Stránka 2 z 2

Napsal: 21 kvě 2008, 12:00
od Globusman
bikus píše:4 Globusman

Oprava: Omlouvám se, spletl jsem se. Pochopitelně mám také profil "65". Zimáky i letní mám stejný rozměr: 185/65 R15.
185/65 je logicky stejně velká guma jako 195/60, nižší profilové číslo se počítá v tomto případě z vyšší šířky, takže nastejno.
Obě varianty mám povolené v TP, stejně jako třetí, poslední variantu: 205/45 R17 (1.9 JTD 105 - 2000), no, a to je můj sen.
A (nejen) můj osobní názor je, že to zas takový kostitřas na "sedmnáctkách" nebude. Pravda, nemáme tak hezké silnice
jako třeba Švýcaři, ale výrobce s takovým rozměrem počítal a konstruoval nápravy podle toho.

Takže se omlouvám za mystifikaci a děkuji za upozornění.
No já nevím, jak tobě, ale mně to připadá tvrdý i na těch 15 kách... Nemám nic proti velkým kolům, vypadá to nádherně, ale fakt bych z toho měl strach... Už takhle dost často chodí do háje čepy....

Al kola

Napsal: 17 čer 2008, 14:09
od loucak
Zdravím Vás všechny. Po starém voze Fiat Tempra mě zůstaly al kola značky Borbet 15x6J, ET32. Při montáži na Multiplu mě elektrony drhnou o brzdiče. Přitom v příručkách je napsáno ET až 38. Je to běžné nebo je někde chybka na voze? Poraďte prosím kdo máte zkušenosti s 15" elektrony :shock:

Re:

Napsal: 12 dub 2009, 09:34
od andreapipo
bikus píše:4 Globusman

Oprava: Omlouvám se, spletl jsem se. Pochopitelně mám také profil "65". Zimáky i letní mám stejný rozměr: 185/65 R15.
185/65 je logicky stejně velká guma jako 195/60, nižší profilové číslo se počítá v tomto případě z vyšší šířky, takže nastejno.
Obě varianty mám povolené v TP, stejně jako třetí, poslední variantu: 205/45 R17 (1.9 JTD 105 - 2000), no, a to je můj sen.
A (nejen) můj osobní názor je, že to zas takový kostitřas na "sedmnáctkách" nebude. Pravda, nemáme tak hezké silnice
jako třeba Švýcaři, ale výrobce s takovým rozměrem počítal a konstruoval nápravy podle toho.

Takže se omlouvám za mystifikaci a děkuji za upozornění.
No, nevím, jám mám na Multince v TP povolený v základu 185/65 R 15 88 H na ráfcích 6Jx15 H2 ET 31.5 a jako alternativy pak 195/60 R 15 88 H na ráfcích 6.5Jx15 ET 31.5 a 215/45 R 17 87 V na ráfcích 7.5Jx17 ET 31.5 a všechny ráfky mohou být z lehké slitiny.

Když jsem to koupil, tak tam byly zimní pneu 195/65 R 15 88 H, pocitově dobrý, ale neschválený a tudíž následovala výměna za alternativně povolené 195/60 R 15 88 H. :) 215/45 R 17 87 V tam zřejmě nikdy zkoušet nebudu, ne že bych nechtěl, ale prostě proto, že je to dooost drahé. :(

Re: Al kola

Napsal: 12 dub 2009, 14:36
od AlexAG
loucak píše:Zdravím Vás všechny. Po starém voze Fiat Tempra mě zůstaly al kola značky Borbet 15x6J, ET32. Při montáži na Multiplu mě elektrony drhnou o brzdiče. Přitom v příručkách je napsáno ET až 38. Je to běžné nebo je někde chybka na voze? Poraďte prosím kdo máte zkušenosti s 15" elektrony :shock:
Nazdarek, nepamätam si to presne ale sa mi zda že je to tak, že čim menšije ET tym bližšie je elektron k brzdičom, kup si centimetrove podložky pod kolesa a bude to v pohode.

Re: 17ky kola na Mlokovi

Napsal: 12 dub 2009, 14:40
od AlexAG
Ja osobne mam 16-ky a pneu mam 205/55/16 a pod kolesami ešte dvoj centimetrove distančne podložky a je to v pohode .A dokonca ich mam aj v TP.