Stránka 22 z 23

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 01 črc 2011, 20:15
od Matto
Dj_Sedativee píše:A vravel si im v Autotechne, ze potrebujes aj filter s odvetranim klukovky (inak budes potrebovat aj malinky filtrik specialne na tento odvetravaci ucel..)?? Ja som tiez od nich bral ten filter, akurat ze ja mam montazny priemer 105mm a narozdiel od toho co ma Matto, ja tam to odvetranie klukovky mam.. vysiel ma s dph na nejakych 21 eur aj nejake drobne..
tie filtre máme asi rovnaké, pretože aj ja som tam ten nátrubok na odvetranie klukovky mal, ale vyšroboval som ho a miesto neho tam mám privedenú hadičkú čo vychádza zo sania dole pod škrtiacou klapkou, vid. foto:
02.jpg
02.jpg (129.61 KiB) Zobrazeno 3192 x
03.jpg
03.jpg (121.14 KiB) Zobrazeno 3192 x

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 02 črc 2011, 08:25
od Jezdec
mad mike píše:tak tyhle noname za čtyři kila jsou 100%vyhozené prachy a kdovíjakou to má filtracu, min. riskuješ poškození motoru.
ověřená kvalita je totohttp://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... r/smid-99/
a totohttp://www.sportovni-filtry.cz/fiat-c-2 ... r_obsah=12
ještě chceš experimentovat? já jsem měl KN
No, jak vidim ty ceny tak to asi necham tak jak to je nez riskovat poskozeni motoru...

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 02 črc 2011, 10:12
od liborko
Jezdec píše: No, jak vidim ty ceny tak to asi necham tak jak to je nez riskovat poskozeni motoru...
poškození motoru? proč? to by chtělo vysvětlit, já na noname filtru jezdím 5roků a ještě jsem nic nepoškodil

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 02 črc 2011, 10:24
od Smrťák
A jede to líp? :mrgreen:

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 02 črc 2011, 10:25
od Jezdec
mad mike psal... a to mas nejaky z tech levnejsich co stoji kolem 500kč a nebo ty predrazene co mi posilal mad mike za tech 2500kč a vis?

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 02 črc 2011, 10:26
od Jezdec
Jo, noname filtru promin az ted jsem ti to poradne precetl :) tak ja vazne uz nevim zda do toho mam jit ci nikoli....
Uvazuju bud o tomto http://auto.aukro.cz/sportovni-filtr-te ... 71970.html" onclick="window.open(this.href);return false; nebo o http://tuning.sbazar.cz/novy-sportovni- ... 02287.html" onclick="window.open(this.href);return false; ... Co myslis?
Jo a liborko, nemohl by jsi zde dat fotky? :P

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 02 črc 2011, 10:39
od liborko
Mám tam ten druhý,ten červený,si to tu pročti o těch filtrech a uvidíš jak se rozhodneš,jestli se to vyplatí nebo né
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... 9&start=75

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 02 črc 2011, 11:05
od Jezdec
Jeste dotaz, jak tam mas tu fotku toho menciho filtru, to je co? :)

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 02 črc 2011, 11:32
od liborko
Jezdec píše:Jeste dotaz, jak tam mas tu fotku toho menciho filtru, to je co? :)
jestli myslíš ten malý filtřík co tu dal fotku Matto tak to je odvětrávání klikovky,měl jsem to tam taky,musí se ale dost často čistit,taky jsem místo něj raději vyvedl hadici pod motor a je klid
1.jpg
1.jpg (187.74 KiB) Zobrazeno 3155 x

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 04 črc 2011, 19:43
od Jezdec
Diky moc

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 04 črc 2011, 22:02
od peta.smolik
čím si natřel ty svody?

