohu dojet na benzín. Do autíčka, které je jen na CNG bych asi nešla. Hodně štěstí Jana
			 . Koupila jsem ji před 3 roky za 158 tis. Jako člověk ochraňující životní prostředí
. Koupila jsem ji před 3 roky za 158 tis. Jako člověk ochraňující životní prostředí   , jsem si řekla, že chci LPG, ale dopadlo to trošku jinak.. Muj Multýnek  měl najeto 178tis. a je to hybrid - benzín+CNG. Za tu dobu jsem vyměnila přední nápravu, stabilizační tyče, zadní čepy kol, výměna řemenů a upínacích kladek byla při přivezení domů samozřejmostí. Čekají mě brdové kotouče a výfuk a to nepočítám opravu, když mi pes překousal erbegy, kdy přestal fungovat alternátor, tak nějak se mírně zadřel... Dalo by se říct, že tohle je klasika. Jenže velký problém nastal v letošním roce, kdy se mi totálně rozhašilo CNG. Jediný člověk, který tomu rozumí je v Praze. Nejprve mi nešlo plyn vůbec čerpat, závada byla odstarněna, ale shodou okolností nešla v Praze čerpačka, takže se nepřišlo na skrytou závadu. Po týdnu jsme tam putovali znovu. Tentokrát to byl ventil k jedné z bomb. Při té příležitosti se přišlo na další závady a celková oprava mě přišla během 14 dní na 20 tis. Nicméně jsem optimista, říkám si, že při nákladech 1,10 Kč/km, se mi to vrátí, protože ročně najedu kolem 9 tis. km. Opravdový průšvih u CNG je servis. I když je originál v autě, ani Fiat s tím často nechce mít něco společného, no a pak je to omezená síť čerpaček, kdy si musíš jízdu rozložit mezi ně
 , jsem si řekla, že chci LPG, ale dopadlo to trošku jinak.. Muj Multýnek  měl najeto 178tis. a je to hybrid - benzín+CNG. Za tu dobu jsem vyměnila přední nápravu, stabilizační tyče, zadní čepy kol, výměna řemenů a upínacích kladek byla při přivezení domů samozřejmostí. Čekají mě brdové kotouče a výfuk a to nepočítám opravu, když mi pes překousal erbegy, kdy přestal fungovat alternátor, tak nějak se mírně zadřel... Dalo by se říct, že tohle je klasika. Jenže velký problém nastal v letošním roce, kdy se mi totálně rozhašilo CNG. Jediný člověk, který tomu rozumí je v Praze. Nejprve mi nešlo plyn vůbec čerpat, závada byla odstarněna, ale shodou okolností nešla v Praze čerpačka, takže se nepřišlo na skrytou závadu. Po týdnu jsme tam putovali znovu. Tentokrát to byl ventil k jedné z bomb. Při té příležitosti se přišlo na další závady a celková oprava mě přišla během 14 dní na 20 tis. Nicméně jsem optimista, říkám si, že při nákladech 1,10 Kč/km, se mi to vrátí, protože ročně najedu kolem 9 tis. km. Opravdový průšvih u CNG je servis. I když je originál v autě, ani Fiat s tím často nechce mít něco společného, no a pak je to omezená síť čerpaček, kdy si musíš jízdu rozložit mezi ně   . Já mám výhodu, že když dojde plyn, mohu dojet na benzín. Do autíčka, které je jen na CNG bych asi nešla. Hodně štěstí Jana
  . Já mám výhodu, že když dojde plyn, mohu dojet na benzín. Do autíčka, které je jen na CNG bych asi nešla. Hodně štěstí Jana To už spíš nafta...
  To už spíš nafta... )
 )  Ale za 1,10 nejezdím spíš tak 1,25-1,45/km.
 Ale za 1,10 nejezdím spíš tak 1,25-1,45/km.