Stránka 3 z 3

Napsal: 28 led 2008, 22:11
od Jenda B
Tak jsem objednaný zítra k jednomu mechanikovi z Fiatu - vezme to na diagnostiku a uvidí se. Jem fakt zvědavý, co to bude. Doufám, že snad nic moc velkého.

Plynový filtr

Napsal: 30 led 2008, 14:49
od zbynek
Ahoj,
moje CNG multipla cukala při jízdě na plyn. Vyměnil jsem zapalovací kabely (mimochodem doporučuju Tesla Blatná) a nepomohlo.
Dal jsem to do servisu (Ing. Černý, Praha) a tam mi vyměnili plynový filtr. Takový malý váleček v plynovém potrubí. Ten starý už byl pěkně zanesený. Nový stál tuším tisícovku.
Od té doby to jezdí gut!
ahoj, zbyněk

Napsal: 31 led 2008, 08:13
od Jenda B
Ahoj kluci,
tak už mám Multiplu zpátky doma. Mechanik vyměnil svíčky a kábly k nim - prý ještě vůbec nebyly měněné (to jsem nemohl vědět , kupoval jsem ji loni v listopadu). Tak jsem zvědavý, jestli to bylo opravdu jen tím.

Napsal: 22 črc 2008, 17:07
od buffyna
Už to proboha někdo z Vás vyřešil? Od včerejška nám opět na volnoběh chcípá (jen u plynu). Předcházel tomu problém se startováním - pokud auto delší dobu stálo, tak tím hůř startovalo (navíc čím větší zima, tím horší). Čistili jsme klapku jen sprejem, ale už to nepomohlo. Možná bychom ji i vyměnili, ale jak mám vědět, že je to určitě ono. Navíc tam jsou pěkně sjetý šroubky, určitě to bude zábava.

Napsal: 27 črc 2008, 09:09
od buffyna
Takže, záhadu jsme vyřešili i bez Vašich dobrých rad. A tímto Vám děkuji :D :D

Napsal: 28 črc 2008, 07:11
od Rufu
A?Čím to bylo?Poděl se. :roll:

Napsal: 30 črc 2008, 11:09
od srokis
Tak já jsem neustálé cukání na plyn taky vyřešil (na benzín auto jelo bez jakýchkoliv problémů). :arrow: Sundal jsem vstřiky(injektory na CNG) a nechal je vyčistit ultrazvukem. Cena za vyčistění všech čtyř ks byla 1.200,-Kč. Po vyčištění a nasazení auto jede na CNG tak jak má - žádné cukání při jízdě a z benzínu na plyn se při nastartování přepne automaticky bez jakéhokoliv nepravidelného chodu. Doufám, že se tato informace někomu z vás bude hodit a pomůže s odstraněním problému. :lol:

Re: Plynový filtr

Napsal: 31 črc 2008, 15:38
od jana
Ahoj Zbyňku, prosím tě, byl bys tak hodný a popsal blíže, kde je plynový filtr? Když jdu za mechanikem, že ho chci vyměnit, tak se mi směje, že to žádný plynový filtr nemá a pan Halada má narváno. Děkuju Jana

Napsal: 12 lis 2008, 16:05
od Saki
Taky se přimlouvám o zaslání umístění filtro popř. kde se dá koupit. A Buffyno pošli pls jaxe odstranila to cukání. Díky Všem.

SAki

Napsal: 12 lis 2008, 17:24
od buffyna
Cukání se vždycky odstraní po diagnostice, resp. po vymazání chybových hlášení (adaptační parametry). Není to ale konečné řešení, nikdo Ti stejně neřekne, čím to přesně je. Zatím máme pořádně vyčištěnou klapku a momentálně je klid a auto jede - musí se ale vyčistit úplně na fest. Naposledy nás to stálo 300,-Kč i s vymazáním chyb. Uvidíme, jak dlouho bude auto poslouchat. Byli jsme v různých servisech, ale všichni Ti řeknou, že se musí postupně vyměňovat všechno, s čím by to mohlo souviset a na to já kašlu. Může to být filtr, regulátor tlaku nebo klapka nebo ....., vyber si.

Toto je taky zajímavý:
http://multiplaklub.tym.cz/forum/viewto ... 2aedccb830

Re: cuká motor

Napsal: 20 pro 2010, 19:52
od futo
plynový cng filtr je zde :lol:

Re: cuká motor

Napsal: 29 lis 2011, 00:54
od Krumpl
Jeste to nakopiruju sem ;)
Zdravim lidi, mam stejny problem. Multinu sem koupil vcera a na benzin vse ok, na plyn jede krasne a na volnobeh neudrzi otacky, kolisa a chcipa. Jak jsem si procital vsechny fora, pricin muzou byt tuny. Nevito o nekom schopnem v Praze, kdo by to dokazal poladit?

Re: cuká motor

Napsal: 29 lis 2011, 14:36
od Krumpl
Parada, mame tu vyvoj. Z cukajiciho mloka, se stal mrtvy mlok...