Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 03 říj 2008, 22:53
				od bigben.m
				Ještě dodatek-odpoj při práci akumulátor a -možná je to pitomost,ale připoj ho , až bude motor vychladlý. 

 Napadlo mě, jestli při napůl ohřátým motoru a připojení akumulátoru to ŘJ nenačte jako základní nastavení(tu teplotu).Nevím-už se chytám i stébla. 

 
			
					
				
				Napsal: 03 říj 2008, 22:59
				od bigben.m
				Na 1,2 jsou tyhle čidla kolem klapky-bohužel 1,6 jsem na vl. bulvy viděl jen jednou 

 
			
					
				
				Napsal: 03 říj 2008, 23:03
				od pukavec
				Tak si myslim, že na 1,6ce to bude taky tak. Viděl jsem tam takovou černou krabičku 

 a vedou k ní 2 dráty, myslím, černej a modrej. Tak se na to zkusím mrknout 

 . Když se to nezlepší zajedu na diagnostiku jestli něco nevypátrají. Dík za konzultaci  

 
			
					
				
				Napsal: 05 říj 2008, 23:40
				od hanys
				přímo u klapky je ten potencák,doleva je krokáč,pak je čidlo.ještě přečti toto 
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... ght=#56392 
			
					
				
				Napsal: 09 říj 2008, 12:21
				od papuanec
				Mam ten samej problem, jak to je uplne studene, tak nastartuji. zvednou se otaky jak klesaji tak spadnou az na 0 a chcipne to, kdyz nastartuji a jemne pridam plyn na 3-5 sekund tak to uz pak drzi.
Jinak mi nehem jizdy rozsvecuje  kontrolka vstrikovani. Kdyz jsem na krizovatce ona se zrovna rozne, tak se mi zvysi otacky.
			 
			
					
				
				Napsal: 10 říj 2008, 10:55
				od bigben.m
				Možná jsem své potíže vařešil.Nejenom čisté konektory,ale ukostření.Vzal jsem vějířové podložky a začal u akumulátoru,pak u předních světlometů(hodně blbej přístup) a dál jsem se zatím nedostal , ale pomohlo to a zatím nejsou potíže.