Stránka 5 z 6

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 17 pro 2013, 13:38
od adrianlukas
Zdravím, potřebuju vyměnit palivové čerpadlo na puntu mk2 1.2 16v..... je to taky u zadního kola? Díky za každou radu :wink:

Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Napsal: 22 dub 2014, 14:23
od pagotamd
Najde se někdo kdo mě poradí jak vyřešit problém který jsem si blbec sám přivodil :mrgreen:
Ženuška mě řekla že smrdí benzín ,tak jsem se ujal díla :D Na závadu jsem přišel hned palivový filtr na kaši ,dal jsem nový ,ale jak jsem se pral s rychloupínáním benz. hadic nechtěně jsem poškodil vystup nahoře na nádrži :oops: ,nejsem zase takový lempl za hadici jsem netahal apd. ale prostě po výměně filtru mě to teče nahoře na víku nádrže ten plastový výstup kde je nasazena hadice je prasklý.

Potřeboval bych vědět ,ještě jsem to nerozdělával ,jestli to je jeden kus -to víko i čerpadlo ,nebo ten vrchni kryt "viko" jde od čerpadla odmontovat a sehnat jen ten kryt s tema vystupama ,
to plastové viko ma kolem dokola takové žebra tak predpokladám ze je nasroubované ?
předem děkuji

Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Napsal: 22 dub 2014, 14:36
od pagotamd
tak skoda že jsem nečetl dříve ,asi bych to nenalomil... ,ted jenom co stim a jak demontovat

Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Napsal: 22 dub 2014, 17:04
od peter963
Takze ten vrch palivoveho cerpadla co mas praskly sa zvlast neda kupit,bud kupit nove,alebo z vrakovyska.Nove dost drahe.Unas to stoji okolo 150eur.

Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Napsal: 22 dub 2014, 22:39
od Matto
- no klasika, to sa stalo pri výmene pal. filtra skoro každému :) , škoda, že si to tu pred tým nepohladal, našiel by si o tom dosť. Často sa to tu rieši, nepomôže Ti už nič iné, ako vymeniť komplet palivové čerpadlo. Lepiť, alebo nejako to opravovať pomocou nejakej trubky by som neodporúčal, ak nechceš aby ti auto zhorelo :) Čerpadlo najlahšie a najlacnejšie zoženieš na vrakovisku, ja som za neho dal tuším 30 €. Jo a pokiaľ Ti nejde povoliť tá velká biela matica na filtri, tak zober väčší plochý šrobovák a gumenné kladivku, zapri šrobovák do niektorého toho rebra čo sú na víku a jemne pobúchaj, malo by to povoliť. potom vytiahneš komplet celé čerpadlo, je to všetko jeden komplet.

Re: Punto 1.1 1998 rada ohledně nádrže a pal.čerpadla

Napsal: 23 dub 2014, 22:53
od pagotamd
Diky ,dnes jsem dal cerpadlo z vrakace ,narvat to cerpadlo s tesnenim do nadrze aby se dala nasroubovat ta matka byla makacka,chtelo to docela silu a pri tom davat bacha abych nebrnknul do tech kolinek :)

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 30 kvě 2016, 20:47
od Vypravca
Tak aj v mojom Punte bolo citit zapach benzinu.
Pozrem na cerpadlo, zapnem kluc a benzin si spokojne strieka (preto asi ta vysoka spotrba).
Vravim si to bude asi v tej rychlopojke, tak som ju ,,sikovny,, odrezal ze ju nahradi hadicou.
Dam hadicu a zapnem kluc, benzin si strieka dalej. (Uz som si nadaval do sprostych, ze som to odrezal)
Takze som musel kupit nove cerpadlo - kompletne. Podarilo sa mi ho kupit za 35€ !!!!
Cerpadlo som zalozil pred panelakom, provizorne napojil na original hadicu.
Kupil som 8mm gumenu benzinovu hadicu a novy filter. Odrezal som aj druhu rychlospojku a vlozil ich do gumenej
hadice a stiahol sk-paskou. Teraz mam gumenu hadicu cerpadlo - filter.
Zapach benzinu uz v mojom Punte nie je citit.

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 30 kvě 2016, 23:31
od Vitaml
Taky jsem měl potíž s čerpadlem.
Foceno 15/03/2015 to jsem zachytil poslední okamžik, kdy bylo ještě v pořádku. Krátce po tom se v autě projevil zápach benzínu a zjistil jsem, že v té prostřední kulaté části
po nastartování začíná stoupat benzín. Po vysušení vzduchem jsem tam objevil trhlinku.
Provedl jsem opravu. Po vysušení a bez tlaku, aby benzín klesl z trhliny jsem zalil kvalitním vteřinovým lepidlem z Gumotexu. Použil jsem i aceton na odmaštění a stlačený vzduch.
To fungovalo a po týdnu ježdění beze známek nějakého prosaku jsem tu celou kulatou díru zalil eprosinem. Dodnes klid.
Takže vteřiňák ucpe i menší trhliny.

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 29 lis 2016, 14:13
od Ondrus84
Zdar, chlapi u 1.2 8V se mi nedaří povolit to palivové čerpadlo... Zkoušel jsem to i přes šroubovák zarazit do těch drážek a podobně,ale nic....je to tam tak utažené....zkoušel jsem i šroubovák zapřít za kastli,a zapamatovat ale hybu s celou nádrží a čerpadlo se nepovolí a nepovolí...

Nějaké nápady?

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 29 lis 2016, 14:50
od Vitaml
Je to utažené, já si vyrobil klíč z PVC trubky, do ní vyřezal drážky flexou aby pasovala a velkou pákou a velkou silou to povolil.

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 29 lis 2016, 14:56
od Ondrus84
Dobrej nápad,já hlavně nevím jestli to nedělám zbytečně, občas mě prostě za jízdy škobrtá výkon,ale když jedu plnej plyn tak ne,jen když třeba zastavím pak se rozjížím zařadím 2 je tam výkonová díra jakoby přestalo téct palivo a najednou to zase jede....
Tak mě napadlo zda to nedodává blbě palivo a jak jsem to tu pročetl tak jsem chtěl zkontrolovat to těsnění.


Ještě se zeptám, nevíte zda u MK2 1.2 8V je palivovej filtr??? eLEarn jsem nesehnal a do palivového čerpadla vede jen jedna hadice

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 29 lis 2016, 15:03
od Vitaml
Mě dávalo nižší tlak, a když jsem ho prohlížel, tak přestalo tlačit uplně, tak jsem dal nový. Propouští tam ten přetlakový ventil, nové ho mělo jinak a líp udělaný. Tvoji závadu může dělat i spousta jiných věcí, třeba i o zub posunutý rozvoďák.

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 29 lis 2016, 15:08
od Ondrus84
jak jsem s Tebou psal už v tématu https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... 6&start=15

udělal jsem ty cívky,kabely,svíčky kontrolka motoru už se nerozsvítí,ale sem tam to škubne...

nízký tlak paliva?? jaký tam má být??
mám kabel i MultiEcuScan

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 29 lis 2016, 15:59
od Vitaml
3,5 bar

Re: TYP - Výměna palivového filtru

Napsal: 29 lis 2016, 16:32
od Ondrus84
tak tuhle hodnotu mi MultiEcuScan neukazuje je tam jen tlak sání(345-360mBar), stav palivového systému(OK) ale přímo tlak paliva tam není

každopádně díky, zatím to budu asi sledovat...závadu to žádnou nehlásí