turbo na 1,2 44kw

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Vencapunto »

Tak asi by to šlo i samodomo,ale musel bys foukat hodně malej tlak aby ten motor vydržel nějakej kilometr.Ale byl by asi dost malej nárůst výkonu i krouťáku.Nebo koupit kvalitní vnitřnosti motoru,ale tam zase schoříš na financích.Je to ale o zkušenostech nebo lidech který je maj.Hodně štěstí jestli se do toho pustíš
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Reklama
 

Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Petr1968 »

štěstí??
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od žabak »

No zajímavá diskuze pánové! Je fakt že jak už tu bylo zmíněno tak NOVITEC se dělal KIT na Punto MKII 1.2 16V, ale nevím přesně jestli tam něco víc překopávali s motorem než jen KIT a Nejspíš CHIP nebo přehrát RJ? Ja taky uvažoval o turbičku na to svoje, ale uvažuju co s tlakem a tim přečipováním? Co tam vlastně potřubuju? Povařit svody :) , dotáhnout olej do turba :) , natáhnout trubky a intercooler :) jen to zjištění tlaku :roll: a to CHIPNUTí :roll: A co více?
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Petr1968 »

Jak myslíte. Ale budete litovat
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Vencapunto »

žabak píše:No zajímavá diskuze pánové! Je fakt že jak už tu bylo zmíněno tak NOVITEC se dělal KIT na Punto MKII 1.2 16V, ale nevím přesně jestli tam něco víc překopávali s motorem než jen KIT a Nejspíš CHIP nebo přehrát RJ? Ja taky uvažoval o turbičku na to svoje, ale uvažuju co s tlakem a tim přečipováním? Co tam vlastně potřubuju? Povařit svody :) , dotáhnout olej do turba :) , natáhnout trubky a intercooler :) jen to zjištění tlaku :roll: a to CHIPNUTí :roll: A co více?
NOVITEC dělal KIT i na MKI,dokonce jsem před pár lety jedno takový někde viděl v inzerci.Mělo to asi 120PSů
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Petr1968 »

120 PS na 10000km :mrgreen: Ale chápu ,že jsem starý a takové věci už mě neberou. Ale výsledek bych chtěl vidět :mrgreen:
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Vencapunto »

Myslim si že pokud to bude udělaný dobře(u KITu Novitec ani nic jinýho nepředpokládam) tak by to mělo něco vydržet.Další věc je zacházení s tim,ale to je zase jiný kapitola
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
cuki
Fiaťák
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2009, 19:37

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od cuki »

zdarec.
O vikendu jsem cumel na bednu a ukazovali tam nejakej sportak s 2 turby. Tak me napadlo ze by nebylo spatny to napasovat i na fiata.
Mel jsem pred tim Fiat uno 1,3 turbo. Bylo tam mensi turbo ktery tahlo uz od nejakejch 2200 ot. Tak me napadlo jestli by se nedalo pridat k tomu co uz je v puntu 1,4 turbo. Mensi by zabiralo od spodu a vetsi by se pripojilo u 3500 ot.

Samozdrejmne do svyho bych to nedal( na to si ho dost vazim), ale za pokus by to asi stalo.

Zajimalo by me jestli je to vubec mozny a jak by to pak slapalo. Motoru by to zas tak moc pole me nevadilo a rozhodne by byl pruznejsi. A nebo kombinace kompresor a turbo jak uz to zavedl WW. tam to slape pekne i kdyz jeste to neni poradne provereny casem. :D
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Vencapunto »

Přesně jak píšeš,lepší řešení je kompresor+ turbo,ale je to dost složitý aby to udělal někdo doma.
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od žabak »

Vencapunto píše: NOVITEC dělal KIT i na MKI,dokonce jsem před pár lety jedno takový někde viděl v inzerci.Mělo to asi 120PSů
No tak to by mě zajímalo kde se to dá sehnat a za kolik? Nebo co to všechno obsahuje?
No nevím přesně jak u benzínu, ale u dízlu jsem nedávno četl o Lančii Deltě 1.9 Twin Turbo kde malé zabírá u menších otáček pak se zapnou obě a nekonec se malé vypne a tlačí jen velké a má to 190 kobyl což je si myslím dost slušný. :D
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Vencapunto »

Tušim že tam byly písty,ojnice,turbo,IC a propojovací materiál.Cena byla snad někde u 30tis,ale už sem to nikde neviděl,bejvalo to občas na ebayi
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
SZTRAD
Fiaťák
Příspěvky: 123
Registrován: 18 zář 2008, 07:36

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od SZTRAD »

Petr1968 píše:Zkus to. Chci vědět jak to dopadne. :wink: A jen tak bokem: NO2 motor rozhodně neprodukuje :mrgreen:
A to ti rekl kdo?
Podil u spalovacich procesu je cca 5% z produkce NO. Proto se take vyjadruje jako vysledek souctova hodnota a oznacuje se jako NOx po patricnem prepoctu.
Radek
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od žabak »

Vencapunto píše:Tušim že tam byly písty,ojnice,turbo,IC a propojovací materiál.Cena byla snad někde u 30tis,ale už sem to nikde neviděl,bejvalo to občas na ebayi
:roll: za 30? Tak to už asi fakt vyjde líp koupit GTčko a nemusíš se s ničím drbat, jen najít slušné GTčko je v dnešní době celkem problém :( bo kdo to má v dobrém stavu tak za to neví kolik by chtěli a nebo je to v takém stavu, že za GOčko daš ještě další balík :(
Ale kdyby to chtěl někdo překopat jednoduše jen s tím turbem na nějakou 1.1 nebo 1.2 tak by mne taky zajimal výsledek :D
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od Petr1968 »

Je mi zcela jedno co motor produkuje,protože 3/4 škodlivin má na svědomí letecká doprava a lodě(co se týče tzv. globálního oteplování)Spíš by se mělo říkat GLOBÁLNÍ ZELENÝ FAŠISMUS
Uživatelský avatar
cuki
Fiaťák
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2009, 19:37

Re: turbo na 1,2 44kw

Příspěvek od cuki »

ale no tak podle klause pry neexistuje zadne globalni oteplovani :lol: :lol: :lol:
No cip jak lampa, no ni :lol: :lol:
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“