Stránka 5 z 6

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 20 srp 2009, 11:11
od ivopav
Alda píše:
AlexAG píše:
IMG_0424.JPG
tak konečne
Hmm, pěkný.
Já jsem o trochu pokročil co se týče teploměru. Zátka je plastová, povoluje se imbus klíčem vel.12 a jde to celkem v pohodě. Závit je na 99% M20x1,5 takže nic z té sady co jsem koupil v pátek nepasuje. Tam jsou adaptéry se závity 20x2 a 16x1,5 Měřeno posuvkou, závitové měrky mám v práci. Dalším krokem bude tedy výroba adaptéru M20x1,5 vnější/cca M10x1 vnitřní pro snímač teploty ze sady.
Jo a ta sada stála cca 640Kč a je tam teploměr, snímač, adaptéry a spoj. materiál. K tomu jsem ještě vzal kapličku asi za 140Kč.
Jelikož jseš z Brna tak bych to viděl,že si ten teploměr koupil v DM.Zajímalo by mne jak si to zapojil po el.stránce a pochopil jsem,že bez té redukce,kterou jsi si udělal to nepůjde namontovat?
Dík za odpověď :wink:

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 22 srp 2009, 19:08
od Alda
JJ, je to tak. V DM a bez té správné redukce by to nešlo. Ale měla by se dát koupit i přímo redukce s patřičným závitem ale na objednávku. Pro mě bylo rychlejší si ji nechat vyrobit.

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 28 srp 2009, 15:37
od ivopav
Zdarec,ještě by mne zajímalo jaká tedy ta redukce má být,protože originál teplotní čidlo má závit M12x1,5 a ty uvádíš M20x1,5 tak teď jsem v koncích.Prosím vysvětli mi to dík.Ivo

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 31 srp 2009, 06:12
od Alda
ivopav píše:Zdarec,ještě by mne zajímalo jaká tedy ta redukce má být,protože originál teplotní čidlo má závit M12x1,5 a ty uvádíš M20x1,5 tak teď jsem v koncích.Prosím vysvětli mi to dík.Ivo
Je to proto M20x1,5, že jsem čidlo (z DM) dával na místo černé plastové zátky v hlavě. Proto byla potřeba ta redukce. Někde jsem tady dával i fotky.

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 31 srp 2009, 19:48
od ivopav
jasně,já jsem vůl to čidlo je vlastně ten snímač co tam máme,že si přehřál.Já jsem si myslel,že ta plastová zátka je stím závitem.jsem vůl dík za odpověď :oops:

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 31 srp 2009, 21:26
od Alda
ivopav píše:jasně,já jsem vůl to čidlo je vlastně ten snímač co tam máme,že si přehřál.Já jsem si myslel,že ta plastová zátka je stím závitem.jsem vůl dík za odpověď :oops:
Tak teď jsem vůl asi já, jak si to vlastně myslel :?: Tak teda jinak, místo té plastové zátky - která má závit M20x1,5 - jsem dal mosaznou redukci s vnějším závitem M20x1,5 a vnitřním závitem (zhruba M9x1! kuželový) pro čidlo z DM.

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 02 zář 2009, 13:20
od ivopav
Přesně jak si napsal místo té plastové zátky.Mě totiž zmátlo,že jsem našel teplotní čidlo se závitem M12 a nebylo mě jasný kam bych ho dal,až pak mě napadlo,že to je to čidlo který se sepne až když začneš vařit.Taky jsem ho chtěl z toho DM dát místo te plast.zátky,ale zmátlo mě zkrátka to origoš čidlo.Dík moc za pomoc

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 15 kvě 2010, 20:02
od AlexAG
Tak dnes som dnes konečne namontoval pridavne budiky teploty a tlaku oleja.
Snímka028.jpg
Snímka028.jpg (28.92 KiB) Zobrazeno 10480 x
Snímka029.jpg
Snímka029.jpg (31.92 KiB) Zobrazeno 10480 x
Snímka030.jpg
Snímka030.jpg (32.97 KiB) Zobrazeno 10480 x
A takto to vyzera.

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 15 kvě 2010, 22:23
od andreapipo
Tam mám navigaci. Teploměr je v displeji a na tlak oleje je kontrolka, budík je dobrý pro nějaké závodní speciály, ale proti gustu... :)

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 17 kvě 2010, 12:43
od Minimaxa
Teploměr oleje máš na displeji....? to asi néééé :?:

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 17 kvě 2010, 12:44
od Minimaxa
jinak Alexi, vypadá to docela OK, trochu jako tykadla šnečka. Já bych to dal na levý A sloupek, ale i takhle to bude splňovat účel :wink:

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 17 kvě 2010, 12:51
od kubiii
Na A sloupku by mi to asi vadilo ve výhledu, toto není špatný umístění, já bych tam chtěl otáčkoměr a teploměr oleje, ale zajímalo by mně jaká je kýžená provozní teplota oleje?

A jedna řečnická: proč se do aut dává teploměr vody, když teplota oleje je podstatnější???

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 17 kvě 2010, 15:52
od andreapipo
Minimaxa píše:Teploměr oleje máš na displeji....? to asi néééé :?:
Píšu teploměr, ne teploměr oleje. Na co je mi u tohodle auta dobrej teploměr oleje. To je dobrý u nějakýho závodního speciálu, ale u Multi :?: A název tématu zní: "Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V".

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 18 kvě 2010, 00:17
od AlexAG
Tiež som chcel budiky namontovať na A stlpik ale nepodarilo sa mi dopasovať držiak preto take riešenie.Momentalnu teplotu mi ukazuje 80 až 90 stupnou.Zatial som ho poriadne neprevetral lebo všade prši a ja mam po havarke trošku strech na vode.Inač tie budiky su doplnene aj o chladič oleje tak že aj tak asi nebudem vedieť teplotu oleja multiply bez chladiča.

Re: Teplota chladící kapaliny a otáčkoměr 1,6 16V

Napsal: 18 kvě 2010, 10:53
od Minimaxa
ok, ok, ale když čtu: "pridavne budiky teploty a tlaku oleja." tedy jde o teplotu a tlak oleje. Jsem češtinář patriot, tedy komentuji to co čtu :wink: