Stránka 2 z 2

Napsal: 06 pro 2008, 00:06
od popotuner
Takze uz mozem definitivne povedat co je pricinou toho cudneho klepania. Na pricine je vackovy hriadel ktory ma malu volu a ta zapricinuje obcasne klepanie. Nieje to velmi vazna zavada a pri pravidelnom kontrolovani stavu oleja sa s tym moze v pohode jazdit. Musi byt v motore vzdy dostatok oleja. Tato zavada sa da odstranit iba vymenou komplet hlavy :D takze tak

Napsal: 28 pro 2008, 14:44
od Pepik
Prosímtě to jsem nějak nepochopil.Kde má mít vačková hřídel vůli?Znám jenom vůli ventilů.Mě se začalo projevovat klepání motoru,chvíli po nastartování,v zimě po výměně oleje a filtru.Kontrolka zhasne o něco později než před výměnou a motor klepe ještě chviličku po zhasnutí kontrolky.Předtím tam byl olej Shell Helix plus 5W40 a já jsem tam dal Mogul 10W40 Extreme.Zajímalo by mě co způsobilo změnu zda větší mráz,olej nebo filtr?

Napsal: 29 pro 2008, 16:26
od Stanno
Pepik píše:Prosímtě to jsem nějak nepochopil.Kde má mít vačková hřídel vůli?Znám jenom vůli ventilů.Mě se začalo projevovat klepání motoru,chvíli po nastartování,v zimě po výměně oleje a filtru.Kontrolka zhasne o něco později než před výměnou a motor klepe ještě chviličku po zhasnutí kontrolky.Předtím tam byl olej Shell Helix plus 5W40 a já jsem tam dal Mogul 10W40 Extreme.Zajímalo by mě co způsobilo změnu zda větší mráz,olej nebo filtr?
Ahoj. Na motoroch 1.1. sa robi postupne vola v ulozeni vackoveho hriadela v hlave motora. Jedinym riesenim je vymena hlavy, ale nie je to zavada, s ktorou by sa nedalo jazdit a vymena hlavy nie je nutna.

Co sa tyka klepania po nastartovani, tak to tu robi asi kazdemu. V kazdom pripade si myslim, ze si nemal menit druh oleja. Do olejov az tak nevidim, ale vo vseobecnosti to nerobi dobrotu.

Drz sa