Stránka 2 z 23
					
				
				Napsal: 13 bře 2006, 14:48
				od 75ka
				No tak ten 1,7d je ovela lepsi motor ako 1,3d.slape dobre az na ten hluk....ide tych 160 urcite ... no inac ty co si mal same una??? si pisal ze si mal  1,0 potom 1,3d ....a hned v druhom prispevku si pisal ze si kupil hrib sak to si v punte myslel ten hrib????nechapem a co chces miesto punta uno potom  

  ????
 
			
					
				Bavlneny filter
				Napsal: 13 bře 2006, 21:53
				od Petko 75
				To 75ka: Ta vies akosi niesu love tak musim predat Punta a kupim asi Uno. Nemam odkial ziskat prakticke info o tom motore 1,7 v une tak mi napis ako to ide v 80tke, 100vke, zrychlenia,ake mas pocity,oke?
			 
			
					
				
				Napsal: 13 bře 2006, 22:29
				od 75ka
				No ide dobre uz som pisal od 0-160 ide v pohode aj zrychlenie ma slusne na hladky diesel.no motor je v pohode ...ostane poznas sam ked si mal uno a ne jedno...ze JURO1697...
			 
			
					
				
				Napsal: 23 bře 2006, 11:18
				od lacin
				To se blbe shani. Stejne si to nakonec budes muset udelat sam...
			 
			
					
				
				Napsal: 23 bře 2006, 17:56
				od lacin
				No ja sem to puvodne taky chtel delat, ale pak sem sehnal primo filtr na klapku a je klid. Ted si neuvedomuju, jakej je tam prumer, ale pasovala me tam plastova roura na odpad. Tu koupis normalne v nejakym Baumaxu. Urezes z ni tak 6 cm, nahoru si vyrezes z nejakyho plastu viko a pak uz jenom svarovat, lepit a hrat si. No anebo Tempra karbecofka to mela to sani takhle reseny, ale tam je myslim jeden sroub uprostred. no ale i to by slo upravit. Ale nevim jakej je tam prumer... Chces davat filtrik?
			 
			
					
				
				Napsal: 23 bře 2006, 18:20
				od lacin
				Tak to je mazzec. A ladils ho nejak? Ja mam tohle:

 
			
					
				
				Napsal: 06 dub 2006, 11:11
				od jery
				já mám kit od greena a ze všech úprav co jsem dělal na autě je tahle nejúčinnější. jede to jako blázen. ale musíš ho hodně čistit po 4 000 km mi už přestal tahnout, takže vyčistit atd
			 
			
					
				
				Napsal: 06 dub 2006, 17:05
				od 75ka
				Pocuj Jery a ake mas punto ze citis rozdiel???lebo vsetci skoro pisu ze ziadnu zmenu nepocitili a aku mas spotrebu s kitom??Nemeral si napr.zrychlenie pred vymenou kitu a po vymene???dikes za opdopved
			 
			
					
				
				Napsal: 16 dub 2006, 22:43
				od Vencapunto
				Zkusil sem to podle Lacina a takhle to asi vypadá.Je to jenom nahrubo,musim to ještě zdokonalit.Výroba cca 120kč,semozdřejmě bez filtru
http://vencapunto.album.cz/filtr/ 
			
					
				
				Napsal: 18 dub 2006, 21:58
				od lacin
				Vencapunto píše:Zkusil sem to podle Lacina a takhle to asi vypadá.Je to jenom nahrubo,musim to ještě zdokonalit.Výroba cca 120kč,semozdřejmě bez filtru
http://vencapunto.album.cz/filtr/ 
Heleee, pan ma klimaanlage... 

 No vidiis, dobry. Zkus si pohrat jeste s delkou sani, jestli to nejak poznas, nebo ne. A hlavne slicuj prechody, at tam nejsou zadny hrany.
 
			
					
				
				Napsal: 19 dub 2006, 20:45
				od Vencapunto
				Klimaanlage je prosím tě co?Jasně že to dodělam,tohle je jen na zkoušku.Nebo možná budu mít ten kryt vstřikovače jak tady ukazoval Kaufik.Maji to na motoru Seicenta,ale nevim v jaký motorizaci.
			 
			
					
				
				Napsal: 19 dub 2006, 22:16
				od lacin
				Zkus si to dat do slovniku... 

 Napovim, ze je to z nemciny... 
Anebo nemas? Se me zdalo, ze sem zahlidl trubky... No snaz se, at to leti.
 
			
					
				
				Napsal: 20 dub 2006, 15:35
				od Vencapunto
				Tak ses trošku překouk,nemam a ani bych jí nechtěl,protože 1,2 s klimou asi nic moc.
			 
			
					
				
				Napsal: 20 dub 2006, 18:26
				od lacin
				Tak vodceho ti tam ty trubky vedoou??? Posilovac? Ten ma jiny hadice... Ale to je jedno...
			 
			
					
				
				Napsal: 20 dub 2006, 19:08
				od Vencapunto
				Trefa do černýho.Je to posilovač.Bylo to bouraný,takže je to možná předělávaný.Nevim jak vypadá origoš,takže to neřešim,hlavně že jezdí  
