Stránka 4 z 5
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 25 čer 2009, 23:38
				od Skiller35
				vsetky brzdy su uz vybrusene a pripravene na lak nakupil som aj opravne sady tesneni a prachoviek cize brzdy budu ako nove pridavam aj par foto po vybruse:
 

v pozadi vidno aj dvojzlozkovu farbu ktoru idem pouzit na strmene 

 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 15 črc 2009, 20:39
				od Skiller35
				posledna faza repasu brzd uz je ukoncena tento tyzden by som ich chcel nahodit na auto:-)...par foto prednych a zadnych strmenov:
 
 
 
na plane su aj dalsie zaujimave veci....
 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 31 črc 2009, 21:38
				od Diwiak
				PEKNE... to nie je sporting ale, kolko penazi ta tie upravy vysli doteraz??
			 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 01 srp 2009, 18:26
				od Skiller35
				heh...to radsej uz ani neratam:-D...ale vies ako ked to cloveka bavi tak co uz narobi
			 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 06 srp 2009, 17:51
				od Skiller35
				zdravim prinasam nejake nove drobnosti co som porobil na aute...vpredu mam uz vetrane 240 mmkotuce rozdiel v brzdeni je dost citelny nato ze su tam este stare kotuce aj dosky
a dneska som sa trosku pohral zo zadnou napravou a uz tam su konecne kotuce 

  227mm tak som zvedavy na to ako to bude brzdit 
 
 
zopar obrazkou:
 
 
 
tak to je zatial vsetko
 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 11 srp 2009, 19:51
				od liborko
				zdravim, nevim jestli si to tu psal ale zeptam se z čeho máš ty přední zadní brzdiče? předpokládám uno turbo? pasovalo tam vše bez ůprav předek zadek ?  díky
			 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 12 srp 2009, 09:25
				od Skiller35
				liborko píše:zdravim, nevim jestli si to tu psal ale zeptam se z čeho máš ty přední zadní brzdiče? předpokládám uno turbo? pasovalo tam vše bez ůprav předek zadek ?  díky
ano vsteko je to s una turba...heh no bez uprav ako bez uprav...hlavne treba vyrovnat rozdiel medzi kotucmi co pouziva uno turbo lebo seicento ma original kotuce s vyskou 40mm a uno 46,5mm cize to je prva vec co treba spravit, potom komplet prerobit zadne hadicky s rurkami a nakoniec rucna brzda je uplne ina... a este rozmyslam ze vymenim aj brzdovy valec s posilovacom za ten co sa pouziva v punte GT:-) funguje to aj s tym povodnym valcom
par fotiek uz hotoveho kotucoveho seica 
 
 
predne vetrane:
 

a zadne:-)
 
 
 
coskoro pribudnu kotuce Zimmerman sport a dosky Ferodo DS performance
 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 21 srp 2009, 16:53
				od Skiller35
				urobil som par uprav neskor mozno budu aj fotky...takze spravil som konecne rucnu brzdu ktoru tvoria upravene lanka s ineho auta, dalej som vymenil posilnovac brzd miesto 7" isoVAC tam mam teraz 8" isoVAC + novy hlavny brzdovy valec s punta GT a par veci ako nove trubky a tak:-)
inak neviem ci este budem nieco prispievat na toto forum pretoze je to tu dost mrtve
			 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 21 srp 2009, 20:53
				od shaggy777
				ano je to tu skoro dead neviem prečo ked každy pozera a nič nenapíše ja som moje tam dal ako nemám kedy na tie upravy čo mám a mám už aj plan ako na to lenže keby som mal čas tak by to bolo hotove hm inak máš icq chcel by som niečo prediskutovať ked to vieš tak rozobrať a zložiť niečo by si ma mohol naučiť čo by som si mohol dačo tak lahšie vymeniť 
tvoje upravy sú super čo k tomu dodať vieš ako na to  

 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 23 srp 2009, 17:56
				od *Ice-T*
				sledovanosť témy nieje slabá, no myslím že každy užívateľ si rozmyslí či prispeje ničím alebo waw to je krásne, na čo by to bolo ?, informácie a fotografie su podané tak že viac netreba, a ak niekto niečo nevie, tak sa opýta ako to bolo v predchádzajúcich príspevkoch, taktiež seicento nieje moc rozšírené vozdilo, netreba sa čudovať aktivite...
			 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 06 zář 2009, 09:36
				od Skiller35
				Prestavba brzodveho systemu je skoro dokoncena...este sa vymeni par trubiek, predne hadice a mozno obmedzovace zadnych brzd za tie s punta ktore prepustaju vacsi tlak
upravy zahrnuli vymenu posilnovaca isoVAC 7" za isoVAC 8" s punta 1.2 rv 97(bola nutna drobna uprava karoserie), dalej tam prisiel novy brzdovy valec s punta GT ktory ma priemer 22,22mm oproti originalnemu v seicentu s 19,08. Rucna brzda si vyziadala tiez mensie upravy laniek napr. nove uchyty a zopra suciastok s punta. Brzdny ucinok zatial so starymi minimalne 15 rocnymi kotucmi a doskami je oproti originalnym brzdam citelne lepsi  len skoda ze gumy to nezvladaju preniest preto planujem vymenu za sirsie 195/45 R14. 
AK MA NIEKTO ZAUJEM O KUPU PNEUMATIK PIRELLI P600 175/50 R14, DEZEN 90%, NECH SA OZVE 
 
 
zopar obrazkov:
 
 
 

 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 09 zář 2009, 18:42
				od liborko
				ahoj prosimtě čím si brousil ty třmeny že vypadají na te první fotce jako nové? jsou opískované nebo si to čistil ocelovým kotoučem ve vrtačce?
			 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 27 lis 2009, 12:39
				od Skiller35
				tie brzdy su cistene drotenym kotucom...minul som ich tam asi 6 

 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 29 lis 2009, 13:45
				od fiatinka
				sledovanosť témy nieje slabá, no myslím že každy užívateľ si rozmyslí či prispeje ničím alebo waw to je krásne, na čo by to bolo ?, informácie a fotografie su podané tak že viac netreba, a ak niekto niečo nevie, tak sa opýta ako to bolo v predchádzajúcich príspevkoch, taktiež seicento nieje moc rozšírené vozdilo, netreba sa čudovať aktivite...
Už len kvôli zvýraznenému nedalo mi nezaregistrovať sa.  
 
 
Aj ja som majiteľkou F-seicenta. Akurát momentálne mám s ním problémy (kontrolky na prístrojovom paneli sa asi zbláznili) - po 3 bezproblémových rokoch - tak hľadám info na nete - a hľa - našla som toto fórum. 

 
			
					
				Re: Moje cento
				Napsal: 08 úno 2010, 23:05
				od Fizzy
				Tak pridavam mojho certa  

moje je to modre. S tym zltym sa iba kamarati   
