klepání pod kapotou

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
skala
Fiaťák
Příspěvky: 92
Registrován: 22 srp 2012, 12:15

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od skala »

No, na to, žes říkal, že to bude stát 17, tak by mě teda zajímalo, za kolik máš spojku, setrvák a ložisko.
Reklama
 

otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od otobrzo »

No taky me to prekvapilo. Cenu komponent ten jeho mechanik nerozepsal takze se muzu jen dohadovat kolik si vzal za pracu.

Kazdoapdne ta prevodovka mela stat 4000 prace pro mechanika 7000 prace pro prevodokvare + cena 3 lozisek + olej.

Na tu spojku tezko rict jestli me ten jeho mechanik vzal na hul. Pocitam matros se da sehnat tak za 10000 zbytek 7000 za praci je asi dost.
bajo777
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 295
Registrován: 24 úno 2012, 20:08

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od bajo777 »

spojka sada luk 215e,
dvojhmota luk 380e
3 loziska cca 150e
olej 50e

cakomprask 800e material, pultova cena, 450e robota je veru dost, ale ked to je dobre spravene, mas pokoj na dlhu dobu :oops:
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
skala
Fiaťák
Příspěvky: 92
Registrován: 22 srp 2012, 12:15

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od skala »

Sorry, proste musim.
Spojkova sada LUK- 4000kč
Spojkové ložisko Samko 1800, jak jsem psal, v sadě není.
Dvouhmota luk 6200kč.
Jsme na nějakých 12tisících.
Vytáhnutí převodovky 4000 je celkem ok.
Díly jsem si sháněl sám, měněno v servisu, takže jsem si je opravdu nevymyslel.
Dál tvoje:
Práce 7000.
Celkem 23tisíc.
A neříkejte mi, že 3ložiska stojí 11000 a to auto nebylo u autorizovaného servisu.
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od otobrzo »

No mate pravdu myslim, ze me trochu natahli. Loziska rikal cena typicky 1200-1500 za kus takze rekneme 4500Kc, olej 2.5 litru * 300 = 750Kc. No ta spojka byla domlouvana dost na rychlo, takze jsem se nepodival kolik stoji matros. Kazdopadne ta cena prace mela byt mensi, kdyz uz mel prevodovku venku.

Fiat to s tema prevodovkama posr*l. A ty dvouhmoty si mohly ty automobilky strcit taky nekam.

No kazdopadne pokud mate nejakeho mechanika, kteremu muzete verit, tak staci dovezt prevodovku a zas si ji odvest. Takhle clovek nevi za co a komu plati.

Pokud mate nekoho solidniho v Brne tak sem s nim.
skala
Fiaťák
Příspěvky: 92
Registrován: 22 srp 2012, 12:15

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od skala »

No, ted je to uz jedno. Hlavne preju hodne stastnych kilometru a aby slouzilo :)
Maciak87
Fiaťák
Příspěvky: 85
Registrován: 15 úno 2012, 11:27

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od Maciak87 »

Motorizacie multiair nemaju m32 prevodovku....M32 prevodovky by od roku vyroby 2010 uz nemali mat problem s loziskami.V tom obdobi presli revitalizaciou...Z jednoho anglickeho alfa fora
Uživatelský avatar
mr.brain
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 213
Registrován: 14 črc 2013, 09:30
Bydliště: ČR :)

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od mr.brain »

Ono hlavně M32 původní v Opelech odcházeli na debilní (pardon) kombinaci oleje a ložisek viz třeba http://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =45&t=6395
Na druhou stranu netýká se to jen převodovek M32, ale C514.6, které jsou v Bravu s motorem Fire, stejně tak se to týká Alf Mito (obojí 95 koní).
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mit ... roken.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mit ... ilure.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mit ... ement.html

Kombinace špatných ložisek, menší olejové náplň či přímo nekvalitní olejové náplně, nedostatek informací a pomalu nutnost měnit ten olej co 60 tkm (předpis Opelu pro M32 při změně specifikace oleje na olej podobný Tutele (ona to bude Tutela, jen rebrand pro Opel)).

