Stránka 3 z 3

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 10 bře 2017, 19:00
od idefix
Tak jsem hledal a nenašel :evil: koukal jsem u kolegy na Saxo narazové tlačitko je červené v motorovem prostoru krásně vidět. Ať jsem hledal jak jsem hledal nenašel.

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 11 bře 2017, 15:30
od boban kh
Mám to vyfocené ( mimochodem jsem ti posílal SZ... )
Ale ještě se zeptám, ty to chceš vědět na Punto, nebo Stilo?

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 13 bře 2017, 19:09
od idefix
Na Punto MKII 1,2 8V r.v.2001. Foto by bylo fajn auto prohledávám jak celník a nic .

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 13 bře 2017, 23:17
od twistedTSD
Nehledáš náhodou tohle?

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 14 bře 2017, 17:02
od boban kh
Tak tady je foto tak, jak to mám já...
Ale jak jsem říkal, může se to lišit dle typu a roku výroby....
A v Maree ho mám vyloženě pod sedačkou, že se tam musíš ohnout.

Takže foto nepřikládám.
Zde je možnost vložit soubor max. 256 KB. Ta moje fotka má 2 MB.

Na tohle jsem asi tupej a neumím snížit rozlišení. ( mimochodem u nás na fóru není problém s vložením... )
punto (2).jpg
punto (2).jpg (186.73 KiB) Zobrazeno 4203 x
Tak nevím, jak to dělám, ..... Ale byla to fuška.

PS: Kdyby někdo věděl,jak snížit rozlišení fotek, budu rád za radu...

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 14 bře 2017, 17:31
od idefix
Punto žije :) !!! Ještě jednou děkuji Všem za rady a obzvlášť twistedTSD u mě to byla varianta u kaslíku co psal. Je to na sloupku vedle kaslíku co končí kobereček viz. obrázek. Knoflík vyskočil pravděpodobně při narážení plastové prahové lišty.

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 15 bře 2017, 15:36
od boban kh
Tak to je dobře. :D
A zase nějaká nová informace.
Ti Italové si to dávaj kam se jim to vejde a s námi hrají na schovku :lol:

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 27 bře 2017, 20:55
od hanz44
Ahoj, tak se zase po nejake dobe obracim s dotazem. Auto od posledni "opravy" jeydilo celkem bez chyby. Nedovno to vyhodilo hlasku U1600, ale jezdilo to stale. Tak jsem jji pro jistotu smazal. Dnes auto opet nejde natocit - jakoby to nehazelo jiskru, nebo nedavalo benzin. Ted mi to hazi hlasku P0335. Zkousel jsem to smazat ale nepomohlo to. Vygooglil jsem, ze je to snimac otacek. Zkusil jsme s tim autem pohnout, aby se pretocily valce, ale ani to nepomohlo. Nejake rady, jak za svetla pokracovat. Dik moc





martin72 píše:P0300 chyba při zapalování, obecná chyba. Prostě ti vynechávalo zapalování. Otázka je, jaká byla příčina, jelikož u těchto motorů občas začne odcházet cívka zapalování a potom sebou vezme i řídící jednotku. Přesněji odskáče to obvod napájení primáru. U cívek dojde k proražení sekundáru do primáru. Aspoň tak to popisují majitelé které to potkalo. Ber to jako obecné info a prošmejdi forum, určitě najdeš přesnější info.

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 27 bře 2017, 21:36
od martin72
Pokud se ti odporoučel snímač otáček klikové hřídele, tak to nenatočíš.

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 27 bře 2017, 21:57
od Vitaml
Ohmetrem změřit odpor snímače, měl by mít do kiloohmu, pracuje ve velmi obtížných podmínkách, podléhá korozi.

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 28 bře 2017, 19:43
od hanz44
Zdravim, odpor zmeren nejakych 806 Ohmu. Trochu me prekvapilo ale napajeni. Pokud dam klicek do polohy, kdy vse sviti, ale netocim s nim, jako kdybych startoval, tak tam namerim nejakych 2,5V? Mam cidlo s kablikem v kuse. Konektor je nahore u vika ventilu. (teda snad je to ono - nejde mi nedestruktivne rozebrat ten plastovy kryt, za kterym je to schovany). Kazdopadne cidlo bylo spinave o oleje, tak jsem ho umyl tim detskym hadrikem na pr.del a trochu snim zasmrdlal a auto chytlo. Zkousel jsem s nim smrdlat, aby to chciplo a to se mi nepodarilo. Predpokladam, ze cidlo funguje na magnetickem principu, tomu by olej vadit nemusel. Nebo se pletu. Dekuji za radu a doufam, ze se zase delsi dobu neozvu.

Re: Točí, ale nestartuje MK2 1.2 16V

Napsal: 29 bře 2017, 21:29
od Vitaml
Horní plastový deklík u víka ventilů drží na 3 šroubech a je tam u vrchu jedno místo, kde můžou být skříplé dráty.
Je to v místě jak je snímač vačkového hřídele.