Stránka 2 z 6
					
				
				Napsal: 06 kvě 2007, 20:30
				od proch
				alibaba píše:Tak čo sa týka zrýchlenia tak potom nejaké lepšie turbo
Ale na mojom je to z 0 na 100 za cca 8 sek 
minule vedla mna na svetlách zastal SUPERB 2,8 TDI a nemal šancu
samozrejme len preto že Puntík ma cca len 1100 kg
Ale k veci skús sa popýtať aké najsilnejšie turbo može isť do Puntíka
No teda já nevím, mám ten samej motor 80 PS a Punťu z roku 2001. Má najeto 110000. Dostal jsem z něj max 162 (podle GPS) a tu akceleraci ti taky nevěřím, výrobce píše kolem 12 vt. A Superb 2,8 TDI, haha, ten zmizel před tebou, nikoli za tebou...parkrát jsem se svezl se starším Passatem 2,5 TDI a srovnat se to nedá, Punťa jistě prohraje. Nic ve zlém, ale děláš si tady trochu ostudu, tím co píšeš. A nebo, možná, máš už to chipovaný a nevíš o tom  

 
			
					
				Chip...
				Napsal: 06 kvě 2007, 20:35
				od proch
				Jo a nejde mě do hlavy, proč by měl chiptuning vadit (na životnost motoru) a větší a výkonější turbo ne...stejně, kdyby se tam dalo, musel by se změnit software a to je vlastně u těchto motorů ten chiptuning. Dyť stačí jenom zagooglit... 

 
			
					
				
				Napsal: 06 kvě 2007, 21:41
				od Vencapunto
				Oni se dělali Superby 2,8TDI?Vim že se dělaly 2,5TDI a 2,8 benzín,ale o 2,8TDI sem neslyšel.Třeba se mejlim
			 
			
					
				
				Napsal: 06 kvě 2007, 22:10
				od Slavisimo
				Delali se 1.9tdi a 2.5tdi
			 
			
					
				
				Napsal: 07 kvě 2007, 10:06
				od proch
				Jo, Superb 2.8 je benzín...
			 
			
					
				
				Napsal: 26 srp 2007, 23:30
				od Vette
				Akurat pred dvoma tyzdnami som ho dal chipnut na 100 koni a ide to super predtym mi to tahalo tak do 3000 ot./min. potom uz tak pomenej, teraz motor taha bez prestania do 3600ot. a v klude sa necha prehupnut cez 4000ot. je to ihned poznat ten vykonovy rozdiel obvzlast na takomto lahkom aute, no este ho idem dat trochu silnejsie cipnut tak na 105-110 koni a este musim vymenit cidlo sania vzduchu pretoze je tam teraz dake cinske neni tam original bosch a to este trochu obmedzuje motor nemozem ho vyuzit naplno, inac je to sranda pozerat ako sa vas marne snazi obehnut audi a4 tdi alebo passat 

 niekedy si to natocim... inac sa este ozvem s tym novym preprogramovanim...
 
			
					
				
				Napsal: 26 srp 2007, 23:37
				od proch
				Zdar, kde jsi nechal Punťu chipnout a kolik to stálo? Napiš něco kolem toho, o kolik víc to žere? Taky o tom uvažuju...
			 
			
					
				
				Napsal: 27 srp 2007, 10:47
				od Dufi
				Zrawim,mate nekdo zkusenosti s precipovanim Punta mk1 1.7TD?Delaji to vubec nekde?
			 
			
					
				
				Napsal: 27 srp 2007, 15:08
				od Intercooler
				Dufi píše:Zrawim,mate nekdo zkusenosti s precipovanim Punta mk1 1.7TD?Delaji to vubec nekde?
Zklamu te,ale 1.7TD je klasicka dieselmasina bez elektronickejch vymozenosti. Ten motor pamatuje Ritmo 

 - to znamena ze chiptuning na nej nepude, nemylim-li se.
 
			
					
				
				Napsal: 27 srp 2007, 15:20
				od Vencapunto
				Tam přidej naftu na čerpadle a hned to bude lítat 

 
			
					
				
				Napsal: 27 srp 2007, 15:42
				od MIKI-GT
				80 koní v naftě a máš 8s 0-100?? To bych chtěl teda vidět když GT 96kw jezdí 0-100 za cca 7,7
			 
			
					
				
				Napsal: 27 srp 2007, 15:44
				od Vencapunto
				Turbína jako turbína ne 

 
			
					
				
				Napsal: 27 srp 2007, 15:45
				od MIKI-GT
				Vencapunto píše:Turbína jako turbína ne 

 
 
 
			
					
				
				Napsal: 27 srp 2007, 16:10
				od Intercooler
				Vencapunto píše:Tam přidej naftu na čerpadle a hned to bude lítat 

 
A taky cudit jak tovarni komin 

 
			
					
				
				Napsal: 27 srp 2007, 17:49
				od Dufi
				Intercooler píše:Dufi píše:Zrawim,mate nekdo zkusenosti s precipovanim Punta mk1 1.7TD?Delaji to vubec nekde?
Zklamu te,ale 1.7TD je klasicka dieselmasina bez elektronickejch vymozenosti. Ten motor pamatuje Ritmo 

 - to znamena ze chiptuning na nej nepude, nemylim-li se.
 
Ale ridici jednotku to ma.A nejakej jinej zpusob jak z toho vymacknou nejakej ten kun navic.