otobrzo píše:No taky me to prekvapilo. Cenu komponent ten jeho mechanik nerozepsal takze se muzu jen dohadovat kolik si vzal za pracu.
Hlavně, že to máš opravený. Zeptám se - autorizovaný servis nebo nějaký garážník?
skala píše:Díly jsem si sháněl sám, měněno v servisu, takže jsem si je opravdu nevymyslel.
Autorizovaný servis? Problém vidím v tom, že sis je sehnal sám, pokud si je oto nesháněl sám, ale nechal to všechno na servisu, tak oni to někde objednali (Autokelly, Elit, ACI...), dostali na díly klasickou slevu 20-50(70!!!) % a účtovali to za cenu, za kterou to prodávají oni prodejci zákazníkům bez registrace (tedy dvouhmota 10k+ apod.).
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od otobrzo »

Tak po vcerejsich 200km muzu rict, ze na volnobeh nic nehrci. A na petku a setku uz svistot pri pridavani plynu taky neslysim. Takze zatim to vypada ze mam pokoj:-)

Opravu prevodovky delal
pan Bartosek

http://www.opravy-automatickych-prevodo ... dovky.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Vyjmuti prevodovky a opravu spojky a dvouhmoty delal nekdo z jeho znamych mechaniku.
Samozrejme bych byl rad kdyby na fakture bylo napsane ze material ten a ten stal stal tolik a tolik a prace x hodin stala tolik.

No mohlo to byt levnejsi, ale pokud to bude bez problemu, tak to prekousnu:-)
Jinak zaruka pul roku.
Uživatelský avatar
mr.brain
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 213
Registrován: 14 črc 2013, 09:30
Bydliště: ČR :)

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od mr.brain »

Díky za reakci. Bohužel s prací některých lidí to vidím asi jako Ty, hlavně, že to funguje, dělá to to, co to dělat má a navíc je na to alespoň ještě záruka.
exRenault 19 Chamade ('91 173 000>287 000+);
Fiat Bravo II 1.4 16V, Dynamic ('07 43 000>x);
Suzuki SX4 1,5 VVTi ('10 70 000>x);
Škoda Octavia II FL 1.6 TDI DSG 7q ('13 293 000>x);
diag. ELM327, VCDS
Miro1980
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 02 úno 2015, 10:26

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od Miro1980 »

Nedá mi zareagovať aj ked neskoro. U mňa zákazník z Fiat Croma (prevodovka M32) a platil 560€ . V cene bolo:
1) Ložiská pre hriadele 6 kusov
2) Guferá diferenciálu a simering predlohovej hriadele.
3) Nové nastavenie predpätia na hriadeliach.
4) Prevodový olej
5) Demontáž a montáž prevodovky
6) Nastavenie geometrie
Vozidlo ráno pristavil a na druhý den o 16-hod bolo hotové.
www.mtrservis.webnode.sk
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od otobrzo »

No ja jsem vedel, ze to delas, ale z Brna je to pro me dost zruky. Na zacatku jsem samozrejme nevedel, ze si rekne 7000tis za vymontovani prevodovky. No a ta spojka byla taky dost nad plan.

No ten mechanik mi rikal, ze hrceni na neutral po zahrati (po ujeti 100km) nebylo loziskama v prevodovce ale dvouhmotou.
Co si o tom myslis Miro1980?
Miro1980
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 02 úno 2015, 10:26

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od Miro1980 »

Ano , to hrkanie na neutrál pravdepodobne spôsoboval zotrvačník.
www.mtrservis.webnode.sk
otobrzo
Začátečník
Příspěvky: 46
Registrován: 12 kvě 2014, 10:10

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od otobrzo »

DIky za info. Dnes jsem se vratil po 250km ceste a neutral sice nehrci, ale slysim sumeni, ketre po seslapnuti spojky utichne. Skalovy to hrci i o po vymene setrvacniku, co jineho to jeste muze byt?
Taky se mi zda se slysim hrceni pri jizde treba na trojku, kdyz jsem z otackama mirne pres 2500 otacek.
Loziska vpredovce jsou zkontrolovane spojka se setrvacnikem nove tak uz nevim. Asi hledam duchy:-)
Miro1980
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 02 úno 2015, 10:26

Re: klepání pod kapotou

Příspěvek od Miro1980 »

To "sumeni" robí asi ložisko , kedže ti vymenili len tri ložiská 1 malé na spodnom hriadei a ďalšie neviem ktoré tak to môžu a nemusia robiť oni. A asi ti nastavili aj predpätie na hriadeliach správne. Hrčanie na 3-stupni , ťažko povedať ked som tú prevodovku nevidel rozobratú , niekedy sú vydraté pevné spojky synchronu a ozubené koliesko má vôľu na hriadeli aj 2mm.
www.mtrservis.webnode.sk
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“