Stránka 3 z 4

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 13 lis 2018, 18:50
od Vitaml
Jo, ale to bude stát spoustu peňez a nakonec zjistíš, že máš vadný MAP senzor za 300,- a budou za něj chtít další tisíce.
Proto je tu tohle fórum, tak mu někdo napovězte rozumější možnost.

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 19 lis 2018, 15:58
od pepa1
Chlapi, děkuju za nápady a chci se zeptat na dvě věci:
1. je možné MAP senzor nějak proměřit a zjistit tak, jestli není náhodou vadný
2. kde mám sehnat nový MAP senzor, který bych tam mohl vyzkoušet a kdyby to jím nebylo, abych ho mohl vrátit

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 20 lis 2018, 21:34
od pepa1
Teď jsem zkusil úplně nový MAP senzor a je to pořád stejné, takže tím to není.
Nápady už asi došly.
Nebo by jste ještě někdo něco poradil?

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 20 lis 2018, 22:21
od Vitaml
Zkoušel jsi léčbu Vifem ?

Další možnost, vyčistit vstřikovací ventily ultrazvukem,
předpokládám svíčky, kabely, cívky máš nové, rozvody zkontrolované, sání s klapkou vyčištěné.
Lambdasonda taky musí fungovat, jinak motor pojede v nouzovém režimu.
Ještě bych doporučil změřit komprese válců, jestli jsou v pořádku kroužky a nepodpálené ventily.

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 21 lis 2018, 10:26
od little_boy
vif.. a nebo pred kazdym startem obetovat kralika... to bude stejne spolehlive. Napadu tu ma celou haldu, akorat skoro nic nezkusil... :/

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 21 lis 2018, 16:05
od pepa1
Díky rozeberu to jedno, po druhém:
Vitaml píše:zkoušel jsi léčbu Vifem ?
To mi ještě nikdo neradil, ale dobře, je to další v pořadí, uvidíme.
Vitaml píše:další možnost, vyčistit vstřikovací ventily ultrazvukem,
Zkusím probrat s mechanikem.
Vitaml píše:předpokládám svíčky, kabely, cívky máš nové, rozvody zkontrolované
Jo, je to popsané v předchozích příspěvcích.
Vitaml píše:sání s klapkou vyčištěné
Jo, to taky.
Vitaml píše:lambdasonda taky musí fungovat, jinak motor pojede v nouzovém režimu
Ta funguje - je zkontrolovaná diagnostikou.
Vitaml píše:ještě bych doporučil změřit komprese válců
Také měřeny - OK
Vitaml píše:jestli jsou v pořádku kroužky a nepodpálené ventily
Tohle také ještě zkusím prodiskutovat s mechanikem, případně to uděláme.

Moc díky.

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 02 pro 2018, 10:18
od pepa1
Musím sem napsat o takovém malém, nedorozumění mezi mnou a mechanikem.
Včera jsem k němu dal znovu auto, že se po všem ještě jednou koukne, a že hlavně zkusí stříknout nějakým sprejem okolo sání, za chodu motoru, jestli to někde není nějak netěsné.
No, netrvalo to dlouho a volá, tak to zvednu a říká mě, ža druhém válci je místo 14, jen 7 barů, tak mu říkám, že mně minule říkal, že tlaky jsou OK, on mě ale řekl, že minule nebyla řeč o tlacích ve válcích, ale o tlaku paliva :?
Prostě jsem se buď nějak přeslechl, nebo to řekl tak, že jsem pochopil, že je řeč o tlaku ve válcích.
Návrh pokračování opravy od něj je následující:
- kouknout se na vačky, jestli nejsou smetené, je to 16V a případně výměna vačky nebo vaček (nejjednodušší a nejlevnější varianta - něco okolo 4000Kč)
- podpálené ventily - tedy oprava ventilů a hlavy - odhadem okolo 8000Kč
- zapečené kroužky - k tomu se ale moc nepřiklání.
Podle něj to bude nejšpíš ta smetená vačka, že to u těchto aut bývá.
Mám možnost mít z rodiny zadarmo náhradní motor, jenom je to o rok mladší model a třídvéřák.
Já mám sání ze slitiny a na tom náhradním motoru je sání z plastu.
Co se týče všeho, co je na motoru vidět, tak nelze nic použít - všechno je to jiné, jinak provedené, jediné, co šlo použít byla cívka a regulátor napětí na altíku, jinak nic.
Dokáže mi někdo poradit, jestli by z toho motoru šla použít vačka nebo hlava, nebo prostě něco z vnitřní části motoru, když sem napíšu VINka obou aut?


Můj motor:
VIN: ZFA182000*04429503
MOTORE - ENGINE: 182A4.000
VERSION: 182BB1AA

Náhradní motor:
VIN: ZFA182000*04778518
MOTORE - ENGINE: 182A4.000
VERSION: 182AB1AA01D

Předem děkuju.

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 02 pro 2018, 11:03
od Vitaml
Když jsem dělal před rokem hlavu (115 tkm), taky už bylo na ventilech znát, že se začínají napalovat, ale tlaky byly pořád dobré (14 bar), nechal jsem je přebrousit a na svých pozicích jsem je s hlavou zaleštil.
Teď mám takovéto:
https://www.youtube.com/watch?v=LgfWehncrOc" onclick="window.open(this.href);return false;

Jestli pasuje hlava z MK1 na MK2 přesně nevím, ale teoreticky by měla.

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 03 pro 2018, 19:34
od pepa1
Co je MK1 a MK2?

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 04 pro 2018, 06:59
od rossi
Mk1 punto do r.v. asi 2000
Mk2 po r. 2000

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 04 pro 2018, 18:11
od pepa1
Díky za odpověď, ale já řeším jestli jsou stejné motory Fiat Brava 1,6 16V, r.v 97, pětidvéřák a Fiat Bravo 1,6 16V, třídvéřák, r.v. 98 a ne Punto.
V příspěvku výš tam mám vypsané hodnoty ze štítků obou aut, tak jestli by něco z motoru šlo použít do toho druhého motoru.
Teď tomu tady nějak nerozumím.
Proč se probírají Punta?

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 04 pro 2018, 18:17
od Vitaml
S tím kovovým a plastovým sáním to bude stejné.
Taky nemáš popis svého auta.

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 04 pro 2018, 18:21
od pepa1
Jaký popis mého auta ? :shock:
Asi jsem teď mimo 8)

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 04 pro 2018, 18:41
od Vitaml
Uživatelský panel > profil > podpis

Re: Probíjí zapalovací kabely, nemá výkon, nepravidelný chod

Napsal: 04 pro 2018, 19:32
od pepa1
Napadlo mě to, ale měl jsem zato, že když tady vše přesně popisuji v příspěvcích, tak je to dost podrobné.
Zajímá mě, jestli prostě bude pasovat něco z vnitřní části motoru z toho třídvéřáka do toho pětidvéřáka, když od sebe mají rok.
Z venku tam už nic nepasuje :(
Jestli někdo víte podle těch VIN, jestli jsou ty motory uvnitř stejné.
Díky