Stránka 3 z 3
					
				Re: Rozvody a pumpa
				Napsal: 12 úno 2011, 21:31
				od peta.smolik
				Asi jak kdo... Já to dělal tak jsem psal a myslím že nejsem jedinej...
			 
			
					
				Re: Rozvody a pumpa
				Napsal: 13 úno 2011, 20:35
				od blba blondyna
				Ahoj, u tohoto auta jsem s rozvody vyměnila i pumpu, má tak nějak stejně dlouhou životnost a vypadala fakt děsně, když ji vyndali. Byl docela div, že ještě fungovala. Zas takovej peníz to není (kolem 1000,-).
			 
			
					
				Re: Rozvody a pumpa
				Napsal: 13 úno 2011, 21:19
				od peta.smolik
				A dyť na tý pumpě nic není je to jen příruba s vybráním a v ní osa z jedný strany vrtulka z druhý řemenice a vevnitř 2 ložiska takže se ní nemá co zkurvit maximálně může prosakovat 

 
			
					
				Re: Rozvody a pumpa
				Napsal: 14 úno 2011, 10:15
				od mad mike
				mění se právě kvůli těm ložiskům 

 
			
					
				Re: Rozvody a pumpa
				Napsal: 14 úno 2011, 15:12
				od peta.smolik
				mad mike píše:mění se právě kvůli těm ložiskům 

 
Dyť sem to napsal že může prosakovat a kudy jinudy než přes ložiska to je logický a ty se tím pádem zadírají)))
 
			
					
				Re: Rozvody a pumpa
				Napsal: 15 úno 2011, 20:16
				od žabak
				Zdravím. Zrovna měním vodní pumpu na 1,2 16V rv97, ale mám problém. Dočetl jsem se, že do roku 99 jsou pro můj model vodní pumpy s turbínou o průměru 58mm a od roku 99 je turbína o průměru 63mm, ale když jsem ji vytáhl, tak jsem zjistil, že tam byla turbína o průměru 63mm. Bude to nějaký problém dát tam menší, nebo rači vyměnit za tu větší? Díky
			 
			
					
				Re: Rozvody a pumpa
				Napsal: 25 úno 2011, 06:26
				od žabak
				Pokud se podíváš třebas na autokelly nebo různé jiné levnější obchody s ND na fiaty tak tozvody by měly být stejné, tz ozubený řemen + kladka cena cca 1800kč za sadu + vodni pumpa cca 1000kč a pokud je to obyč 8ventil, tak si to vyměníš sám doma bez žádných přípravků.