Stránka 2 z 4

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 12 úno 2011, 22:14
od peta.smolik
Když to tady tak čtu tak zlatý Punto mk1 bez posilovače bez klimy výbava S jako sociál :lol: Zlatý světla pro denní svícení-DRL ještě že je mám :lol:

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 13 úno 2011, 06:33
od Fénix
Prostě zlaté auto bez ničeho :mrgreen:

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 13 úno 2011, 06:37
od Fénix
Podle té tabulky má můj alternátor 105A takže při jízdě má rezervu jako kráva. 1470W. A v životě jsem nedobíjel baterku nabíječkou(na Puntu) Nedostatek výkonu může nastat pouze při parkování a za nízkých otáček a to pouze krátkodobě. Což je naprosto bezvýznamné. A ještě by muselo být zapnuté úplně všechno co žere proud,včetně dálkových světel atd. Necháme teorie. Dobré ráno všem. Nebudeme se hádat o nic.

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 13 úno 2011, 22:15
od Jan Horák
Bájný ptáku, zkus protřít oči a podívat se na tu tabulku znova. Pokud máš 8V Punťu s klimou, tak těch 105A Ti ten alternátor dává při 6000 ot/min!!! Při 1800 ot/min jen 55A a zkus si představit, že při lehce zvýšeným volnoběhu to bude tak 40A. Pandice maj ale alternátor slabší, že? (to je v tý tabulce vedle, kdybys nevěděl). Jinak i malinkej výpadek v krmení šťávou každý PC, tedy i bodycomputer zaznamená a ihned vyhodnotí jako problém=zapne např. ten výstražnej červenej volantek na přístrojovce (v tý chvíli se požadovanýmu spotřebiči nedostávalo šťávy, víš) i přes to, že pak posilovač třeba dál fachčí.

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 13 úno 2011, 22:20
od peta.smolik
A s toho vyplývá že mně žádná kontrolka nenasere :lol: PS: malý ouzký kola=posilovač netřeba
aneb co v autě není nemůže se posrat :lol:

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 13 úno 2011, 22:29
od Jan Horák
Zlatá pravda, ale "pokrok" nelze zastavit, i když si ho vlastně často ani nepřejeme! Pokud chci auto, který je v pozinku, tak mám problém si ho koupit i bez klimy, natož bez posilovače. No a chudinku manželku mám rád, tak proč by se dřela? Dřu se já, abych na to na všechno vydělal a udržoval to v chodu!

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 13 úno 2011, 22:37
od peta.smolik
Nechci polemyzovat o pozinku(nejhorší a nejlevnější možné antikorozní úpravě) :lol:Každopádně měl jsem v plánu novou Pandu jen a pouze se City posilovačem a nějak začínám přemejšlet zas o výbavě S jako sociál tedy bez posilovače :lol:

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 14 úno 2011, 06:59
od Fénix
Kdyby se tady o tom nezačalo diskutovat,ani bych nevěděl ,že mi to má vadit. :mrgreen: Když problém není je třeba ho vymyslet. Pozink má být nejhorší úprava? A nejlepší je jaká? Nerez plech?

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 14 úno 2011, 14:42
od peta.smolik
Nikdo nic nevymejšlí :lol: já jen reagoval a nemusíš se tím zabývat :lol: řekl bych že fosfátování je lepší úprava bohužel je dražší jak pozink pro příklad fosfátováním prošly Škody 1000MB a některý 100 i 110 V minulosti se tím zabývala Mazda a v menším i Toyota

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 14 úno 2011, 15:56
od Fénix
Tím chceš říct,že Škoda 1000mb rezla MÉNĚ než Fabia? Třeba? Ideální bylo celou kastli natřít suříkovou barvou :lol: :lol:

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 14 úno 2011, 16:11
od sgy
lidi neblbněte :) už je to více jak OFF TOPIC.

ostatní už to tu nebudou číst, když budou chtít něco vědět k této problematice a u posilovače ho určitě nebude zajímat úprava plechu :-D

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 14 úno 2011, 16:15
od peta.smolik
Určitě ano 1000MB měla ve svý době i na dnešní dobu velmi účinnou antikorozní úpravu Kastle i s plechama byly fosfátovaný ale jelikoš to bylo drahý a technologicky náročný tak s tí Škoda skončila v době přechodu výroby na typ 100-110 takže ještě některý 100 byly též fosfátovaný Mazda fosfátovala kastle po spodní hranu skel v letech 1992-1998 na 626 Xedos 6 i 9

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 14 úno 2011, 16:21
od Fénix
Už je to opravdu mimo téma. Asi promazat. Konec

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 17 úno 2011, 18:18
od jenik1
Moje Panda palubní počítač nemá, takže mne podobné hlášky neotravují :D

Re: Posilovač řízení - hlásí chybu, i když zatím jede

Napsal: 17 úno 2011, 18:20
od jenik1
Fénix píše:Prostě zlaté auto bez ničeho :mrgreen:
V jednoduchosti je síla. Škoda, že nedělají auta i bez ABS...třeba na přání.