Stránka 2 z 3

Napsal: 08 čer 2008, 23:59
od zbynek
Nojo, to je pravda. Ale po pravdě jsem byl rád, že to vůbec někdo spravil. BiPower má totiž potrubí vedené jinak než diesel nebo benzíňák a u toho pletence je navíc zrovna ohyb potrubí. Vaří se to tam fakt blbě. A navíc, jak jsem říkal, všude se báli dotknout svářečkou auta na CNG.
No nic, hlavně že už to máme za sebou, ne? :)
z

Napsal: 11 čer 2008, 12:56
od Rufu
Tak ještě jeden dotaz.Je pletenec na 1.9 JTD klasický nebo jako na té bipowerce oválný?Nevlezu s tím na rampu tak se mi zdá kulatý, rozměr sedí ten 50x230mm.A jestli někdo ví zda je 2,nebo 3 vrstvý.

Napsal: 18 čer 2008, 22:09
od Saki
zdar všici,

zjistil jsem že mám prasklé výfukové svody. poreďte kde sehnat nové popř. starší ale levně a rychle. díky.

Napsal: 19 čer 2008, 06:15
od Alda
Saki píše:zdar všici,

zjistil jsem že mám prasklé výfukové svody. poreďte kde sehnat nové popř. starší ale levně a rychle. díky.
Mělo by to jít zavařit. Ne naráz, ať se to tolik neprohřeje (a nezkroutí)

Napsal: 31 črc 2008, 12:39
od Kubanec
Rufu píše:Tak ještě jeden dotaz.Je pletenec na 1.9 JTD klasický nebo jako na té bipowerce oválný?Nevlezu s tím na rampu tak se mi zdá kulatý, rozměr sedí ten 50x230mm.A jestli někdo ví zda je 2,nebo 3 vrstvý.
Ahoj na mém MLOKOVI JTD je oválný měnil jsem ho asi před měsícem, ale ten nekoupíš ,koupili jsme kulatý v Kelly 3 vrstvý a ve svěráku jsme ho trošičku smáčkli a zavařili Céóčkem,je mimochodem mnohem větší a vypadá to monstrozně páč původní byl jednovrstvý a cena myslím 1100,-vlnovec a 500,-práce K

Napsal: 01 srp 2008, 20:14
od Rufu
potvrzuji 3vrstvý vč.práce 1500kč

Napsal: 16 říj 2008, 08:09
od pacholda
Tak jsem včera zjistil že mám prasklý svár na zadním tlumiči výfuku. Dnes odpoledne jedu do opravny výfuků - doufám, že to bude stačït jen zavařit.

Napsal: 17 říj 2008, 21:11
od kubiii
pacholda píše:Tak jsem včera zjistil že mám prasklý svár na zadním tlumiči výfuku. Dnes odpoledne jedu do opravny výfuků - doufám, že to bude stačït jen zavařit.
Já mám asi týden nový výfuk. Komplet od katalyzátoru do konce za 2.300 včetně spojovací spony a jednoho závěsu. Ať žijí poláci :P (www.vyfuk.com)

Napsal: 18 říj 2008, 12:03
od pitbull3
Jj, mám ho taky, asi 2 měsíce, myslím, že bude dobrej. 8)

Napsal: 18 říj 2008, 15:05
od pacholda
Takže pohoda výfuk zavařen. Cena pouhých 200Kč. Doufám, že vydrží dalších 8 let :D

Napsal: 18 říj 2008, 15:56
od kubiii
pacholda píše:Takže pohoda výfuk zavařen. Cena pouhých 200Kč. Doufám, že vydrží dalších 8 let :D
Tak to bych ti sice přál, ale moc tomu nevěř, já měl plášť na výfuku celkem ok, ale vnitřek byl totálně vysypanej, kondenzuje tam vlhkost a někdo tu dokonce psal, že měl v tlumičích vodu a bahno. Já jezdím málo, tak novýmu výfuku dávám tak pět let, ale víc asi ne.

Můj mechanik tvrdí, že dneska opravdu vydrží jen originální výfuk na novým autě, jinak odchází ať je to polák nebo Bosal.

zamrzlý výfuk

Napsal: 27 pro 2008, 22:16
od Zdeněk N
Zdravím přátelé, vím, že už se to tady řešilo, ale jen připomenutí pro nováčky.Dnes jsme s rodinou nasedly do Multi, směr kino. Po nastartování chod motoru na 3 válce po 5ti sekundách chcíp.Na další pokus už jsem si otevřel dveře a podle syčení pod autem bylo jasno - zamrzlý kondenzát.Odjeli jsme služebním a zítra na něj pujdu dýchat :D

Re: zamrzlý výfuk

Napsal: 30 pro 2008, 10:17
od Matess
Zdeněk N píše:Zdravím přátelé, vím, že už se to tady řešilo, ale jen připomenutí pro nováčky.Dnes jsme s rodinou nasedly do Multi, směr kino. Po nastartování chod motoru na 3 válce po 5ti sekundách chcíp.Na další pokus už jsem si otevřel dveře a podle syčení pod autem bylo jasno - zamrzlý kondenzát.Odjeli jsme služebním a zítra na něj pujdu dýchat :D
Hups, tohle jsem ješte neslyšel. Ještě že Ti to nebouchlo :wink:

Napsal: 31 pro 2008, 13:52
od Viktos123
Zdravím.Dnes stejný problém se zamrzlou vodou ve výfuku.Chci se zeptat,v jakém místě je nejlepší nahřívat výfuk a jak tento problém vyřešit do budoucna. Díky za odpovědi a přeji všem mnoho najetých kilometrů s vaším miláčkem do nového roku,málo oprav a hlavně to zdravíčko.

Napsal: 31 pro 2008, 14:09
od Matess
Zajímalo by mě jak tomu předcházet a jak se to stane? Je to třeba tím že se jezdí na krátké vzdálenosti a množství kondenzátu je pak tak veliké že zamrznutý ucpe výfuk?
Na jakou vzdálenost jsi teď naposledy jezdil? Stojíš na rovině nebo kopci? Myslím že nejvíc vody by mělo být v posledním tlumiči, který se prohřeje při jízdě jako poslední.