Stránka 2 z 2

Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta

Napsal: 27 bře 2017, 18:03
od rogi
Luksu píše:Za kloub (oba protilehly kusy) jsem dal i s opravou 9500...

pozrel som sa na cenu komplet novej poloosy original FIAT, myslím tým klby aj hriadeľ, inak to fiat ani nedodáva je 330€, nenašiel som to v E-Per samostatne, a to je na moju plechovicu bez turba :mrgreen: inak palka jak hovado :shock: len preto že to je v krabici FIAT

Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta

Napsal: 27 bře 2017, 18:05
od Luksu
113tisic nájezd bohužel nevím jak dlouho to bylo špatný :oops: uvidim co mi reknou zitra

Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta

Napsal: 27 bře 2017, 18:24
od martin72
Já jsem se s vymačkaným tisícihranem setkal, ale to už většinou bylo na autech, co byly tak říkajíc před smrtí. Prasklá manžeta, provoz skoro na sucho. Což si myslím nebyl tvůj případ.

Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta

Napsal: 02 dub 2017, 21:07
od Luksu
Vyřešeno... Ve fiatu se vyflákly na opravu levého kloubu té poloosy... Opravili mi svině jen pravou stranu a levou ani nekontrolovali... Byl jsem u známýho a díval se mi na to a prý tu levou stranu ani nerozdělali ve fiatu... Takže cajk, aspoň jsem ušetřil v tom zasraným předraženým servise... A vím, kam už nikdy nepojedu :D... Tak díkec za rady a názory...

Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta

Napsal: 02 dub 2017, 21:50
od Vitaml
Tak to je teda prasárna. Když měním takový věci, tak vždycky v páru. To je jako bych vyměnil jedno rameno, nebo destičky na jedné straně ... Nebo třeba jeden tlumič.
A ještě za takový prachy, mě stály oba klouby 1200,-Kč.

Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta

Napsal: 04 dub 2017, 09:19
od WENCL
Typický autorizovaný servis. Buď udělaj co nechceš, nebo neudělaj co mají.A ještě napálej cenovku.