Stránka 3 z 5
					
				
				Napsal: 02 led 2009, 21:04
				od Vencapunto
				Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.
Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?
Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Punta 1,1 a 1,2 60 jsou taky SPI,MPI sou 1,2 75 a vejš 

 
			
					
				
				Napsal: 02 led 2009, 21:30
				od Graun
				Vencapunto píše:Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.
Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?
Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Punta 1,1 a 1,2 60 jsou taky SPI,MPI sou 1,2 75 a vejš 

 
Ok, ja mam MK2. kde je MPI, tak jsem predpokladal, ze to davali i do tech jednicek. V kazdem pripade plati, co jsem psal.
 
			
					
				
				Napsal: 02 led 2009, 22:02
				od Vencapunto
				A jak si vyřešil ten tlak na vstřikovači?Já jen že se mi to taky trošku duší,sice sem si už zvyknul,ale zajímalo by mě to.
			 
			
					
				
				Napsal: 02 led 2009, 22:09
				od Graun
				Vencapunto píše:A jak si vyřešil ten tlak na vstřikovači?Já jen že se mi to taky trošku duší,sice sem si už zvyknul,ale zajímalo by mě to.
Nechal jsem to seridit v servise  

 
			
					
				
				Napsal: 04 led 2009, 16:50
				od LuZe
				Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.
Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?
Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Nene spíš,že otáčky (dle zvuku,nemám otáčkoměr) vyletí a nic,vystřelí,ale nezahrabe.Myslím,že problém bude ve spojce,nebo ve mě.Ikdyž to zkoušelo už více lidí a také nezahrabalo,spíš předpokládám spojku.
Jinak s tím filtrem díkes za typ,páč po výplatě zajdeme k doktorovy,vyměnit olej,svíčky,vzduch.filtr,ol.filtr atd.Mám to auto čtvrt roku a co jsem u něj dělala byli čepy na řízení  

 
			
					
				Re: Hrabání
				Napsal: 30 bře 2009, 14:29
				od Tomas-Sk8
				Tak mu dej víc a muší:)mě hrabe i na 15"ctkách 

Ale s tou rychlostí-mě ta 1,2 8V jede tak 160 uplně noha na podlaze a už mi fakt málem vypadává čelní sklo 
 
  
 
			
					
				Re: Hrabání
				Napsal: 30 bře 2009, 15:08
				od SpiritWolker
				mam spojku na predaj keby niekto chcel na 1,2 8V od rv2000  

 
			
					
				Re: Hrabání
				Napsal: 02 dub 2009, 00:10
				od LilSuky
				ja mam tiez 1.1 S55 a tiez to hrabe.....jasne ze nie vzdy to robim aby som motor netrapil ale iba sem tam...ale priklanam sa tiez k benzinu typu Carera 95...s tym benzinom sa auto sprava uplne inak ako ked natankujem daco obycajne na Shell ci inych podobnych benzinkach...
			 
			
					
				Re: Hrabání
				Napsal: 03 dub 2009, 17:21
				od mad mike
				moje punto taky normálně nezahábne, jenže u mě to omezuje elektronika (TCF), pořádně zahrabe až když to tcf vypnu, ale nač ho tak trápit
			 
			
					
				Re: Hrabání
				Napsal: 04 dub 2009, 15:18
				od Snowfox
				Tomas-Sk8 píše:Tak mu dej víc a muší:)mě hrabe i na 15"ctkách 

Ale s tou rychlostí-mě ta 1,2 8V jede tak 160 uplně noha na podlaze a už mi fakt málem vypadává čelní sklo 
 
  
 
Kurva odkud to vsichni tahate?To z kopce s vítrem v zádech ne?Ja s tím mým šmejdem 130 rovinka a nevim,moc se mu dál nechce 

 asi tlaky v prdeli
 
			
					
				Re: Hrabání
				Napsal: 10 dub 2009, 23:15
				od Graun
				2Snowfox: Tak si je nech zmerit. Mel jsem schade 105 a ta jezdila okolo 140, tipo 1.6 DOHC 66kW dalo 200  
 
 
To mas fakt nejake divne, ze to jede co muze  

 Kolik mas napsane v technicaku, jako max?
 
			
					
				Re:
				Napsal: 11 dub 2009, 09:30
				od Cabaja
				LuZe píše:Graun píše:Omouvam se, ze tady vpadam do diskuze o rychlosti, ale rad bych reagoval na puvodni dotaz.
Jak se Ti to projevuje ta "disfunkce toho zahrabani"? Jako, ze se to trosku zadusi a pak to jede? Nebo je to spise, ze se zvysuji otacky a pak nic?
Ja mel neco podobneho na Tipu a u mne to prave bylo to, ze se mi to jakoby zadusilo a pak to vystrelilo. Tam byl problem s dodavkou paliva, resp. spatne nastaveny tlak na vstrikovac (byl tam system s jednim centralnim vstrikovacem SPI...u Punta je MPI). Jinak doporucuji Ti vymenit palivovy filtr, jestli si to nemenila, je to vhodne (zminujes se o problemech s jizdou s malym mnozstvim paliva).
Preji hodne stesti.
Nene spíš,že otáčky (dle zvuku,nemám otáčkoměr) vyletí a nic,vystřelí,ale nezahrabe.Myslím,že problém bude ve spojce,nebo ve mě.Ikdyž to zkoušelo už více lidí a také nezahrabalo,spíš předpokládám spojku.
Jinak s tím filtrem díkes za typ,páč po výplatě zajdeme k doktorovy,vyměnit olej,svíčky,vzduch.filtr,ol.filtr atd.Mám to auto čtvrt roku a co jsem u něj dělala byli čepy na řízení  

 
A vubec stoji to za to,hrabat?Neni to zbytecne niceni? 

 
			
					
				Re: Hrabání
				Napsal: 11 dub 2009, 10:48
				od jani
				Obcas zahrabes aj ked nechces na piesku,alebo strku.A daktory "hrabu" len pre frajertsvo...100ludi 100chuti  

 
			
					
				Re: Hrabání
				Napsal: 14 dub 2009, 21:31
				od Cabaja
				jani píše:Obcas zahrabes aj ked nechces na piesku,alebo strku.A daktory "hrabu" len pre frajertsvo...100ludi 100chuti  

 
Presne tak,kazda hlava jina chut 

 
			
					
				Re: Hrabání
				Napsal: 11 kvě 2009, 22:58
				od Vencapunto
				Tohle sem nikdy nepochopil(asi protože nemam zadokolku),ale jen tak ze srandy ku.vit auto.Beru to na gumyplace na srazu,ale takhle jen tak 

 Punto na 16" a skoro si ani neškrtnu 
