Stránka 3 z 7
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 07 říj 2014, 17:22
				od rogi
				takto podobne mi "umreli" ložiská v prevodovke na Š130  

 a to boli poctive socialistické a nie teraz vyrobené z plánovanou životnostou.
bajo777 ta cena je len za ložiská alebo aj s cenou práce je vtom 

 Ak je to len za ložiská  

 tolko snad nestojá ani do vretenníka sústruhu, a to sú iné ložiská čo sa tíka presnosti.
 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 07 říj 2014, 18:44
				od bajo777
				rogi, lozisko vo fiate 50e, jedno lozisko mimo fiat 30e, cena 500e je kompletka co ma to stalo, pristavil som auto, zobral si hotove, uz bude mat 10000 od opravy, tak dufam ze uz bude OK  

 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 07 říj 2014, 20:19
				od mr.brain
				skala: super zpráva, mám radost 

 sice jsem tam moc nepřispíval, ale ledacos se tam dalo najít...
Co se týče těch ložisek, prostě špatný dodavatel - jako řetězy pro TSI a jejich vytahání. Špatná výstupní kontrola a bylo to hned. Ale ta ložiska se mi nezdají nestandardní, určitě bude shodný rozměr (proč by to byl atyp) dělat SKF 

 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 07 říj 2014, 23:26
				od Maciak87
				Zdravim..neviete ci ma tuto prevodovku aj Bravo s motorom multiair??Nechcem zit v ""neistote"" )
			 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 08 říj 2014, 08:45
				od otobrzo
				Tak za studena, nebo i po kratke jizde, kdy uz je motor zahraty, rachoceni na neutral neslysim.
Nemely by ty loziska rachotit porad i za studena?
			 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 08 říj 2014, 09:11
				od skala
				Za studena to nedela vůbec, jen když je motor zahraty, nebo spis asi olej v převodovce.

 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 11 říj 2014, 18:32
				od mr.brain
				Maciak87 píše:Zdravim..neviete ci ma tuto prevodovku aj Bravo s motorom multiair??Nechcem zit v ""neistote"" )
Na předchozí stránce jsem psal, že je to převodovka M32 - jsou tam odkazy na fiat forum UK, kde je popsaná identifikace. Jinak u M32 převodovky se zpátečka řadí dopředu jako jednička.
 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 25 úno 2015, 16:29
				od otobrzo
				Nazdar po case. Dnes jsem dojel od mechanika a ten mi rekl, ze vymena oleje v prevodovce nema smysl, ze bude potreba vymenit 5. a 6. stupen v prevodovce nebo aspon lozisko. Moc se mu do toho nechtelo, ale popta se kolik co stoji. Delal to nekdo? Vyresila to nekomu vymena oleje v prevodovce?
			 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 25 úno 2015, 20:24
				od skala
				Cau, ja jsem vymenil olej a trochu to pomohlo. Jinak mi jeden uzivatel psal o tomto 
http://prevodovka-opel-m32.webnode.sk/" onclick="window.open(this.href);return false; tak ho muzes zkusit kontaktovat.
 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 26 úno 2015, 10:46
				od otobrzo
				diky za tip. Mechanik mi jeste rikal neco o nejakem silikonu co se pridava do oleje v prevodovce, to ze pry muze taky pomoct. Ale ze si mysli, ze v tomto pripade to nepomuze. Uvidime s cim prijde:-)
			 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 27 úno 2015, 18:52
				od Maciak87
				Tak ako?Uz sa vam sypu tie prevodovky?Ci dake vecsie problemy s nimi?
			 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 27 úno 2015, 18:58
				od otobrzo
				No prijde mi, ze je to porad stejne. Proste to svisti na 5 a 6 a na neutral v tom chrasti. Radici paka se mi nehybe. Furt nevim jestli resit nebo ne. Jakysi mechanik psal odhad 10 ale klidne 25tis. Kc.
			 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 28 úno 2015, 09:13
				od rogi
				ložiska na jednej s hriadeli su umreté, preto to "chrastí" aj v neutrali, tuším bajo777 iba napísal koľko kilometrov ma najazdené, myslím že to bude nízkou hladinou oleja, a tým su nedostatočne mazané ložiská, tento problém riešila aj jedna automobilka, tak že zdvihla plnenie oleja z 1,75litra na 1,91litra 

 že by som preventívne dolial dva deci? 

 mám iba najazdené 33500km 

 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 28 úno 2015, 11:45
				od bajo777
				Rogi nie...ja som olej prve kontroloval,zacal na zvihaku vytekat hned kontrolnym otvorom,ziadny unik som nemal!!!U ma bolo chybne lozisko proste blatove!!!ausus material,turecke!!!!ma akurat 80000na tacho,cize 15000 od opravy, vsetko slape jak sa patri,kontakt na majstra poslem v pripade potreby je z Novych Zamkov,fakt profik,teraz idem na rozvody k nemu akurat 
 
PS:ROGI budes mat skoro isto ten problem...mame len 1 den rozdiel,ja v tom nevidim problem,pokazi sa das spravit a ides dalej...mam inac vsetko povodne na aute,holt prevodovka je slabe miesto u tychto inac v pohode aut...
 
			
					
				Re: klepání pod kapotou
				Napsal: 01 bře 2015, 14:03
				od rogi
				dík bajo777, ak nič nezmenily tak v naších atmosférach by mala byť prevodovka z kódom C514.6.
pozeral som aj plán údržby ale nikde som nevidel nič písane o výmene oleja v prevodovke. Aj v starej plechovici som menil olej až keď sa povolila matica na predlohvom hriadely, z tým že sa musela celá prevodovka rozobrat a ten "hliníkový maglajz" zo všadial vyumývať. Skúsim preventívne vymeniť olej v lete aj v prevodovke ide tam TUTELA CAR TECHNYX SAE 75W-85 - API GL4 PLUS - FIAT 9.55550 1,87 litra 
