Stránka 32 z 42

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 11 lis 2019, 18:53
od Ondrus84
Jinak ano to číslo je cca stejne, ale čas v milisekundach se mění... Podle otáček

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 11 lis 2019, 21:51
od little_boy
ne, to v tom mas gulas, osa y jsou benzinove vstrikovaci pulzy, ty se meni podle zateze motoru, 2ms odpovida volnobehu a 20ms plnemu boostu turba. Typicky LPG funguje tak, ze si odmeri benzinovy vstrik a aplikuje korekce a tim budi lpg vstrikovace - idealne aby lpg pulzy byla tak o 30% delsi. Pokud by je musel protahovat na 200%, tak nekde kolem 3500 rpm by pod zatezi nabehnul na limity plynovych vstrikovacu. Pod tabulkou te to ukazuje delku plynovych pulzu a nikdy nesmi preahnout delku pracovniho cyklu motoru (perioda otacek *2, protoze 4 takt)
Edit: konkretne na 4000 rpm je pracovni cyklus 60/4000=>15ms => 30 ms max delka pulzu, jinak vyrabis chudou smes

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 11 lis 2019, 22:06
od Ondrus84
Já to chápu...
nemyslel jsem 200% ale hodnota v bunkach...
jinak tydy je to při nastartovaném motoru.
Když jsem to dovezl od plynaře bylo to chudé...hodnoty v bunkach se pohybovaly kolem 160,ted je tam skoro 200 v zátěži....
korekce ůambdy je skoro rovna 0 takže nastavené špatně to asi není, i spotřeba odpovídá cca +15% oproti benzinu kdy jsem jezdil za 7,6 a ted jestím za 8,8-9L/plynu
2.png
2.png (96.17 KiB) Zobrazeno 5389 x
1.png
1.png (196.39 KiB) Zobrazeno 5389 x

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 11 lis 2019, 22:34
od Ondrus84
jinak tady je to vysvětlené...
je to koeficient...
Bez názvu.png
Bez názvu.png (172.32 KiB) Zobrazeno 5387 x

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 11 lis 2019, 22:55
od mike11
Čau chlapi, dáte radu nováčkovi, při jakých otáčkách řadit, aby se dostat na rozumnou spotřebu? Díky

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 11 lis 2019, 22:58
od Ondrus84
no...
já dokázal s 88 jezdit za 7,to bylo minimum a to musíš fakt řadit do 3tis...a jezdit kolem tech 2,2-2,5....
ale pokud tak budeš jezdit pořád bude se Ti karbonovat motor a celkově to bude shniloba...
je to třeba občas protáhnout...
pruměr na 20k sjem měl 7.3, do 110km/h...

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 13 lis 2019, 06:06
od little_boy
ondrus: hodnoty v bunkach jsou jevne procenta, viz hodnoty vstriku benzinu / plynu a vysvetleni. Mas maly vstrikovace, pokud te to pod zatezi jde na 200%, jses daleko za limitama a jezdis na chudou smes. Pokud to na limit narazi i v closed loopu, bude to rozjebavat adaptace ECU, protoze se to bude snazit obohatit i kdyz uz to samozrejme vic nepujde. Plynar ktery te to delal je dobry diletant.
U vstrikovacu magic sli pouze vymanit trysky, jukni se jak to mas ty a potun to at ty hodnoty v tabulce dostanes do rozsahu 110 - 130

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 13 lis 2019, 09:34
od Ondrus84
Dobre zkusím s ním zavolat a zeptat se ho na to.... Ale je to divný, nedělal to poprvé, jezdí tam hromada lidí k němu

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 13 lis 2019, 10:15
od Ondrus84
Tak s plynařem jsem volal,říkal,že to uplně procenta nejsou,ale dal Ti za pravdu,že standartně se dodává ta lišta s triyskama 1,8 on je zvětší na 2,2 u Tjetu,ale není problém je ještě zvednout na 2,3 aby ty hodnoty klesly

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 13 lis 2019, 13:08
od Ondrus84
Tak zvětšil jsem to na 2.3mm a šel o 30 v buňkách dolů, uvidím kam uhne korekce...
Jinak bych pak objednal přímo nove z eshopu, mam tyto, ale origo jsou 2.0mm

http://www.shopgaz.cz/kalibrovana-trysk ... bila-plast

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 13 lis 2019, 17:33
od little_boy
no jestli mas benzinovy vstrik 1.8 a plynovy 3.6, tak je to 200% benzinovyho vstriku :) Doporucuju to project a hlidat delku plynoveho vstriku pod zatezi aby te to vzdy vyslo kratsi dobu nez jsou dve otacky motoru.
Na to tuneni vrtackou pozor, ja je mel od plynare taky prevrtany a skubalo to, az kdyz jsem dal origo spravny rozmer, slapalo to jak hodinky. Prece jenom ta vrtacka neudela tak hladkou diru a necha tam hrany.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 13 lis 2019, 21:38
od Ondrus84
Dobre, každopádně díky

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 15 lis 2019, 21:57
od mike11
Ondrus84 píše: 11 lis 2019, 22:58 no...
já dokázal s 88 jezdit za 7,to bylo minimum a to musíš fakt řadit do 3tis...a jezdit kolem tech 2,2-2,5....
ale pokud tak budeš jezdit pořád bude se Ti karbonovat motor a celkově to bude shniloba...
je to třeba občas protáhnout...
pruměr na 20k sjem měl 7.3, do 110km/h...
No, já mám najeto zatím kolem 2 tisíc km a spotřeba nad 10 litrů. Nechce to klesnout. Např s tempomatem na dálnici při rychlosti 130 km to žere 10-11 l.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 16 lis 2019, 06:39
od Martin.nz
Tak ono to na to LPG asi bude těch 10L žrát. Na benzín t-jet jezdí za cca 8L, u lpg musíš počítat s 10-15% spotřeby navíc.

Re: 1,4 T-Jet

Napsal: 16 lis 2019, 08:27
od Ondrus84
Co jsem koukal na Tipo skupině tak origo s Landirenzo jezdí za 8,5 - 9 plynu.
Ja jezdil na Bravu II na benzín za 7,6 a tě to mám tak 9-9,2 plynu