Stránka 7 z 14

Re: Závady

Napsal: 08 bře 2020, 12:38
od Jirka Mirror
Jirka Mirror píše: 23 úno 2020, 21:40 Ne motor tahá nerovnoměrně jako by si sám přidával a ubíral, ale jestli se to týká i atmosféry to nevím.
Sám si myslím, že to má co dočinění s emisema, protože to plní euro6d.
Tak mi to nedalo a hledal jsem něco o této závadě a nemám z toho vůbec radost, zatím to nikdo nevyřešil.

https://fiatklubpolska.pl/silniki-benzy ... 6-a-45654/

Re: Závady

Napsal: 14 bře 2020, 20:19
od Martin.nz
Tak mám další problém, který budu muset řešit. Oloupaný ochranný nátěr prahů až na plech, začíná to tím lemem u předních kol, a když jsem se ohnul tak už i 2-3 cm spodek prahů. Obě strany stejný problém, zkoušel jsem kousek odloupnout a jde to dolů velmi snadno, vůbec to na tom plechu nedrží. Problém je asi v té konstrukci plastového nadkolí, které tuhle část nechrání. Zrovna tak asi brzo dopadne spoj blatníku a prahu, který je o kousek víš. Vůbec nechápu, proč to takhle vymysleli. Za dva měsíce jdu na servisku, tak uvidím jak se na to budou tvářit.

Re: Závady

Napsal: 15 bře 2020, 07:08
od Jirka Mirror
To jsou ty chybějící zástěrky.
Jinak jsem zvědav jak se k tomu fiat postaví.

Re: Závady

Napsal: 26 bře 2020, 12:12
od michaljav
Já nechal spodek vystříkat hned po koupi - je tam slabá ochrana. Ty lemy prahu a kastle v podběhu předních kol jsem si zadělal černým silikonem - prostě zapatlal a zimu to přežilo. Neexistence přesných zástěrek je ostuda fiatu!

Re: Závady

Napsal: 11 kvě 2020, 21:01
od Martin91
Piskalo mi prave predne koleso, v servise precistene, idem zo servisu a pri prejazde pravotocivych zakrut cosi klepe pod autom. Stretli ste sa s tym? Dakujem.

Re: Závady

Napsal: 27 kvě 2020, 14:08
od Bystro
Ja uz musel menit kost,klepala cca od 34t.,zpetnej pohled,meneno v 37t.Chvili trvalo,nez se vule zretelne mechanicky ukazala,a dala se spolehlive identifikovat.

Re: Závady

Napsal: 06 srp 2020, 19:31
od Jirka Mirror
Tak problém s houpáním v tahu mezi 2a3tis. otáčkami vyřešen.
Dnes jsem absolvoval chiptuning auto jede jako dráha bez škubání krásně plynule.
Jestli vás zajímají hodnoty tak auto teďka má 140 koní a skoro 300Nm krouťák, odbržděných.
Víc koní to nedá je tam malé turbo, ale to nevadí hlavní je krouťák a průběh.
Graf dodám později.
:D :P :twisted:

Re: Závady

Napsal: 08 srp 2020, 15:40
od Reason
Bystro píše: 27 kvě 2020, 14:08 Ja uz musel menit kost,klepala cca od 34t.,zpetnej pohled,meneno v 37t.Chvili trvalo,nez se vule zretelne mechanicky ukazala,a dala se spolehlive identifikovat.
Není to nějak brzo? To dělají z másla, ne. Vyměněno gratis na záruku?

Re: Závady

Napsal: 09 srp 2020, 09:40
od gigi
Mám najeto cca 60 000 km a ani ťuk. Podotýkám,že 90% po Praze!!!

Re: Závady

Napsal: 02 zář 2020, 11:24
od Dano14
Zdravím, nestretol sa niekto s chybou "Porucha systému vstrekovania" po silnom daždi resp. veľkom vlhku ? Neviem či je to náhoda alebo niečo iné, ale pri poslednom dosť intenzívnom daždi sa mi po par km jazdy rozsvietila kontrolka "motora" check engine "Porucha systému vstrekovania". Motor šiel bezozmeny ok žiadne výkyvy výkonu alebo iné necharakteristické správanie mimo normu. Proste ok ako vždy. Po viacnásobných prestávkach s vypnutím motoru, kedy som si myslel, že reštart pomôže napokon pomohlo (možno náhoda?) odklopiť veko uzáveru palivovej nádrže a pod kovovým hrdlom, kde sa vsúva tankovacia pištol je taká malá dierka, ktorú som prečistil. Následný štart bez chyby. Stretol sa s tým niekto ? Motor 1.4 95hp atmo

Re: Závady

Napsal: 02 zář 2020, 11:32
od Vladka1
Mohlo jít o ucpaný odvětrání = podtlak v nádrži a kvůli němu nízký tlak paliva, jet to mohlo pořád normálně... (věštěno z koule)
Pokud skočila chyba tak v paměti je vypsaná závada = můžeš to načíst diagnostikou...

Re: Závady

Napsal: 02 zář 2020, 13:18
od gigi
To se mi také stává. Pokud motor běží normálně,tak to nech být. Někde si to načetlo nějakou chybu.ale po najetí určitých km to samo zmizí,nebo po dalším startování.

Re: Závady

Napsal: 02 zář 2020, 13:28
od Dano14
Ok ďakujem za odpovede

Re: Závady

Napsal: 02 zář 2020, 18:33
od tatko Tom
Možno sa niekomu hodí...
Fiaty si obecne (podľa našeho automechanika) závadu znulujú po vypnutí motora a jeho naštartovaní po nejakej dobe no vycvičila ma Muľa - na skúšku som odpojil váhu vzduchu, prešiel pár sto metrov - pripojil a průser - palubák tvrdohlavo hlásil, že mám okamžite zájsť do "garáže", nehlásil spotrebu a iné.
Aku sa mi nechcelo pokusne odpájať, pokusy o znulovanie pomocou OBDII / Torque končili opakovaním hlásenia po ďalšom štarte.
Našiel som v nete postup, ako nulovať - so zapnutým, alen NENA3TARTOVANÝM motorom a rýchlo po znulovaní naštartovať. Pomohlo a je kľud.

Re: Závady

Napsal: 10 zář 2020, 10:36
od Bystro
Reason píše: 08 srp 2020, 15:40
Bystro píše: 27 kvě 2020, 14:08 Ja uz musel menit kost,klepala cca od 34t.,zpetnej pohled,meneno v 37t.Chvili trvalo,nez se vule zretelne mechanicky ukazala,a dala se spolehlive identifikovat.
Není to nějak brzo? To dělají z másla, ne. Vyměněno gratis na záruku?
Nemel jsem ho od nuly km (cca 6500km) a zridka s nim jela zena nebo syn.Na naclou kost ti staci 1 sikovne vzita dira.
Byla doba Coronova,tak jsem koupil jinou,cca 500 Kc, a domaci mechos mi ji vymenil,kdyz jsme davali dopredu zasterky za kola.Prece jen i todle se lip dela na zvedaku.Zasterky jsou na osvihanosti boku znat.
Za tyden jdu na pravidelnej,tak jim ji tam vemu,a rovnou necham skontrolovat i geometrii(to platit nebudu,kdyz jsem zatahl kost),ne kvuli kosti,ale kvuli moznosti,ze to nekdy tu ranu chytlo.
Rekneme,ze jsem objektivni.Dohadovat se budu o tisice,ne o stovky.A bude tu ta kompenzace premereni geo.