Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: 14 úno 2008, 16:02
				od 5-ko
				Semo píše:5-ko píše:No popísali tu jednotkári kadečo. Dvojkové Punto stabilizátor má. Ja mám na ňom vytlčené silentbloky. Kde sa dajú objednať a tak podobne... popr. cena
Skús tu  
 
  
Ďakujem za odpoveď! 

 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 18 bře 2009, 12:46
				od Dracek55HP
				Cau, mam 1.1 a nejsou tam stabilizatory. Celkem me to s..e kdyz jedu do zatacky auto se moc naklani a rizeni je takovy nepresny.  Myslite ze kdyz tam dam stabilizatory z TD bude to ok nebo mam jit radsi do tech ze sportingu, mam rad zatacky proto bych chtel aby to bylo tvrdsi ale nevim jestli to uz nebude moc. Poradte prosim.
			 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 10 dub 2009, 18:38
				od Plecháč Tony
				Nezkoušeli ste někdo použít na přední stabilizátor u MK1 jiný to gumový pouzdro tý stabilizační tyče? Přijde mi, že na punto jsou dost drahý, stojej přes 300Kč a to mi proti jinejm autům nižší třídy, kde stojí většinou do 100Kč, přijde docela dost. Navíc jsem koukal, že všude prodávají na průměry 19,21 a 22mm, ale na 18mm ne...
			 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 25 dub 2009, 18:01
				od Dracek55HP
				ja teda nvm ale na vrakacich na vsech 1.1 byli 19mm. Ted potrebuju sehnat na to silentbloky aji s tema pouzdrama ktery drzi na tech kyvnych ramenech a nikde to nemaj. Vsude jen tu gumu bez drzaku uz nevim kde to vzit jedine koupit na vrakacu ale to uz bude zase vymackany 

 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 25 dub 2009, 18:53
				od Vencapunto
				Tak kup držáky na vrakárně a kup nový gumy
			 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 25 dub 2009, 19:11
				od SpiritWolker
				Da  sa narovnat ohnuty stabilizator pre Punto mk2 ? popripade daju sa vymenit stredne silentbloky stabilizatora?
			 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 26 dub 2009, 19:25
				od Dracek55HP
				Vencapunto píše:Tak kup držáky na vrakárně a kup nový gumy
tky me to napadlo asi to bude nejlepsi ale to zase budou vydaje za malickosti...ty gumy stoji jedna 300minimalne a ty drzaky me daji tak za 200 oba...tak pocitam do 900,- no  

  to sem si myslel ze mam vyhrany kdyz sem koupil stabilizator za 500,-
 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 26 dub 2009, 20:01
				od Vencapunto
				Akorát že stabilizátor drží na čtyřech místech.Dva držáky na nápravnici a na každym rameni jeden
			 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 26 dub 2009, 20:47
				od Dracek55HP
				Vencapunto píše:Akorát že stabilizátor drží na čtyřech místech.Dva držáky na nápravnici a na každym rameni jeden
ja vim potrebuju jenom ty krajni ty uprostred sou celkem v cajku ty tam necham
 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 28 dub 2009, 21:47
				od zokot
				Dá se vyměnit zadní stabilizátor vyměnit jednoduše aniž bych musel vydělávat třeba vejfuk ?
			 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 03 kvě 2009, 14:24
				od Plecháč Tony
				Myslim si že jo, ale neručim za to. Chce to sehnout se pod auto a kouknout, kde je to přišroubovaný...
			 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 03 kvě 2009, 22:24
				od SpiritWolker
				
 stale som sa nedozvedel ci sa da narovnat ohnuty stabilizator 
 
mam 3.mesacny stabilizator ale je ohnuty 

 su na nom 4 silentbloky
2x krajne a 2x stredne, ja by som potreboval bud vybrat tie 2x stredne ale asi sa nebudu dat stiahnut kvôli tvaru stabilizatoru alebo ho narovnat 

 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 13 kvě 2009, 20:42
				od Dracek55HP
				chcu se zeptat jaky srouby drzi stabilizator? jestli maji klasickej zavit nebo musim koupit nejaky specialni a jestli jsou stejny na uchyceni na napravnice aji na napravy.
			 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 13 kvě 2009, 22:54
				od Vencapunto
				Tušim že to jsou obyčejný osmičky,ale nejsem si jistej.
			 
			
					
				Re: TYP - stabilizátory
				Napsal: 15 kvě 2009, 17:50
				od vilem
				Ano, na stabilizátoru jsou běžné šrouby M8. Ale pozor !! snadno se ukroutí a potom co s tím? Asi jedině odvrtat, nebo nové rameno. Ty vnitřní silenbloky obvykle není třeba měnit. Časem se vymačkají spíše ty vnější.