t-jet 120 výkon po chipu

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

paaulooss
Fiaťák
Příspěvky: 138
Registrován: 23 pro 2011, 19:02

Re: t-jet 120 výkon po chipu

Příspěvek od paaulooss »

Tak ze z kratka turbo VL36, který plní víc s original mapou 120 HP nepoznam.. Turbolag, myslis ze tahá až od vyšších ot., tušim že 2500...
Ani ten vršek se ti nezměnil? Vl36 + 120 hp mapa?
O tom nic nevim, ja bych mel mit Klasiku Bosch Motronic ME7.9.10 a je to Bravo, devatej mesic 2011 :)
Reklama
 

paaulooss
Fiaťák
Příspěvky: 138
Registrován: 23 pro 2011, 19:02

Re: t-jet 120 výkon po chipu

Příspěvek od paaulooss »

Navim, co jsem koukal tak na turbu mám napsano VL39, ale nevim jaky je v tom rozdil mezi VL 37 a 39, nejspis skoro žádný.
little_boy
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 280
Registrován: 11 pro 2015, 15:47

Re: t-jet 120 výkon po chipu

Příspěvek od little_boy »

Pokud nemas turbo po smrti, tak ja bych odhadnul ze osazeni VL36 prinese tak 5kW. Neco to bude, ale asi to ani nepoznas.
Turbolag je doba nez se turbo roztoci, typicky se tahnes za traktorem, najednou se rozhodnes ho predjizdet a motoru trva 2s nez se zmatori. Klidne uz muzes byt v otackach kde turbo jinak (kdyz prerazujes nahoru a turbo je roztoceny z predchoziho stupne) uz neco tlaci.
Ta ECU je ok, turba neznam, mozna VL39 bude jen novejsi typ vl37. VL38 snad davali do 135k verzi tjetea (v 500?).
paaulooss
Fiaťák
Příspěvky: 138
Registrován: 23 pro 2011, 19:02

Re: t-jet 120 výkon po chipu

Příspěvek od paaulooss »

Presne tam je VL38 v novejsim 500.. Ale co jsem se bavil s klukama, tak vsichni maj 36 nebo 37 :D 39 moc ne....
Tim padem na to zrejme kalu na nejakou vymenu turba, mozna casem s chipem. Udelam nejakej test na vyfuku, zprůchodnění a hodim sem nějaký hodnoty co se děje nebo neděje.
Taky musim na Jaře šáhnout do podvozku, protože mi Bravo v předu nějak vrže a loupe.
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“