Stránka 2 z 2

Napsal: 22 led 2008, 19:18
od trojka
Vyřešeno - uštípnutá hrana ventilu. Dál už je to jasný.

Napsal: 22 led 2008, 22:10
od Gervis
trojka píše:Vyřešeno - uštípnutá hrana ventilu. Dál už je to jasný.
a jak se to stalo covece? :roll: takovou zavadu jsem snad jeste v zivote u zadnyho auta neslysel...

Napsal: 03 bře 2008, 18:53
od trojka
tak to netuším, obtisknutý na pístu nebyl. Fakt nevím.

Re: Strašně chlastá!

Napsal: 28 led 2014, 20:10
od lada.blaha
Zdravím pánové, mám problém se spotřebou mého čenta. Je to sporting 1,1 a žere jak tank. Mám spotřebu tak 10-11l a i když je zima a pod nulou tak bych řekl že to není normální. Motor má 84t km (je ze seicenta 04). Svíčky jsou nové, vzd. filtr také, termostat je nový (před tím to žralo ještě víc).
Jako takové kazitele spotřeby by viděl možná jen že mám kuchlý KAT a mám v něm trubku jinak je výfuk vyvařený a zadek je nový. Pak taky palivový filtr je starý, nový mám ale sem líný ho vyměnit :) ale neřekl bych že by toto mělo tak zásadní vliv.
Jezdím jen krátké trasy do 10km ale auto za studena nehoním. Ono to ani nejde protože to začne topit až když dojedu do práce což je těch 10km. Většina aut mi začne topit tak na půl cesty.
Původní motor mi žral taky ale tam mi unikal benzín do oleje a tenhle by měl být ok.
Pak už bych viděl jen problém v jednotce jinak nevím. Četl sem tady že je normální že kontrolka vstřikování po nastartování asi 5s svítí a pak zhasne. Jinak motor má normální chod.

Budu vděčný za každou radu, děkuji moc, Láďa