Stránka 2 z 4
					
				
				Napsal: 30 zář 2007, 23:41
				od lacin
				Presne jak psal Hannibal, vydechy sou nacvaknuty, stredni panel se sundava trosku zapeklite, je potreba povolit vrchni dva sroubky, dole hned nad radiem dva sroubky, pak je potreba sundat tahem spunt na ovladani vetraku topeni, pod nim je taky jeden sroubcicek. Pak to myslim de cely sundat. Dlouho sem to nemel potrebu delat, takze uz si to nepamatuju. Vem do ruky imbusak a zkousej. Je to jednodussi, nez se vyptavat... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 01 říj 2007, 07:26
				od Snowfox
				Jojo...víš jak..za zeptání nic nedám..a abych se pak nadtím nějak rozčiloval  
  
 tak to se radsi zeptam lidí chytřejších než já a bude to mít čistej průběh  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 01 říj 2007, 11:48
				od Hannibal
				lacin píše:Presne jak psal Hannibal, vydechy sou nacvaknuty, stredni panel se sundava trosku zapeklite, je potreba povolit vrchni dva sroubky, dole hned nad radiem dva sroubky, pak je potreba sundat tahem spunt na ovladani vetraku topeni, pod nim je taky jeden sroubcicek. Pak to myslim de cely sundat. Dlouho sem to nemel potrebu delat, takze uz si to nepamatuju. Vem do ruky imbusak a zkousej. Je to jednodussi, nez se vyptavat... 

 
Eee, tím imbusákem bych si nebyl jistej, já mám za to, že jsem tam měl normálně kříže, ale třeba to hyzdil už někdo přede mnou, takže je možný, že origo jsou tam imbusy 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 01 říj 2007, 12:25
				od lacin
				
 Ja mam imbusy vsude na pristrojovce, i jiny punta... 

 Ale to je jedno, hlavne ze tam neco je...

 
			 
			
					
				
				Napsal: 01 říj 2007, 14:35
				od Snowfox
				Jenom bych rad podotknul aby ten moderátor co upravil tenhle topic to aspn opravil,neni to rukojet rucni brzdy ale hlavice razení  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 01 říj 2007, 17:21
				od Katy
				Snowfox píše:Jenom bych rad podotknul aby ten moderátor co upravil tenhle topic to aspn opravil,neni to rukojet rucni brzdy ale hlavice razení  

 
prejmenovano  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 01 říj 2007, 20:00
				od Snowfox
				
  dobře ty
 
			 
			
					
				
				Napsal: 01 říj 2007, 22:57
				od Snowfox
				lacin píše:Presne jak psal Hannibal, vydechy sou nacvaknuty,:-)
Jeste takovej dotaz..kdyz sou "nacvaknuty" tak je mam "vypacit " treba sroubovakem nebo nejak vymontovat ten kryt pojistek vlevo od volantu a zevnitr to vycvaknout? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 01 říj 2007, 23:29
				od lacin
				Normalne to zvenku lehce sroubovakem vypac.
			 
			
					
				
				Napsal: 02 říj 2007, 06:28
				od Snowfox
				
  ok ok
 
			 
			
					
				
				Napsal: 02 říj 2007, 09:00
				od Katy
				Snowfox píše:
  dobře ty
 
koukam ze je tady nekdo taky nakazeny....  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 02 říj 2007, 09:01
				od Katy
				lacin píše:Normalne to zvenku lehce sroubovakem vypac.
ja pouzivala na vsechny veci v introsu sroubovak.... i na ten stredovy panel, ktery jsem pak zjitstila ze ma pod prostrednim knoflikem topeni jeste sroubek...no samo,ze jsem ho nevypacila,bych to urvala asi  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 02 říj 2007, 10:49
				od Ok-9
				Ja bych se chtel jen zeptat jestli je hodne obtizny vyndat celou palubku sem ji chtel vyndavat uz mynulou zimu ale nemel sem na to odvahu ale tu letosni se tomu uz asi nevihnu tak kdyby s tim mel nekdo zkusenost tak prosim o radu dekuju 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: 02 říj 2007, 10:59
				od rozmetal
				to by mě taky zajímalo. chtěl bych trochu upravit kapsy na přední repro a to jinak nepůjde. Celkově vím, že punto je jen velká stavebnice co se celkem jednoduše rozdělá, ale tohle jsem ještě nezkoušel
			 
			
					
				
				Napsal: 02 říj 2007, 12:28
				od majco
				Ok-9 píše:Ja bych se chtel jen zeptat jestli je hodne obtizny vyndat celou palubku sem ji chtel vyndavat uz mynulou zimu ale nemel sem na to odvahu ale tu letosni se tomu uz asi nevihnu tak kdyby s tim mel nekdo zkusenost tak prosim o radu dekuju 
  
 
Je to dobrá pakáreň ale v pohode to ide ! Návod máč aj na tomto fôre  . Robil som to ked som menil radiator kúrenia