Ritmo

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Abarth
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 12 lis 2005, 21:57
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo

Příspěvek od Abarth »

:arrow:
Naposledy upravil(a) Abarth dne 03 úno 2006, 22:29, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Abarth
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 12 lis 2005, 21:57
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo

Příspěvek od Abarth »

:arrow:
Naposledy upravil(a) Abarth dne 03 úno 2006, 22:30, celkem upraveno 1 x.
Marcel 20VT
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 30 srp 2005, 15:29
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel 20VT »

čemu vděčím za to že mě znají až v CL? Jo snižování bloků a měření antidetonaček to je paráda. Časovací kolo taky znám,ale rukama už toho moc nenadělám. Honza z Ruzyně je můj kámoš a jeho motor se dělal na Mělníku u mýho kámoše Petra. My se známe?
Abarth
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 12 lis 2005, 21:57
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo

Příspěvek od Abarth »

:arrow:
Naposledy upravil(a) Abarth dne 03 úno 2006, 22:31, celkem upraveno 1 x.
Marcel 20VT
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 30 srp 2005, 15:29
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel 20VT »

já mám dvouokého dědečka a ladit ho nebudu - jedničkový karoserie jsou málo pevný a praskají pod naterkou. Kupoval jsem ho bez motoru a i když motory mám tak nejsem spokojen - nemám to v originálu a to mě trápí - potřebuju jedničku na ND - nevíš? Kdy to rozjezdíš? Chci vědět jak to pojede,má to i vyhlodaný solexy!
Abarth
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 12 lis 2005, 21:57
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo

Příspěvek od Abarth »

:arrow:
Naposledy upravil(a) Abarth dne 03 úno 2006, 22:33, celkem upraveno 1 x.
Abarth
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 12 lis 2005, 21:57
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo

Příspěvek od Abarth »

:arrow:
Naposledy upravil(a) Abarth dne 03 úno 2006, 22:34, celkem upraveno 1 x.
Marcel 20VT
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 30 srp 2005, 15:29
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel 20VT »

jo to bude zajímavý! Až to pojede dej vědět,dělám v Žandově a do ČL to mám kousek tak se přijedu podívat. Ta převodovka bude asi problém,takhle malý stálý převod bude z něčeho slabýho a to nevydrží ten nářez. Ten kámoš co stavěl ten Honzův motor kdysi někomu vyráběl i koše na samosvor - moc hezká práce. Kdyby jsi zjistil něco o žábě dej vědět - moc mě to zajímá
Abarth
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 12 lis 2005, 21:57
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo

Příspěvek od Abarth »

:arrow:
Naposledy upravil(a) Abarth dne 03 úno 2006, 22:36, celkem upraveno 1 x.
Marcel 20VT
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 30 srp 2005, 15:29
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel 20VT »

roockie@seznam.cz
ta kastle se tak dělala záměrně,rychle a levně protože s tím měl Honza závodit a nikdy nevíš kdy to kam pověsíš.
Napiš,vyměníme si mobily
Abarth
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 12 lis 2005, 21:57
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo

Příspěvek od Abarth »

:arrow:
Naposledy upravil(a) Abarth dne 03 úno 2006, 22:37, celkem upraveno 1 x.
piticko

Ritmo

Příspěvek od piticko »

ahoj, mam takovou prosbicku...jsem "stastnym" majitelem fiat ritmo 1.7D ale je tam K.O. hlava(popraskana). Nevite nekdo o nejake, nebo jestli nepasuje do fiatka nejaky jiny - nejlepe - TD motor? Zavareni hlavy stoji 2500,-.
Abarth
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 12 lis 2005, 21:57
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo

Příspěvek od Abarth »

No pokud ti mohu poradit, tak se podívej na www.annonce.cz jak sekce náhradní díly zahraniční vozidla a nebo si zadej do hledáčku RITMO. Posledně tam bylo celý auto s motorem 1,7 na papírech za neuveřitelné 3 tis Kč. ...to víš dnes je dražší zrušení auta :-)
Marcel 20VT
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 30 srp 2005, 15:29
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel 20VT »

na dvojku mám 4ks zadních světel a myslím že jsou 2a2 ale stav bude asi né úplně super. Přední blatníky na jedničku bych bral,na dvojku jsou trochu jiné. Když narazíš na cokoliv co je z jedničky dej vědět,nejlépecelý na díly a nebo aspoň přední půlku. číslo jsem si opsal,brzy se ozvu
Abarth
Fiaťák
Příspěvky: 153
Registrován: 12 lis 2005, 21:57
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo

Příspěvek od Abarth »

OK blatníky jsou na dvojku rok 82-88 je na cedulce :roll: :roll: :roll:
Odpovědět

Zpět na „Ritmo“