Stránka 5 z 13

Napsal: 28 pro 2008, 21:45
od bikus
.....co jsem já tak slyšel a četl, tak je celkový průměr u novýho Mloka, s Multijet, NEJMÉNĚ o litr víc, při kvapíku i o 2 až 3 litry na 100 víc, a co je nejvíc zarážející, tak ve městě zhruba přesně o 2 víc.
Při kvaltu na dálnici bych to chápal. Multijet je oproti staršímu CommonRailu 16ti ventil, počítač bude nastavený tak, že když chceš jet, tak to tam teče, ale že ve městě taky....?!
Sice tam je o 30 kobyl víc, ale průměr 8 nafty, to je drsný.

Napsal: 29 pro 2008, 21:58
od Kubanec
Tak koukám, že si mýho mloka se 105 klokanama ještě nějakou chvilku nechám,průměr 8 litrů to si děláš prdel!!!!!!Je tu někdo kdo má multijet a může to potvrdit nebo jak já tajně doufám vyvrátit??a taky mě zajímá palubní počítač co všechno zvládá/teplota venku-vevnitř,spotřeba ,dojezd atd./čůs Kubas

Napsal: 30 pro 2008, 00:52
od bikus
...jinak se omlovám, ale zjistil jsem - pro mě s překvapením - že nový MultiJet 130 k. v nových Mlokách je taky jenom 8-ventil...
Tím víc mi překvapuje, že do tak sqělýho auta, jako je Mlok, nedával, a dodnes nedává, koncern Fiat tak sqělou kombinaci (jako je ve stejně starým Štýlu Wagoon) motor 1.9 Multijet 140 k., 6-kvalt....

Napsal: 30 pro 2008, 09:38
od jasek06
Nevidel bych to tak cerne, kdyz jsem koukal na testy tak to se spotrebou bude pri normalni jizde podobne.
http://www.tipcars.com/applications/mag ... lanek=3436

Napsal: 30 pro 2008, 10:08
od Matess
Nevím teda ale já se svým 85kW jezdím teď průměrem (nádrž podle PC) za 7,9. :? :? :shock:

A to je 1/2 dálka a 1/2 město. Stejně tak 1/2 manželka a 1/2 já. Příjde mi to hodně, ale na autě by mělo být všechno v pořádku a nedávno Mulťa najel teprve svůj stotisící kilometr.
Kamoš co má Dobló ale jen s 76kW má spotřebu rzhodně minimálně :!: o litr menší.

Že by platilo - čím více vytažený výkon tím větší spotřeba? :?:

Napsal: 30 pro 2008, 13:57
od bikus
...když mě to pořád u novýho Mloka přijde že žere víc, než co jezdím za poslední rok já se starším....
Jak už jsem psal: dálku k moři jsem zajel za prům. 4,93 l/100 km., celý léto dojíždění do práce max. 22 km v kuse jsem se ustálil na 5.5 až 5.7 a teď, jak mrzne ráno i večer, je to dlouhodobě 6,5 l./100 km. A to už mi to štve, že to nějak žere.
Prostě dokud nemrzlo, byl jsem zvyklej že do šesti to musí bejt, ať jezdím kam chci.
(Samozřejmě nijak neblbnu, je to jízda do limitů rychlosti, dost často pětka i po městě....)

Napsal: 30 pro 2008, 14:09
od Matess
bikus píše:...když mě to pořád u novýho Mloka přijde že žere víc, než co jezdím za poslední rok já se starším....
Jak už jsem psal: dálku k moři jsem zajel za prům. 4,93 l/100 km., celý léto dojíždění do práce max. 22 km v kuse jsem se ustálil na 5.5 až 5.7 a teď, jak mrzne ráno i večer, je to dlouhodobě 6,5 l./100 km. A to už mi to štve, že to nějak žere.
Prostě dokud nemrzlo, byl jsem zvyklej že do šesti to musí bejt, ať jezdím kam chci.
(Samozřejmě nijak neblbnu, je to jízda do limitů rychlosti, dost často pětka i po městě....)
Neblbni to jsou přece krásný čísla na velké auto se sto koňmi. Kolik by jsi čekal že to bude? Kdyby já jezdil za 6,5 tak jsem nejšťasnější muž na světě.
Ochcávka mi jezdí tak za 6,7 ale ta si neodpočine...s Mulťou jezdím daleko rozumněji a 8.....

Napsal: 30 pro 2008, 16:26
od bikus
....tak dobře: Jsem rád a díky.....

Ale já jezdím opravdu ofafrně, páč si jí šetřím, aby naší rodince vydržela co nejdýl. Ono je opravdu znát, jestli se jezdí do 90 km/h, anebo 110 mimo obec a na dálnici je taky rozdíl spotřeby ve 130, nebo ve 160...

Napsal: 30 pro 2008, 18:43
od jasek06
Me kdyz mloka nehonim a jedu jak pise "bikus" tak si vezme kolem 4,5l podle pocitace ( 5,5l podle tankovani ) a kdyz dost jezdim po městě a trochu vic na to slapu tak 5,5-6l podle pocitace( 6,6-7l podle tankovani).V tom testu je to videt, dá se jezdit za 6l ale taky za 10l, zalezi na jizde.

Napsal: 30 pro 2008, 22:24
od anonyme
Přesně tak. Mě to taky podle stojanu žere cca o 1 litr víc než podle palubního měřiče.

Napsal: 31 pro 2008, 09:14
od Kubanec
Tak jsem včera absolvoval zpáteční cestu z N.jičína do Chebu a snažil jsem se krotit/když ono to chce jet víc .... /,krotit myslím tak kolem 120-130km/h a cesta mi trvala o 40min déle což na 530 km není až tak moc ,ale spotřeba na rozdíl od 160-170km/h cestou tam klesla o 2 litry na 6,1 a to už mne přijde dobrý, aspoň já jsem na takovou spotřebu zvyklej ,kurňa přece proto jsem si koupil naftu ...Kubas

Paradox

Napsal: 31 pro 2008, 13:00
od Mellow
Paradox: Nejvetsi diskuze ke spotrebe se strhne, kdyz je nejlevnejsi nafta. ;)

Hezky novy rok! :)

Napsal: 31 pro 2008, 13:04
od Matess
Musíš to brát tak že se strhla v době kdy jsou největší mrazy a spotřeba jde nahoru :lol: :lol: :lol:
Mě zase vždycky nadzvedne od stolu to "JDT" v názvu tématu. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 31 pro 2008, 15:58
od Minimaxa
bikus píše:...jinak se omlovám, ale zjistil jsem - pro mě s překvapením - že nový MultiJet 130 k. v nových Mlokách je taky jenom 8-ventil...
Tím víc mi překvapuje, že do tak sqělýho auta, jako je Mlok, nedával, a dodnes nedává, koncern Fiat tak sqělou kombinaci (jako je ve stejně starým Štýlu Wagoon) motor 1.9 Multijet 140 k., 6-kvalt....
máš to nějak pomotaný kamaráde, v Multiple M-Jet je 120PS (88kw) motor, a žádný 140PS motor taky neexistuje, pouze 150PS (110kw) který je oproti 120PS skutečně s 16V technikou.

Napsal: 31 pro 2008, 16:01
od Minimaxa
jo, JDT mě taky fascinuje, nicméně, motory 1,9 pomalu končí a jsou nahrazovány motory M-Jet s obsahem 1,6 o výkonech 105PS a 120PS, pouze v Bravu Sport zatím zůstává 1,9 M-Jet s výkonem 150PS.