TYP - výměna přístrojové desky MK1

Vybavení a úpravy interiéru, vnitřní doplňky

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot

Odpovědět
duffman
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: 05 pro 2006, 09:55
Bydliště: Slavičín

Příspěvek od duffman »

tak to je ten problem...díky moc!a nevíte někdo prosím vás kde bych mohl sehnat tu přístrojovku?já už jsem psal pár autobazarům ale nic...tu s těma budíkama(otáčkoměr,teploměr)
Reklama
 

lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Staci se mrknout dolu do "prodam"... :-) Pokud vim, neco by se tam naslo.
Hustokrutost
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

Buď tady v inzerátech, nebo v annonci. Když jsem sháněl na 1,7TD, tam mi každej řikal, že má, ale jenom na benzíňáka, takže je jich dost. Na TD je celkem problém něco sehnat.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Sfing
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 05 zář 2005, 12:29
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sfing »

Hou hou hou... Tak pockajte.. To je ako rozdiel ked dam do diesla polubovku z benzinaka..? Prehodil som tam teraz budik s teplomerom ale nechce fungovat.. A cidlo som uz vymenil... :(
Bravo 2 1.4 t-jet
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

1. TD má digitální tachometr, benzíňák má normální s náhonem.
2. TD má otáčkoměr do 6tis., benzíňák do 8tis.
3. Benzíňák nemá kontrolku žhavení.
4. Zbytek je stejnej, akorát to bude mít jinak zapojený konektory

Nevim teda, jestli má D náhon, nebo ne????
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Sfing
Začátečník
Příspěvky: 36
Registrován: 05 zář 2005, 12:29
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sfing »

vejvy.f píše:1. TD má digitální tachometr, benzíňák má normální s náhonem.
2. TD má otáčkoměr do 6tis., benzíňák do 8tis.
3. Benzíňák nemá kontrolku žhavení.
4. Zbytek je stejnej, akorát to bude mít jinak zapojený konektory

Nevim teda, jestli má D náhon, nebo ne????
A kua... :shock:
Co teraz..? Potrebujem len ten teplomer na diesel... Otackomer ten ani tak nepotrebujem... Ja som prehodil len budiky do mojej palubky.. ale ani tak neukazuje teplotu... Pritom palivo ukazuje normalne... Treba tam daky dalsi kabell...??
Bravo 2 1.4 t-jet
vejvy.f
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 25 dub 2006, 19:26
Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vejvy.f »

No když jsi to udělal takhle, tak to musí jít, akorát tam chybí asi nějaká propojka. Zřejmě + nebo -
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek »

Tak dneska mě dorazila přístrojovky s otáčkoměrem. Vám, že musím natáhnout kabel od řídí jednotky (modrej) k palubce. Ale nevím na kterej PIN to mám zapojit. Polský stránky už nefungují. Nemáte někdo nafocenou předělávku nebo radu?
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Na počítači pin 23
Na tacháku konektor C 1 (Je to ten úplně levej)
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek »

Myslíš tady tento jak je zakroužkvanej? A z ŘJ už káblík vede, nebo tam budu muset kabel nějak narvat?

Obrázek
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

abusacek píše:Myslíš tady tento jak je zakroužkvanej? A z ŘJ už káblík vede, nebo tam budu muset kabel nějak narvat?

Obrázek
No neviem či pomôžem ale ja som na koniec kábla dal očko a pripevnil som to priamo na prístrojovku-skús isť po tom plošnom spoji až ta dovedie ku skrutke z maticou ktorá trčí z prístrojovky a tam som to pripevnil! a potom som spravil este spoj v prípade demontáže prístrojovky ! skús tak je to jednoduchšie ako vyrábať dáky kontakt do koncovky kabeláže .+
......ale to máš foto prístrojovky z hodinami nie???????????????
Z riadiacej jednotyky kábel vedie len po relé schované pod tým plastom na dve skrutky čo idú do toho káble od lambda sondy . To znamená že kábel musíš natiahnuť a spojiť tak ako som už písal. :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek »

Super to mě dost pomohlo. To foto je z palubky s otáčkoměrem. Ta matička je přímo vedle toho konektora ne? AKorát bych potřeboval vědět kde přímo je ten káblík zakončenej v té krabičce na ty dva šroubky jak jsou relé a pojistky. Vede tam moc kabelů. Kdyby si měl foto a ukázal na ten konektor, tak už bych si ho našel, že je modré barvy. Tak tam mám modré barvy více kabelů.
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

abusacek píše:Super to mě dost pomohlo. To foto je z palubky s otáčkoměrem. Ta matička je přímo vedle toho konektora ne? AKorát bych potřeboval vědět kde přímo je ten káblík zakončenej v té krabičce na ty dva šroubky jak jsou relé a pojistky. Vede tam moc kabelů. Kdyby si měl foto a ukázal na ten konektor, tak už bych si ho našel, že je modré barvy. Tak tam mám modré barvy více kabelů.
No foto nemám ale ide to z riadiacej jednotky vývod 23 a kábel je modrý no neviem ale ja som si rozbalil konektor pri riadiacej a pozrel poriadne farbu a potom rozbalil kabeláž pri tej skrinke a našiel ten správny kábel a hotovo je pravda že som si pristrojovku vtedy odskúšal cez slabú sklenenú poistku či to funkuje a fungovalo tak som to hodil na priamo :wink:
farba toho kábla bola modrá!!!!!
kábel vedie z riadiacej jednotky vývod 23-do relé zapalovania /tá plastová škatula pod oknom/ vývod 7 !!!!!
Toto platí len pre Punto 55 a 60

A este budeš potrebovať drué čidlo teloty vody asi si mal pred tým kontrolku a teraz máš budík že jo!?
Kabel robiť netreba to funguje v pohode len vymeniť to čidlo. :wink:
Vela zdaru :lol: :lol:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
abusacek
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 451
Registrován: 01 říj 2007, 19:49
Bydliště: Zdice okres Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abusacek »

Díky Majco, já mám Punto 55, takže by to bylo OK. No moc se mě rozdělávat celej svazek nechce. Našel jsem fotku té pojistkovky v motorovém prostoru. Je to číslo 5 nebo jiný? Obrázek

K teploměr u to vím. Jen vyměnit čidlo. Už ho snáhím, ale to mě zatím tak netrápí. Na otáčkoměr se těším víc :
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Myslím že hej je tam len jedno relé také velké a má vela vývodov15 už si nepametám :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Odpovědět

Zpět na „Punto - interiér“