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 04 črc 2011, 22:12
od peta.smolik
liborko píše:
Jezdec píše: No, jak vidim ty ceny tak to asi necham tak jak to je nez riskovat poskozeni motoru...
poškození motoru? proč? to by chtělo vysvětlit, já na noname filtru jezdím 5roků a ještě jsem nic nepoškodil
Ale vážně by mně zajímalo jestli ten filtr má nějakej smysl nebo je to jen na oko? Co to dělá? Chová se to jinak? Jezdíš s tímhle autem každodenně nebo je to jen Voňavka na nedělu? MPI 75 jede samo o sobě i bez úprav dobře...

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 05 črc 2011, 14:42
od Jezdec
.

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 05 črc 2011, 16:24
od liborko
peta.smolik píše:
liborko píše:
Jezdec píše: No, jak vidim ty ceny tak to asi necham tak jak to je nez riskovat poskozeni motoru...
poškození motoru? proč? to by chtělo vysvětlit, já na noname filtru jezdím 5roků a ještě jsem nic nepoškodil
Ale vážně by mně zajímalo jestli ten filtr má nějakej smysl nebo je to jen na oko? Co to dělá? Chová se to jinak? Jezdíš s tímhle autem každodenně nebo je to jen Voňavka na nedělu? MPI 75 jede samo o sobě i bez úprav dobře...
Svody mam natřené obyč tepluvzdornou silikonovou barvou,normálně štetcem,drží už to pěkných pár let,ani se ta barva nijak nevyhřeje a nespálí.Ty tjůningové teplotní barvy ve sprejich jsou naprd,po pár měsících se to začne vždy šupat.
Ohledně filtru,když napíšu,že mi to s tímhle filtrem jede lépe než s origo papírákem v airboxu,tak sem stejně napíše hafo lidi,že je to blbost,zbytečnost atd.atd. Já jsem s ním spokojený,má to lepší zvuk, je přímo na klapce,tudiž nasávaný vzduch jde cestou nejmenšího odporu do sání,chod motoru se zlepšil.O koních tady nemá cenu psát,koně se zvedají jiným způsobem.A hlavně nemusím furt měnit papíráky,občas ho umyju,vysuším a jede dál.
Jezdec: určitě být tebou bych sundal ten plastový box,protože jak si sem dal ten obrázek,měl bys tam vlastně dva filtry a to je blbost

Re: TUNING - Bavlněný vzduchový sport. filtr

Napsal: 05 črc 2011, 22:40
od peta.smolik
Moje zkušenost... Studuju dálkově VUT v Brně a myslím ve 3. semestru jsme na tyhle filtry (hříbky) měli debatní kroužek vedený inženýrem motorářem a on nám to popsal takto každej motor má přesně spočítanej vzduchovej filtr na max nasávanýho vzduchu a tomu odpovídá i průměr jednotlivých svodů potažmo celýho vejfuku pokud se filtr zvětší nebo více zprůchodní ale jeli to jediná úprava vlastně se nic nestane páč řídící jednotka má předem danou mapu podle které vstřikuje určitou dávku paliva akorát se bude neustále držet v kraji tý mapy motor bude mít hlubší zvuk a pocitově bude mít řidič lepší pocit a bude chtít dříve řadit a podle zvuku bude mít pocit že to lépe jede ale spotřeba bude větší a na brzdě je vyzkoušeno že k nárůstu výkonu nedošlo...
Pokud tedy s výměnou filtru nedojde i k výměně výfuku nic se nezmění a i po výměně výfuku může dojít k nárůstu výkonu řádově o 2 až max 5%
A pak následujou další úpravy jako snížení hlavy, ostrá vačka, kovaný písty atd.
Je to úplně mimo můj obor páč studuju fakultu strojního inženýrství a je to úplně mimo mou práci páč pracuju jako technik oddělení jakosti při výrobě dieselových Turbosystémů konkrétně sem specialista na měření Turbo hřídele
Každopádně Liborko na tvůj motor je radost se podívat a když je ten filtr lepší než airbox tak proč né...