TYP - výměna přístrojové desky MK1

Vybavení a úpravy interiéru, vnitřní doplňky

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot

Odpovědět
David
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 30 říj 2005, 19:03
Bydliště: Praha

Re: Připojení otáčkoměru

Příspěvek od David »

ten polskej návod sedí, k přístrojům chybí 1 drát od posledního kabelového spoje pod kapotou
Reklama
 

Milsn
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 09 čer 2006, 22:16
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Monáž přístrojovky

Příspěvek od Milsn »

Zdravím, tak jsem dnes úspěšně namontoval přístrojovku s teploměrem a otáčkoměrem.. :D Moje Punto je z roku 97, přístrojovka 94, kabel pro otáčkoměr už byl natažený, ale vyskytl se jiný problém: přívod napětí ke kontrolkám dobíjení a oleje byl řešen jinak.. Nakonec všechno funguje, a místo kontrolky CODE se rozsvěcí symbol bezpečnostních pásů, jako upomínka..
Milsn
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 09 čer 2006, 22:16
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Kontrolka CODE

Příspěvek od Milsn »

Však ta kontrolka funguje dal, jenom misto klicku se rozsviti cervenej symbol bezpecnostnich pasu.. Ta přístrojovka s otáčkoměrem ještě neznala imobilizér..
Sfing
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 05 zář 2005, 12:29
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sfing »

No a teraz mi este povedzte ako napojim otackomer na diesel..? Nemam TD ale hladky diesel.. Tak neviem odkial mam tahat ten kabel.. a kam ho mam este napojit :roll:
Bravo 2 1.4 t-jet
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Re: Monáž přístrojovky

Příspěvek od vejvy.f »

Kaufik píše:
Milsn píše:Zdravím, tak jsem dnes úspěšně namontoval přístrojovku s teploměrem a otáčkoměrem.. :D Moje Punto je z roku 97, přístrojovka 94, kabel pro otáčkoměr už byl natažený, ale vyskytl se jiný problém: přívod napětí ke kontrolkám dobíjení a oleje byl řešen jinak.. Nakonec všechno funguje, a místo kontrolky CODE se rozsvěcí symbol bezpečnostních pásů, jako upomínka..
Mno tu kontrolku CODE docela potřebuješ ne?
Copak tobě svítí kontrolka CODE??? Ta přece normálně nesvítí??
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

Sfing píše:No a teraz mi este povedzte ako napojim otackomer na diesel..? Nemam TD ale hladky diesel.. Tak neviem odkial mam tahat ten kabel.. a kam ho mam este napojit :roll:
TD má na převodovce snímač (asi to "počítá" zuby na setrváku :-) )
Převodovky jsou prej stejný, takže tam ten snímač třeba máš taky.

Pokud by někdo chtěl přístrojovku na 1.7TD s otáčkoměrem a teploměrem, tak mám jednu na prodej. Cena 1000Kč (na vrakáči jsem za ní dal 1300Kč)
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Milsn
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 09 čer 2006, 22:16
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Kontolka CODE

Příspěvek od Milsn »

To Vejvy: Kontrolka po zapnuti zapalovani jenom kratce problikne, pokud je vse v poradku.. Pokud zustane svitit, tak se imobilizer NEdeaktivoval..
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontolka CODE

Příspěvek od vejvy.f »

Milsn píše:To Vejvy: Kontrolka po zapnuti zapalovani jenom kratce problikne, pokud je vse v poradku.. Pokud zustane svitit, tak se imobilizer NEdeaktivoval..
Jasně, tak ale bez tý kontrolky se dá žít, ne? :roll: :lol:
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Milsn
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 09 čer 2006, 22:16
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Kontolka CODE

Příspěvek od Milsn »

Dá se bez ní žít, dokud imobilizer funguje.. Když Ti najednou nechce chytit motor, dlouho Te imobilizer nenapadne, ani kdyz kontrolka sviti..
duffman
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 05 pro 2006, 09:55
Bydliště: Slavičín

Příspěvek od duffman »

nemohl by mi prosim nekdo poradit jak s tou montazi palubovky s otackomerem a teplomerem do punta 75???r.v.95 a je normalni ze kdyz ujedu tak 3 km tak se mi zacne pomalu postupne rozsvicovat kontrolka ze mam prehraty motor??? dik
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

Normální to neni. Teď tam máš přístrojovku jenom s kontrolkou, bez měřáku žejo? Na 100% tam máš čidlo k měřáku, který při zvyšování teploty zmenšuje odpor a kontrolka se pomalu rozvěcí. Takže. když tam dáš přístrojovku s teploměrem, zřejmě nebudeš muset měnit ani čidlo, a pokud vim, tak k otáčkoměru by tam snad přívod měl taky bejt připravenej. Tak akorád přehoď přístrojovku.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
duffman
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 05 pro 2006, 09:55
Bydliště: Slavičín

Příspěvek od duffman »

a nevíš prosím tě co s tím jak se to hřeje?voda mi nikde neuniká a termostat mám taky nový...
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

Tak znova. Máš tam čidlo k přístrojovce k měřáku a ne ke kontrolce. Takže buď přehoď přístrojovku, nebo čidlo.

orig. čidlo ke kontrolce je termospínač, takže kontrolka se může akorát rozsvítit a to jen na plno.

Čidlo k měřáku mění (zmenšuje) odpor s teplotou, tudíš se ti ta kontrolka pomalu rozsvěcí, tudíž taková kontrolka je ti k ničemu.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

duffman píše:a nevíš prosím tě co s tím jak se to hřeje?voda mi nikde neuniká a termostat mám taky nový...
Nic se nehreje.... Precti si vejfyho prispevek a pochopis. Mas tam pristrojovku bez meraku teploty, ale cidlo na motoru mas urceny na merak, ne na kontrolku. Verze, kde je jenom kontrolka prehrati ma na motoru cidlo, ktery svuj odpor nemeni linearne, ale po dosazeni urcite teploty se sepne a rozne kontrolku.
Hustokrutost
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Jo, vejfaku, byls rychlejsi... :-)
Hustokrutost
Odpovědět

Zpět na „Punto - interiér“