Stránka 3 z 3

Napsal: 26 črc 2007, 13:11
od Pun-to
Jo a dával sem originál plynový Magnety Marelli

Napsal: 26 črc 2007, 13:13
od majki
To teda nic moc vydrz...ja na Mazde menil po 180tis. :?
No, snad na tom mojem nejsou jeste nejak dodrbane...zrovna zbytecnymi tisici neoplyvam :roll:

Napsal: 26 črc 2007, 13:21
od wickermanx
majki píše:To teda nic moc vydrz...ja na Mazde menil po 180tis. :?
No, snad na tom mojem nejsou jeste nejak dodrbane...zrovna zbytecnymi tisici neoplyvam :roll:
ono moc zalezi ako sa s tym jazdi, a ak si bol niekedy v BA tak vies ze tam clovek potrebuje OFFROAD aby si neznicil auto...... Napr kamos menil tlmice az pri 130 tis. jazdil iba dlhe trate a nie po meste.... Tak uplne zle nie su, su este v norme no len ked uz idem dat robit vymenu capov a pod tak vymenim rovno vsetko a budem mat pokoj....

Napsal: 26 črc 2007, 14:16
od majki
No, ta Mazda mala ale nalitano 100tis ako taxik :D..ale zalezi na vela aspektoch, to je fakt...

Napsal: 27 črc 2007, 15:23
od Vencapunto
No jestli myslíš tu příčku tak ta je origo nabodovaná na kasli takže pochybuju.Sem z toho magor a už mě to docela štve.Zkusim koupit smršťovačku,navlíknout na pružiny ohřát a dát zpátky.Pak dam vědět co a jak :cry:

Napsal: 31 črc 2007, 17:56
od wickermanx
cafte, tak dnes som si bol pre fesaka v servise a cakala ma tam faktura na 10991 sk za opravu :( no ale co uz. menili mi capy riadenia 327,73 sk 2x, tlmic predny plynovy 1638,65sk , 2x vrchne ulozenie tlmica 714,28 sk, 2x tycka riadenia 504,0 sk tiez 2x, praca 1800 sk, digitalna geometria 1000 sk, ktomu vsetkemu DPH a hned to je 10991, 47sk...... no ale musim povedat ze spokojnost... uz nic neklepe a dufam ze to vydrzi dlho.... vsak dali na to zaruku 2 roky....

Napsal: 02 srp 2007, 14:30
od majki
Wow, tak to docela vela ukonov na to, ze je to par rokov stare aftiko...no ale teraz to zas vydrzi vela a vela kilometrov :!:

Napsal: 02 srp 2007, 15:02
od wickermanx
je to dobree, dost to ztuhlo a o mnoho to lepsie drzi stopu... zakruty ktore som chodil 80 teraz kludne 100, dnes som sa vcelku vynahanal s fabiami a natrel som im to.... :D moj puntik vs fabia 1,2 47kw vs fabia 1,4 16V 55kw

Napsal: 18 bře 2008, 21:59
od MatoPD
Ahojte Punťáci, tak som sa aj ja stal majitelom Puntika, super autisko. Riešim jeden problem - od napravy sa mi obcas ozve dost silne buchnutie - robi to aj ked rychlejsie pustim spojku, pri pomalom prejazde cez jamu. Auto som mal na jame, skusal som so vsetkym kyvat - nezda sa mi, ze by bola niekde vola. A este, pri jazde, ked zatocim do lava - piska mi lave koleso - zeby to bolo lozisko????? Dakujem za vsetky rady.

Napsal: 18 bře 2008, 22:21
od Arrow79
To piskanie ide od napravy, alebo spod volantu? :) Ak od napravy, tak lozisko, ak spod volantu, tak to huci len motorcek serva (mk2). Ohladom toho buchania, pozri si gulove capy na riadeni, ked chytis koleso a zacnes nim mykat, tak by nemalo hrkat. Dalej, mozu byt problemom silentbloky motora (buchanie aj pri pustani spojky - zadny silentblok motora).

Napsal: 18 bře 2008, 22:28
od MatoPD
To piskanie ide od kolesa. A bucha to napr aj vtedy, ked vybehnem pomaly cez obrubnik - ked parkujem pred dom. Ten silentblok treba zhodit, aby som zistil ci je v .... ?

Napsal: 18 bře 2008, 22:29
od MatoPD
....mam MK1

Napsal: 19 bře 2008, 07:17
od Arrow79
Piskanie od kolesa by malo byt lozisko, buchanie od kolesa by mal byt gulovy cap riadenia. Ako som napisal, chyt koleso a zatras nim, nemalo by hrkat.. Silentblok vies vizualne skontrolovat ked vlezies pod auto, resp. na jame. Nemal by byt potrhany.

Napsal: 19 bře 2008, 15:52
od MatoPD
ok, cez vikend sa na to pozriem, teraz je casu pomenej. zatial dakujem.

Napsal: 23 bře 2008, 12:22
od MatoPD
Tak som sa v tom dnes vrtal, vola na capoch neni, zhodil som aj ten zadny silentblok. je roztrhnuty z vnutornej strany - traba ho vymenit ??Obrázek Obrázek