Stránka 2 z 5
					
				
				Napsal: 22 led 2008, 10:19
				od Fantom
				Kubanec píše:Ahoj chlapci tak se nám ta debata nějak rozjela,každopádně nechápu Mistra ABARTHA A JEHO HLÁŠKY,zřejmě nikdy nejel v Mlokovi,protože já si myslím a určitě nejsem sám ,že jízdní vlastnosti jsou super a dokonce jedny z nej u mpv /nemluvím o střelbě na dálnici/ jezdil jsem v Pikasu a rád jsem se vrátil do svýho.Co se chipu týče děkuji maxi za super konkrétní odpově'd ,ale zdá se mi to dost drahý možná kdybych to vyzkoušel tak bych mluvil jinak Kubas
Právě to co mě odrazuje je cena.Nevím zda se vyplatí zaplatit 7500,-(ověřeno,nechal sem si poslat nezávaznou objednávku)za 12 koní navíc.A hlavně mi jde o krouťák.ale ten stoupne jen o 20Nm
 
			
					
				
				Napsal: 22 led 2008, 13:06
				od petr69
				Minimaxa píše:petr69 píše:stifmajstrABARTH píše:proboha proc chcete zvedat vykon u takovy dodavky ktera ma nejhorsi jizdni vlastnosti mezi mpv...se chcete zabiit? 

 
nevím z čeho jsi odvodil ty nejhorší jízdní vlastnosti.... Já s Mulťasem jezdím docela ostře (zvyk ze služebního "ferrari") a nemůžu si stěžovat ani na motor (i bez čipů), ani na podvozek...jen aerodynamika je při 190 horší  

 
aerodinamika při 140km/h hrůza, při 190km/h naprosté neštěstí - a hlavně jen blázen jezdí s multiplou 190, protože se potom spotřeba rovná spotřebě lokomotivy  

 
souhlasím, že 190 není normál, ale běžně po dálnici jezdím 170 a spotřeba při takovéto jízdě činí cca 8,5 l/100km (jinak mám kolem 6)... Neříkám, že je to málo a nebudu se hádat, že je tato rychlost rozumná  

 ...ale Mulťas jede i sedí super.
 
			
					
				
				Napsal: 22 led 2008, 18:43
				od Minimaxa
				Fantom píše:Kubanec píše:Ahoj chlapci tak se nám ta debata nějak rozjela,každopádně nechápu Mistra ABARTHA A JEHO HLÁŠKY,zřejmě nikdy nejel v Mlokovi,protože já si myslím a určitě nejsem sám ,že jízdní vlastnosti jsou super a dokonce jedny z nej u mpv /nemluvím o střelbě na dálnici/ jezdil jsem v Pikasu a rád jsem se vrátil do svýho.Co se chipu týče děkuji maxi za super konkrétní odpově'd ,ale zdá se mi to dost drahý možná kdybych to vyzkoušel tak bych mluvil jinak Kubas
Právě to co mě odrazuje je cena.Nevím zda se vyplatí zaplatit 7500,-(ověřeno,nechal sem si poslat nezávaznou objednávku)za 12 koní navíc.A hlavně mi jde o krouťák.ale ten stoupne jen o 20Nm
 
no právě, u benzínu je většinou poměr mezi cenou a získaným výkonem nepoměrný. A pokud chceš získat víc, bude tě to stát rozhodně víc jak 7,5tis. Co třeba přidat turbo-kit? svezl jsem se s trojkovým golfem 1,4 16V do kterýho majitel namontoval turbokit a myslel sem si, že mě to utrhne zadek ze sedačky. sehnal ho na 
www.ebay.com 
			
					
				
				Napsal: 09 dub 2008, 17:48
				od miro9
				mam multiplu 1,9 mjt 88 kwdal som ju cipnut na 149 koni a krutak mi zdvyhli z 210 na 280 nm zrychlovanie neskutocne 200 km bez problemu potom  za 3000km odisla spojka  natal problem kde zohnat na 88 kw spojku taliani vyrabaju ale nevedeli ci pasuje ale vsetky motori jtd mtj  v multiple aj ostanych fiatoch maju rovnaku spojku aj ked cisla su ine mal som problem s krutakom strasne to rezonovalo nevie ci to dobre nacipovali ale dolo sa na tom jazdit len sportovotak som to dal odcipova mal s tym nieko problem hladam nejaky p box alebo kto to ma dobre nacipovane
			 
			
					
				
				Napsal: 12 dub 2008, 14:35
				od Kadla
				1,9 MJT 88kW sa neda ocipovat pri 2000 otackach, lebo nastane detonacne spalovanie. Od 2100 vyssie to ide krasne, ale je tam potom prudky narast vykonu. Zial, spojka nestiha ani 240 Nm a 140 k. Je zo starych modelov, ma maly priemer. Overene aj na Fiate Marea.
Mozno pomoze kovokeramicka lamela a tvrda pruzina, ale jazda v meste potom bude za trest.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 dub 2008, 19:32
				od Minimaxa
				s chipem se musí umět jezdit, a myslet na to, že mám motor který je po chipu dimenzovaný na jiný kroutící moment než zbytek převodových ústrojí. to že spojka někomu odejde po pár kilometrech naznačuje jen to, že s tím jezdil nesvědomytě, neřkuli jako pašík. nechápu pojem "nejde ochipovat při 2000 ot/miín" to mi vysvětli?  
 
momentálně testuju vlastní mapy pro ECU, a vypadá to, že zatím u tohoto nastavení zůstanu. Testoval jsem chip který nabízí většina tuzemských firem, ale není to ono.
 
