Stránka 2 z 4

Napsal: 22 dub 2008, 20:07
od TOMBY
Tak to jsou moc pěkná čísla. Konečně někdo, kdo jezdí s tím, co deklaruje výrobce.

Napsal: 22 dub 2008, 20:11
od massek
Jediný auto u kterýho jsem dosáhl normální spotřeby zatím bylo sedici a to 7.5 litru

Napsal: 22 dub 2008, 20:56
od TOMBY
Já u své Pandy v pohodě a u předchozího Stila 1.4 také bez problému.

Napsal: 23 dub 2008, 15:38
od durkovic
zdravím,

no čisla ktore píše rosohom su celkom priaznive aj ked mne sa ich nepodarí vždy dodržať. su dni kedy vychytavam samé červené na križovatkách a viac ako do 3 neradím a to sa prejaví ale vonku je to pohoda.

a to som stale ešte na zimákoch a vonku je teplo, poprve už pociťujem že auto neťaha a spotreba je vyššia aj mimo mesta pretože už som zviknutý na väčšie zrýchlenie a naposledy som točil motor cca do 6000 otáčok a aj tak to bolo jak na deke.

Napsal: 06 kvě 2008, 14:59
od pazda
vsechny spotreby udavane vyrobcem nelze v realu dosahnout, vzdy proste jezdite jinak nez je normovane mereni spotreby u vyrobcu..

co se tyce turbomotoru tak maji vyssi spotrebu (temer vzdy) nez atmosfera, nestlacujou zadnou smes jak psal risohom, proste diky turbu se dostane do valcu vice vzduchu, tim se dosahne vyssiho kompresniho pomeru a vyssi ucinosti, nicmene jen na vzduch to nejezdi a vstrikovaneho paliva bude vic. turbo ma ovsem svuj nejvetsi plnici tlak az nekde za 2,5tis ot/min takze do techto otacek bude spotreba +- stejna jako u atmosfericke 1,4. kazdopadne se urcite vyplati si priplatit aspon za 120k, ten vykon je precejen jinde, atmosfericka 1,4 je desne chcipla.

sam nemam turbo motory moc v lasce, jizda s nimy je spis jak na gume... zadny rychly zatah po seslapnuti plynu, ale uz jsem asi rozmlsany vysokoobjemovou atmosferou

Napsal: 06 kvě 2008, 21:42
od TOMBY
No já s Pandou jezdím za to, co deklaruje výrobce, možná i méně v některých případech.
Dá se to i s turbomotorem, ale při klidnější jízdě. Každé razantnější sešlápnutí si vezme svou daň.

Jinak ta 120ka je dobrej motor, ale 150 ve sportu je lepší :-)
Určitě jsi rozmlsaný z objemu co máš v bávu. To se pak člověk dolu díva skepticky

:wink:

Napsal: 07 kvě 2008, 12:59
od pazda
no jo, na lepsi se zvyka rychle :-) ale 150k bravo jede hezky, jeste kdyz jsem byl na Fiatu tak jsem v nem docela hodne najezdil a pak ho za skoro pul mega prodal (DEMO 150k Emotion). jen mi proste trochu vadi ta prodleva u seslapnuti plynu, proste preplnovany motory no :-)

Napsal: 18 črc 2008, 07:54
od Requiem
Pazda: sorry za OT, ale kolik ti ten Bavorák papá litrů/100km když mu přišlápneš??? :) Sice nepociťuješ odezvu mezi plynem a motorem, ale co na benzínové pumpě? :D Ty dnešní ceny jsou mimochodem šílený... :?

Napsal: 24 črc 2008, 19:54
od stalker
zdravim
mam tiez tento motor, najazdenych mam zatial 1004 km
uz okolo 500 km to vytacam maximalne do 3300 ot/min
spotrebu mam 6,8 litra - jazdim 30% mesto / 70% mimo mesto
chcem vediet, mozem jazdit uz stylom - brdza/plyn? alebo este ustalenou rychlostou?
maximalne som isiel 120km/h, mozem tak jazdit iz bezne?

vdaka za odpovede

Napsal: 24 črc 2008, 23:39
od risohom
ja nie som odbornik, skor opatrny vodic, ale...

ja som za zabehnutie povazoval 2 000 km. tak mi povedali aj pri preberani auta.

spotrebu mas dobru.

brzda plyn by som jazdil az od 5 000 km. :) ale kludne mozes sem-tam aj skor. ved je to nejaky ten motor. :)

120 kmh je podla mna uplne v pohode. ved to je 3000 otacok pri siestom prevodovom stupni. to je v klude.

