Stránka 2 z 2

Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte to svoje :) - SHAWN

Napsal: 17 čer 2013, 21:09
od SHAWN
Tak predsa to, že je Abarth robí svoje no :) A ešte aj s bagom. Možno sa raz naskytne možnosť a zohnáš poprípade bued odomňa :)

Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte to svoje :) - SHAWN

Napsal: 17 říj 2013, 22:55
od SHAWN
Tak a po dlhšej dobe znova prispievam. Tento raz máme rozbitý predok. Najviac ma mrzí ten predný náraznik :( V pondelok predo mnou išiel Nissan (niečo ako Navara no nepamätám si presne model ) pred ktorým sa stala dopravná nehoda a ja už som za ním nedobrzdil. Auto som mal naštartované ani nie minútu takže ani brzdové servo nefungovalo ... brzdy vôbec nebrzdili a takto sme dopadli. Dnes je už štvrtok a práva sa navarili nosné stĺpiky zajtra prídu svetlá a motorčeky, smerovky, chladič a v nedeľu by mala byť už aj kapota a budeme znova pojazdný :)

Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte to svoje :) - SHAWN

Napsal: 18 říj 2013, 10:52
od martin72
Pěkná práce, nechť se ti to podaří. Ten nárazník by měl jít svařit.
Jediné co jsem z tvého příspěvku nějak nepochopil, tak to ohledně těch nebrzdících brzd. Co má společného to, že je auto nastartované minutu s nefunkčním posilovačem? Posilovač je funkční hned po nastartování, teda když je funkční.

Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte to svoje :) - SHAWN

Napsal: 18 říj 2013, 18:17
od SHAWN
Ten náraznik určite musím dať dokopy nejako nechcem tam žiaden iný sériový keď už to takto bolo. No a stými brzdami som to myslel tak, že pokiaľ ide auto na sytič brzdy majú menšiu účinnosť.

Re: MOJE PUNTO 1 - Ukažte to svoje :) - SHAWN

Napsal: 19 říj 2013, 12:32
od martin72
Nejmenší účinnost má posilovač při zahřátém motoru na volnoběh, to je pod klapkou nejmenší podtlak, při studeném motoru, pokud jsou otáčka okolo 1250 +/- tak je podtlak větší, stejně tak, pokud budeš naprázdno držet motor v otáčkách. Jediný stav kdy je menší podtlak pod klapkou než při volnoběhu je za situace kdy je motor v tahu - pod plynem, ale to zase nebrzdíš. :wink: Takhle se to chová pokud vše funguje jak má.