			
					
				
				Napsal: 13 dub 2008, 15:04
				od Kadla
				Minimaxa píše:s chipem se musí umět jezdit, a myslet na to, že mám motor který je po chipu dimenzovaný na jiný kroutící moment než zbytek převodových ústrojí. to že spojka někomu odejde po pár kilometrech naznačuje jen to, že s tím jezdil nesvědomytě, neřkuli jako pašík. nechápu pojem "nejde ochipovat při 2000 ot/miín" to mi vysvětli? 
Spojka mi neodisla, soferovat viem. Ale ked potrebujem prudko zrychlit napr. pri predbiehani, tak zacne spojka presmykovat. Tak neviem, co znamena "s cipem se musi umet jezdit". Ked to spojka neunesie, tak ten chip je tam zbytocne.
Nejde ocipovat pri 2000 ot/min znamena, ze akekolvek drobne zvysenie parametrov motora pri tychto otackach sposobi detonacne spalovanie a teda znizenie vykonu a riziko poskodenia motora.
 
			
					
				
				Napsal: 13 dub 2008, 15:31
				od Minimaxa
				o příspěvěk výše psal kolega, že mu odešla spojka, já nemám se spojkou nejmenší problém, prostě se k tomu autu musíš začít chovat trochu jinak a s ohledem, než když je bez čipu. průběh kroutícího momentu po přečipování není kolem 2000ot v nejvyšších hodnotách, záleží taky na tom co tam máš za rychlost. výhodou chipnutýho auta je, že nemusíš tolik řadit, když při předjíždění podřadíš a dupneš na plyn, muže ti spojka proklouznout - ale nevěřím tomu, pokud je spojka v pořádku. jinak spotřeba nijak razantně dolu po chipu nejde, nepočítal jsem to, ale bude +/- o 0,5L stejná. tak jde o to, kdo a jak ti to chipoval. jsou různý firmy a různý mapy pro ECU, a podstatně se liší v průběhu kroutáku v rozsahu otáček.
			 
			
					
				
				Napsal: 13 dub 2008, 16:28
				od Kadla
				Pri 2000 otackach JTD nema problem. MJT bohuzial ano. Krutak sa nedal pridat ani o 4%.
			 
			
					
				
				Napsal: 13 dub 2008, 20:18
				od Minimaxa
				Kadla píše:Pri 2000 otackach JTD nema problem. MJT bohuzial ano. Krutak sa nedal pridat ani o 4%.
mužeš mi říct jak a na základě čeho jsi přišel na hodnoty u tvého motoru, 150PS a 250Nm?
 
			
					
				
				Napsal: 14 dub 2008, 07:07
				od Karlík
				Detonační hoření u dieselu je snad normální, je to přece vznětovej motor. Něco jinýho by bylo detonační hoření u benzíňáku. Nebo se pletu?
			 
			
					
				
				Napsal: 14 dub 2008, 09:16
				od Minimaxa
				Karlík píše:Detonační hoření u dieselu je snad normální, je to přece vznětovej motor. Něco jinýho by bylo detonační hoření u benzíňáku. Nebo se pletu?
ale vůbec se nepleteš  

  mě by jen zajímalo, pokud to má kolega Kadla "vočipovaný", kde přišel na ty hodnoty co má v podpisu. Multipla rok 07 má origo z výroby 88kW(120PS) a 255Nm, to by znamenalo, že mu čipem snížili kroutící moment na 250Nm, pak to ale logicky nemuže mít 150PS jak uvádí v popisu  

 
			
					
				
				Napsal: 14 dub 2008, 09:43
				od miro9
				ta 88kw multipla ma 210 NM len MULTIPLE A SPOJKA preklzuje uz ked je v zabere to si myslim ze to neovlivni nikto iba ak by nepridaval na to nepotrebuje cip spojka existuje je zosileny pritlacak vydrzi 300nm mam ju je z talianska stala 14000 sk spojka preklzovala pri 2800ot treba si overit krutak original ma 210 len tu je znizeny
			 
			
					
				
				Napsal: 14 dub 2008, 09:59
				od Minimaxa
				
			 
			
					
				
				Napsal: 14 dub 2008, 12:26
				od Karlík
				Těch 210Nm tam bylo v prvních manuálech k Multijetům psáno podle mě chybně (tento údaj asi patřil ještě předchozímu motoru JTD115).