Napsal: 25 črc 2008, 07:25
od pe73
stalker píše:zdravim
mam tiez tento motor, najazdenych mam zatial 1004 km
uz okolo 500 km to vytacam maximalne do 3300 ot/min
spotrebu mam 6,8 litra - jazdim 30% mesto / 70% mimo mesto
chcem vediet, mozem jazdit uz stylom - brdza/plyn? alebo este ustalenou rychlostou?
maximalne som isiel 120km/h, mozem tak jazdit iz bezne?

vdaka za odpovede
viz můj post v tomhle threadu výše
pe73 píše:souhlas, moc ho nešetři. mám 1,4 dynamic, najeto 11.500 km a motor si už sedl. na 9.000 km jsem dolil 0,5 l selenie, motor už má takovej vypálenej zvuk, je pružnej a spotřeba okolo 7l, jezdím převážně město.

moje rada je do 3.000 km ho nepřetáčej přes 4.000 otáček, ale hodně měň rychlosti i při ustálené rychlosti, podřazuj a opět nahoru. do 5.000 km ho příležitostně vytoč do 5.000 otáček, ale pouze krátce. hraj si s rychlostmi, akceleruj, zpomaluj a znovu. po 5.000 km bude mít motor první část zajetí za sebou, poté se ho už neboj toči, navíc tenhle fire motor je vysokootáčkový a teprve nad 4.000 otáček má chuť žít, takže se neboj ho toči. pro tenhle motor neplatí, žze když ho budeš dusit na 3.000 otáčkách, tak budeš mít nízkou spotřebu, omyl, nebudeš.

tak toliko mých pár postřehů, nevnucuji, pouze sdílím :)

Napsal: 29 říj 2008, 18:17
od nitraM
Zdravim vas chcem sa spytat rozhodujem sa nad kupou Bravo 2 s motorom 1.4 90k vybava Dynamic. Dnes som absolvoval testovaciu jazdu a trochu som bol sklamany z dynamiky tohto motora viem ze to bol takmer surovy motor a preto by ma zaujimalo ake mate skusenosti po zabehu. :?:

Napsal: 03 lis 2008, 10:26
od durkovic
nitraM píše:Zdravim vas chcem sa spytat rozhodujem sa nad kupou Bravo 2 s motorom 1.4 90k vybava Dynamic. Dnes som absolvoval testovaciu jazdu a trochu som bol sklamany z dynamiky tohto motora viem ze to bol takmer surovy motor a preto by ma zaujimalo ake mate skusenosti po zabehu. :?:
Nebudte znepokojený, sice sa u každého motoru hovorí že sa má zabehnuť ale u tohoto to platí 100%-ne. Naozaj nový motor 1,4 90k je surový a moc sa od neho očakávať nedá, prvú zmenu možno pociťovať okolo 5000-6000 km. dynamika by sa mala zlepšiť ale vyššia spotreba zostane, spotreba mi výraznejšie zliezla až po prvej prehliadke a výmene oleja. Moj subjektívny názort je že jak som sa s motorom trápil na začiatku tak som s ním teraz pri 18 000 km spokojný, v meste super spoločník a mimo mesta sa nenechá zahanbiť. spotreba pri pohodovej jazde od 6,7 do 7,1 litra v meste max 7,8. Ak sa rozohodneš pre motor 1,4 90k zabehávaj ho tak ako bolo popísane nad tvojim príspevkom. motor ja si potom odvdačí ... :wink:

tak prajem príjemné rozhodovanie

Napsal: 04 lis 2008, 17:25
od TOMBY
nitraM:
Neměj strach. MOtor bude několik tkm jakoby zadušený, ale pak se o dost rozhýbe. Dokáže pak podávat obdivuhodné výkony, hlavně v poli vysokých otáček, kdy se auto hodně dobře rozjede.
Motor je charakteristický četností řazení, ale na druhou stranu je úsporný a není problém pro předjetí hodit z 6ky 4ku a pořádně ho vytočit.
Najel jsem několik desítek tkm s tímto motorem ve Stilu a mohu jen chválit.

Re: Bravo 2: motor 1.4

Napsal: 24 led 2009, 15:35
od kubenko
preco ma tento motor o 5 koni menej ako v brave II ?