Stránka 2 z 4
					
				Re: ALU
				Napsal: 06 bře 2011, 13:03
				od rogi
				viem čistenie viac lúčových je veľmi obtiažne  

 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 12 bře 2011, 19:29
				od Petr82
				Já bych šel do DEZENT V DARK
			 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 06 dub 2011, 23:09
				od rogi
				neviem či niekto čítal dielenský manual, tak pre tých čo snívajú o 18" diskoch tak pozor, výrobca nedoporučuje montovať ak neboli dodané s výroby, lebo je tam  iné riadenie 

 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 11 říj 2011, 17:57
				od Darth.W
				chlapi mam technicku otazku ... ake ET mate na diskoch (neoriginal, co tam neboli pri kupe auta) ...
v manuali sa pise velkost rafika 7J x 16 ET 31 ... samozrejme zohnat nieco take je (v normalnej cene) nemozne ... chcem Borbet LV4 Cierne t.j. 7x16 ET30 4x98 ibaze "odbornicka" tvrdi ze sa tam hodia ET38 ... vsak keca?
			 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 11 říj 2011, 18:36
				od rogi
				všetko ide namontovať, ET ak je menšie sa vysúva ráfik von a keď je väčšie sa zasúva dovnútra, taká jednoduchá definícia  

  ja by som tam nedával lebo ani výrobca to tam nedáva a ma nato určití dôvod
 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 12 říj 2011, 18:25
				od Darth.W
				
 no to ja viem ze cim je ET mensie tym je koleso viac von ... ale haluz je ze sa teta asi urazila ked som jej napisal ze este aj konfigurator Borbetu tvrdi ze tam ma ist ET30 ... koza si mysli ze Bravo je asi len jedno ... uz som sa obratil na stranku Borbet.sk tak uvidim co z toho vylezie ... ked nie asi sa na to vy**** a pojdem do plechacov ... jedine zeby niekto vedel co stoja original disky
 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 12 říj 2011, 19:59
				od rogi
				tak na originalné zliatinové disky zabudni, za cenu jedného kúpiš dva, takže cena jedného org. je 266€
na začiatku tejto témy som dal obrázky s konfigurátora, inak org. disky sú len od rozmeru 16" a vyššie
			 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 13 říj 2011, 12:38
				od Darth.W
				no uz som dostal odpoved ze vyrabat sa budu az v januari 2012 a to co mi ponukli je otras 

 takze asi skoncim na plechacoch ... alebo prihodim este stovku a pohladam nieco ine
 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 13 říj 2011, 16:27
				od sakal_tt
				ja keby som  mal  bravo tak tam  obujem  origo  18ky  co sa  davaju,  tie su  uplne  perfektne.. 

 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 13 říj 2011, 17:39
				od Darth.W
				sakal_tt píše:ja keby som  mal  bravo tak tam  obujem  origo  18ky  co sa  davaju,  tie su  uplne  perfektne.. 

 
avsak najskor musis kupit s Origo 18kami lebo tam je ine riadenie ... 

 ja viem ze je to pekne ale za prve (a to hlavne) doje.es auto a za druhe na zimu sa moc velke kolesa nehodia
 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 14 říj 2011, 17:33
				od rogi
				písal som to vyššie a pre neveriacich zopár skenov z dielenského manuálu o používaní kolies s rozmerom
18" "frajeri" ktorí radi ohurujú veľkostou kolies by si mali občas aj naštudovať údaje od výrobcu, lebo ten vie, čo sa môže a čo nie, veď to auto vyrába  

 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 20 říj 2011, 10:03
				od amadeuxs
				Nazdar chalani, akurát minule som narazil na túto stránku:  
http://www.wsp-italy.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;  tu sú repliky origo diskov, a velmi dobré ceny podla mna. A sú velmi kvalitné, príbuzny na alfe romeo 156 má wsp a uz 10  rokov bez ziadného deformovania 

 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 20 říj 2011, 11:44
				od kejml
				Darth W. Doporučuji si počkat, až bude nějaký tuzer originální 16" nebo 17" prodávat.
			 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 20 říj 2011, 17:29
				od Darth.W
				
 zabudol som sa pochvalit ... v utorok som kupil origi 16" za 250€ ... len to bude chciet si zvyknut, lahsie sa kruti volantom a horsie to brzdi ... mozno je to gumami a mozno sa mi to len zda ... cas ukaze

 
			
					
				Re: ALU
				Napsal: 27 říj 2011, 22:21
				od breki101
				rogi píše:písal som to vyššie a pre neveriacich zopár skenov z dielenského manuálu o používaní kolies s rozmerom
18" "frajeri" ktorí radi ohurujú veľkostou kolies by si mali občas aj naštudovať údaje od výrobcu, lebo ten vie, čo sa môže a čo nie, veď to auto vyrába  

 
Nie je to frajerina, ja mám origo 18" na aute už 4,5 roka, všetko v pohode, super to vyzerá aj sedí. Z originálnych diskov mi asi najviac sedia na Bravo. Čo sa týka toho riadenia, tak mne sa zdá, že rozdiel je len v tom, že to, ktoré montujú na 18" sa vysúva o 8 mm menej, pravdepodobne preto, lebo sú o niečo širšie 7,5 palcové disky. V zime jazdím na pôvodných 16" plechoch.
[img]
[IMG]http://img805.imageshack.us/img805/4263/dsc00935o.jpg[/img]
Uploaded with 
ImageShack.us[/img]