Stránka 11 z 21

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 13 lis 2017, 17:14
od rou31
to mi je jasne ze mame, co z toho ze kazdy povedzme 10 start je zly? teraz mam kazde rano najprv zmerat tlak?

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 13 lis 2017, 18:51
od Vitaml
Stačí jednou při zapnutí klíčku, ať víš, jak na tom čerpadlo je, než ho začneš měnit. Ještě se tu u 16V hodně píše o kvalitním palivu.

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 04 pro 2017, 06:48
od skala
Dendo a rou, máte auta v LPG nebo jen benzín?

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 04 pro 2017, 11:01
od rou31
Co sa tyka paliva, tankujem stale len shell vpower, skusal som uz aj 100 oktanov, nejake 4 nadrze som vyjazdil ale aj tam to bolo bez zmeny. Ja mam benzin, LPG nejdem riskovat...

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 06 pro 2017, 21:19
od Maciak87
Ako to tu tak čítam tak som rád že v mojom 'bravcovi' bije multiairT 140 koníkov...Inak som aj jazdil T jet 150hp ked to chcel bracho kupovať no nemalo to taký záťah...MultiairT zatiaľ bez problémov....No sviečky,filtre!mením čo 2roky,olej každý rok...Bez ohladu na najazdene km...A to dakedy nedám za rok ani 10t km...

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 07 pro 2017, 11:05
od martin72
Nesdílím tvůj optimismus, Multiair zdaleka není jednodušší jak T-jet a většina příčin problémů zde uvedená má jmenovatele, který je shodný pro obě motorizace. Multiair má větší krouťák v nízkých otáčkách, to navozuje pocit, většího tahu. Tento jev je u motoristů známý jako: "vono to táhne vodspodu" :D . Jinak v otáčkách je na tom líp 110kW T-jet.

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 07 pro 2017, 18:27
od little_boy
Hehe, multiair je motor tjet ze kteryho je sundana vackova hridel a misto ni je tam ta blbost s hydraulickyma ventilama :))
Ale muze se uzivatelsky chovat trochu jinak, bude mit dost jinou ECU. Btw chipem jde tjetu zatach dost vylepsit...

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 07 pro 2017, 20:07
od martin72
Multiair má výhodu v nepřítomnosti škrtící klapky a menšího turba, tudíž nástup motoru v nízkých otáčkách je daleko lepší. Turbo bude menší, jelikož nepotřebuje překonávat takové tlakové ztráty. Pokud si dobře vybavuji, tak pro verzi 103kw pracuje s přetlakem 0,4 a 0,7 at. ECU bude určitě jiná, ale abych řekl pravdu, tak jsem zatím nezaznamenal nějaké poruchy ECU ani u T-jetu ani u Multiairu.

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 26 pro 2017, 10:02
od zuzana.ball
Zdravím všetkých priaznivcov Bravo2.Mal som 1.4 T-Jet Šport 110kw bola to moja Srdcovka.Bol tam problém zo studeným startom ktorý som vyriesil.Zabudnite na to ak si myslíte že benzín od Shell to vyrieši ani V Power ani Nitro 100ci čo to majú nepomohlo na Shell benzín proste zabudnite a hľadajte si druhú CS.Auto som predal pred cca 2a pol rokom a strašne mi chýba a znovu rozmýšľam nad kúpou 1.4t-jet 110kw Šport.Ak nájdem ten správny kúsok asi neodolam.

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 27 pro 2017, 09:12
od martin72
Ahoj, nějak nerozumím řeči tvého kmene. Čím že jsi to vyřešil?

Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 27 pro 2017, 15:25
od ixoxi
No predsa vymenil CS, už netankuje na Shell...:-D

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 27 pro 2017, 15:46
od martin72
Já jsem naposledy měnil CS za CZ a ty předpokládám za SK. ;)

Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 27 pro 2017, 16:06
od ixoxi
Aaaaale, to už je dávna minulosť. Momentálne aj tak idem po € ako po údenom. :-P

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 27 pro 2017, 19:00
od zuzana.ball
CS je skrátka Čerpacia Stanica.V mojom prípade bol problém zo studeným startom vyriešený výmenou čerpacej stanice.Robilo mi to keď som natankoval na Shell či V Power alebo aj 100.Co je na Tom na nepochopenie

Re: Problém při startování za studena T-Jet 110 kw

Napsal: 27 pro 2017, 21:28
od rou31
a kde si tankoval potom ?