Stránka 2 z 2

LED voltmetr

Napsal: 08 úno 2007, 22:22
od Milsn
Pro mě není důležitý, jestli mám v sítí 13,1 nebo 12,6V. Mě zajímá, jestli ráno nastartuju a kdy mám nabíjet, a na to mi tři LEDky stačí bohatě.. Kam chceš displej montovat??

Napsal: 09 úno 2007, 00:37
od Sporting 1.2
No zalezi od velkosti a typu, ci bude LCD alebo LED disptay. No bud do samostatnej krabicky alebo zakomponovat do palubky. 5-ko dostal celkom zaujimavy napad -zrusit popolnik a vylaminovat drziak na voltmeter. to ci LED a disp je kazdeho vec. Ja len na margo toho ze ked vyrazis so studenym motorom+zapnes nejaky spotrebic napr *svetla+ventas+ohrievanie skla* tak elektronika je tak zblbnuta ze nedobija. Ked motor zohrejes tak v poho. No a z toho dovod JA chcem vediet co sa deje s baterkou a s altikom. No a tam je pre mna dolezite ci 12.3 13.4 alebo 14.2. Analog tam pchat nechcem a LED mi je zbytocne lebo presnost +/- 20% nema vyznam.

Napsal: 09 úno 2007, 11:01
od b@fi
Mas pravdu kazdeho osobna vec co si tam strci....podla mojho vlastneho nazoru a skusenosti tam uplne staci 3 resp {1} LEDkovy voltmeter eventualne aj nejaky presnejsi analog nieje na zahodenie....az vstave uplneho zufalstva by som tam pchal digitalny display. :D

Napsal: 09 úno 2007, 11:13
od b@fi
Tu je nieco pre inspiraciu ....toto zapojenie som si spravil a som s nim spokojny...pracuje perfektne....vidim kedy regler nestiha regulovat |zima,malo spotrebicov...ako uz bolo hore spominane atd.| kedy nestiha baterka a tak...

Obrázek

Napsal: 12 bře 2007, 20:48
od Milsn
Tak mám konečně hotovo. Tříbarevnou LED se společnou anodou jsem nesehnal, a tak jsem to vyřešil jinak. Do šachty pro kontrolku žhavení jsem upevnil tři LED diody a zezadu přístrojovky nalepil voltmetr. Ten je nastavený podle čerstvé baterie a tak později poznám vybitou. Jenom je potřeba mít přístrojovku, kde jsou zvlášť barevné filtry a motivy symbolů. Ta moje je z roku 94.

Obrázek
Obrázek Obrázek