Kable pri ventilátore

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Kable pri ventilátore

Příspěvek od rossi »

toto podle mě není chyba ale vlastnost 1.6tek
měl sem to taky tak.
řešil jsem to paralernim připojením odporu k čidlu.
viz. můj přísp. z 16.4.18
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Reklama
 

Uživatelský avatar
Gembler
Fiaťák
Příspěvky: 183
Registrován: 12 úno 2018, 20:16

Re: Kable pri ventilátore

Příspěvek od Gembler »

Keď tam dám odpor tak mi to niečo pomôže ? Lebo ak mám teraz zapnutie ventilátora v 1/2 a za jazdy mam 1/4 tak odporom sa dostanem:za jazdy na 1/2 a zapnutie ventilátora bude niekde na 3/4 .
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
Uživatelský avatar
rossi
Znalec
Příspěvky: 802
Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Kable pri ventilátore

Příspěvek od rossi »

ano zhruba tak.
prostě ten odpor upraví polohu rafičky.
ale ten odpor musí být připojen paralerně.
tzn. jeden konec na vodič co vede do čidla, a druhý konec na kostru.
tim se zmenší odpor čidla a rafička se dostane výš na budíku
velikostí toho odporu si určíš kam ta rafička má ukazovat.
já tam mám 470 ohmů.kousek na 1/2 spíná ventilator.
ukazatel teploty nemá na spínání vent. žádnej vliv.
ten spíná čidlo na chladiči.
teplota vody samo že zůstane stejná.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“