Stránka 3 z 3
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 28 říj 2011, 12:30
				od Gogo1234
				Už sa neviem dočkať  

 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 19 bře 2012, 19:40
				od jirikpunto
				Má tu někdo zkušenost s vyjmutím radiátorku topení? Odešlo lanko táhla regulace. Předpokládám palubka ven, či existuje nejaký fígl? -mk2, klima
			 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 15 pro 2012, 09:42
				od punto19
				Zdravím chalani,potrebujem poradiť ohladom kúrenia na Punto,bola tu už rozoberaná táto téma o stranu dozadu ale nenašiel som tam svoju odpoveď.Preto sa chcem spýtať ešte raz.Od dnes mi začalo štrajkovať kúrenie, na 1,2,3 absolútne nefunguje (je to hluché,žiadne zvuky ,nič) a akonáhle zapnem 4 tak sa to rozhučí a funguje ako má,ale iba na tej 4ke! 
Moja otázka znie ,prečo?Kde môže byť chyba?
V kabíne som pozeral všetky poistky a vyzerali byt v poriadku,čítal som tu o nejakom odpore kde to nájdem?Prípadne v čom ešte môže byť chyba?
			 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 15 pro 2012, 10:25
				od 6speed
				
			 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 15 pro 2012, 10:54
				od peta.smolik
				
			 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 15 pro 2012, 11:07
				od punto19
				Chalani dakujem Vám obom,len mi pošlite prosím nejaký link ako to vyzerá ten odpor..a nejaký obrázok kde sa to presne nacháza,som z toho somár.Ďakujem
			 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 15 pro 2012, 11:40
				od peta.smolik
				
			
		
				
			 
- IMG_2308.JPG (56.52 KiB) Zobrazeno 4648 x
 
Šipka označuje měděnej odpor kterej když ulítne přestane topení chodit, musí se napájet k tomu hlíníkovýmu bloku a děsně blbě se to dělá ale jiná závada v tom není a proto se to vyplatí opravit než kupovat nový, v originále je to Valeo a stojí kolem 800kč v replice je to Coram a stojí 600 ale vydrží méně než origo... Já mám jeden v autě a jeden navíc z vrakáče, mám vyzkoušeno že to vydrží tak 1,5 roku a pak se to musí napájet znova... Horší než to napájení je ta demontáž a montáž páč je to před spolujezdcem v palubce vespod ale horní hrana a ten hliníkovej bloček je schovanej takže ven čumí ten plast což je vlastně výstup konektoru a ten se musí sundat a pak je to na dvou šroubech
 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 15 pro 2012, 13:17
				od Otomar
				U mě v autě třeba vypadá blok s Odpory uplně jinak...
			
		
				
			 
- pict_20111021_193013.jpg (19.72 KiB) Zobrazeno 4642 x
 
Mám ale foukátko tuším jen na 3 stupně. Ta stříbrná součástka dole je tepelná pojistka, když shoří, funguje jen na 3. stupeň(takže napřímo). Dá se koupit v obchodě s elektro součástkami za cca 10Kč.
Jak se píše výš, blbě se to pájí, ale jde to opravit celkem lehce.
 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 15 pro 2012, 13:34
				od peta.smolik
				Taky mám jen 3 stupňovou regulaci a ano jsou dva druhy reostatů ten můj a ten výše, nevím podle čeho se to pozná který Punto má kterej reostat 

 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 15 pro 2012, 13:51
				od punto19
				Ďakujem chlapci,idem to rozobrať,ak si nebudem vedeť dať rady píšem sem 

 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 15 pro 2012, 14:21
				od punto19
				Takže hotovo,bol to tento systém 
https://www.club-fiat.com/download/file.php?id=8776 a vyriešim to tak že to dám cez poistku,aspoň dočastne ..Patrí Vám velká vďaka z mojej strany  

 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 16 pro 2012, 23:52
				od twolive
				který punto ma kterej podřadnej odpor (reostat) ..jo a liší se i ventilatory ..je podle mě podle roku výroby na rv.94 sem měl ten hlinikový a na 97 mam ten zelený
			 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 17 pro 2012, 12:42
				od peta.smolik
				To bude ještě asi jinak, mám 98 a ten hliníkovej
			 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 17 pro 2012, 19:40
				od twolive
				Mmm asi kus od kusu 

 
			
					
				Re: Problém s topením
				Napsal: 17 pro 2012, 19:57
				od liborko
				spíše co měli taliáni na lince zrovna po ruce  
