Bravo 2: motor 1.4

Moderátor: peta.smolik

Tiramis
Začátečník
Příspěvky: 14
Registrován: 26 říj 2008, 21:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Bravo 2: motor 1.4

Příspěvek od Tiramis »

Mozem povedat, ze ten motor ma vykon ako deklaruje vyrobca viz moje odkazy. Ja mam problem, ze pri zapnute klime mi to cuka co dokazuje druhy graf, kde je snizeny vykon (to je normalni) ale ten pribeh nemuze byt tak skokovy. Bohuzel ani Fiat CR se k tomu nechce vyjadrit a misto odpovedi, mlzi jako nejaky poslanec.

Vykon bez klimatizace
Obrázek

Vykon s klimatizaci
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 548
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Bravo 2: motor 1.4

Příspěvek od rogi »

myslím že to môže byť realne, aj octavia 1,4 ma 70koní papierových, ťažko napísať teraz na motor či som spokojní, mam ešte len ničo cez 300km, ale inak v pohode, závodiť nebudem mam to na bežne vozenie ak budem potrebovat zrychliť použijem 3 stupen prevodový, na škode130 som to tak robil, na trojke 120 tachometrových :mrgreen:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
durkovic
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 20 dub 2008, 18:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Bravo 2: motor 1.4

Příspěvek od durkovic »

rogi píše:myslím že to môže byť realne, aj octavia 1,4 ma 70koní papierových, ťažko napísať teraz na motor či som spokojní, mam ešte len ničo cez 300km, ale inak v pohode, závodiť nebudem mam to na bežne vozenie ak budem potrebovat zrychliť použijem 3 stupen prevodový, na škode130 som to tak robil, na trojke 120 tachometrových :mrgreen:
hmm cize čerstvý majitel, myslim ze kazdý kto si kupi bravo v motorickom zaklade neplanuje s autom zavodit. obecne podlne dopraví kazdeho a vsade, predbehnut predbehneš svižne čo treba a tých 130 na našich dialniciach uplne v pohode, v D 160 taktiež. presne ako píšeš 3 prevodový stupen je ako stvorený na prudku akceleraciu ale nezabudaj že aj ked to podradíš zo 6 tky do 4 tak vystrelíš vpred.

vela krasnych chvil a km prajem s novým autom.
ex car: Fiat Bravo 2 1.4 16V 66kW
NOW : Ford C-Max FL 1.8 TDCi 91kW/124 ponikov :D
Petr N.
Začátečník
Příspěvky: 30
Registrován: 09 bře 2007, 11:46
Bydliště: Praha

Re: Bravo 2: motor 1.4

Příspěvek od Petr N. »

Zdravím,
Tiramis píše, že mu to při zapnuté klimatizaci cuká. I graf to potvrdil. Vám ostatním ne?
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 548
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Bravo 2: motor 1.4

Příspěvek od rogi »

Ďakujem Durkovič, snad ta talianska plechovica vydrží ako škoda 130L na ktorej ešte jazdím a využívam ju na polne cesty ked ideme k vode teraz v lete, neviem ale skúsim či sa sem da dať aj subor PDF kde je ten spomínaný výkon motora 51kw nešiel, tak som hodil screen obrazovky
tabulka BRAVO jpg.jpg
tabulka BRAVO jpg.jpg (230.24 KiB) Zobrazeno 2785 x
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 548
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Bravo 2: motor 1.4

Příspěvek od rogi »

Momentálne porovnávam ako tahá do kopca Bravo2 66kw a škoda 130L 43kw, na druhú stranu stará plechovica je lahšia, a do kopca si vedie lepšie, spozoroval som že na piatom prevodovom stupni vybehnem ako by ten kopec ani nebol, kdežto na bravo2 musím podradiť, rozdiel v pohotovostnej hmotnosti je je dosť velký skoro 400kg, a to je už poznať, priznam sa že spätna väzba medzi bravo2 a mnou sa ešte len vytvaara :mrgreen:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 548
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Bravo 2: motor 1.4

Příspěvek od rogi »

risohom píše:takze mam za sebou prvych 1500 km a rad by som opisal spravanie sa motora...

pri zabere na 2500 ot/min je v plynovom pedale citit vibracie. rovnako tomu bolo aj v mojej predchadzajucej Corolle. Tam som to riesil zmenou drahy plynoveho lanka, ktore sa dotykalo bloku motora. Tu taku moznost nemam. Takze sa snazim jazdit pod 2300 a nad 2800 ot./min., co nie je velky problem.

motor konecne zacal tahat od 2 000 ot./min., dokonca mozem na 5. rychlostnom stupni jazdit 60-70 kmh a na siestom na rovinke 80-90 kmh (tachometrove). Na uspornu jazdu idealne!

Najvyraznejsie ozivenie motora som pozoroval pri najazdeni asi 1 000 km.

Ked chcem zase sviznejsi motor, tocim do 3 000 - 3500 ot./min., napriklad pri rozbiehani, vjazde na dialnicu a podobne.

Zatial kupu 1.4 do Brava nelutujem ani nahodou. Priemerna spotreba po 1500 km je 7,0 l/100km (20 % BA, 40 % dialnica 130kmh, 30 % medzimesto uspornou jazdou). Jazdime vacsinou v aute dvaja, kufor nalozeny do tretiny.

velmi ocenujem najma siesty prevodovy stupen na dialnici: 120-130 kmh na 3000 ot./min. Tichucke, usporne, na udrziavanie rychlosti idealne.

neskor napisem dalsie zistenia. pripadne sa pytajte.

nechapem ake vibracie v plynovom pedale, ked je všetko elektricky ovladane, :lol:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Uživatelský avatar
rogi
Znalec
Příspěvky: 548
Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Bydliště: SK

Re: Bravo 2: motor 1.4

Příspěvek od rogi »

Petr N. píše:Zdravím,
Tiramis píše, že mu to při zapnuté klimatizaci cuká. I graf to potvrdil. Vám ostatním ne?
ak maa automaticku klímu može byť, že to cukaa, zatial som si to nevšimol na mojej plechovici mam len manualnu klímu ale pozriem to, inak ak sa niekto vozil na L.Theme alebo F.Crome a to 2,5TD s klímou tak potom by zažil ine cukanie na volnobeh, pri zaradenej jednotke, ked to zaplo klíma kompresor ako by niekto skočil na brzdu a ked ho odpojilo zas ako by odrazu pridal plyn, :mrgreen:
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“