Stránka 1 z 1

motor 1.8 16V

Napsal: 22 bře 2009, 15:03
od jenik
hej lidi co by bylo lepší kompresor nebo turbo na barchettu s 1.8 16V :?: :?: :?: :?:

Re: motor 1.8 16V

Napsal: 24 bře 2009, 17:56
od mad mike
implantace motoru 2.0 20VT z F. COUPE :wink:
no jelikož mám v puntu stejný motor jako v barchetě, tak by mě to taky zajímalo

Re: motor 1.8 16V

Napsal: 30 bře 2009, 22:56
od BaM
osobne si myslim ze pokial nestavas showcar, alebo zavodiak tak sa neoplati.
skusal som to ratat a komplet prestavba na turbo by stala cez 100 000, ak nechces kupit neico z vrakoviska co sa casom rozpadne.
to uz skor kupit cely silnejsi motor.

Re: motor 1.8 16V

Napsal: 18 bře 2010, 18:31
od Dabel
doporučoval bych to jen přečipovat dat pořádný kit saní spruchodnit výfuk a zaručeně to pojede jako střela 8) sice to nebude mít turbo efekt ani takový výkon ale jede to docela hezky :D

Re: motor 1.8 16V

Napsal: 22 bře 2010, 16:53
od mad mike
Dabel píše:doporučoval bych to jen přečipovat dat pořádný kit saní spruchodnit výfuk a zaručeně to pojede jako střela 8) sice to nebude mít turbo efekt ani takový výkon ale jede to docela hezky :D
co je pořádný kit sání??? já mám konus KN svedený nerez potrubím do nárazníku a rozdíl jsem nějak nepocítil. on motor 1,8 16V jede jak střela sám o sobě

Re: motor 1.8 16V

Napsal: 24 bře 2010, 20:05
od Dabel
to máš pravdu že 1,8 jede sama o sobě :D ale kit sani sam o sobě moc nepřidá akorád změní zvuk. V nárazníku je nej nej místečko a pokud má saní krátkou vzdálenost nasavaného vzduchu ke klapce tak sice to nepoznáš ale fakt to neco přidá. ja to ted budu dělat a ješte budu vyhazovat katik tak sem zvědav co to udělá :D

Re: motor 1.8 16V

Napsal: 25 bře 2010, 20:34
od mad mike
musí to sát studený vzduch, aby to mělo nějaký efekt, takže konkrétně u hgt krátká vzdálenost nehrozí kvůli teplu v motorovém prostoru(proto až dole v nárazníku), už tak se docela ohřívá ta nerez trubka(uvažuju o zamotání do armaflexu) a řešit jakože přívod pomocí alobalové hadice k digestoři,fuj děkuji ne

Re: motor 1.8 16V

Napsal: 01 úno 2013, 15:42
od twolive
délka saní výkon neovlivní ... přidat par koniku se da asi leda větší klapkou (pokud by byla už važně moc tak i vztřiky ale ty to většinou poberou) pak tlak paliva a pruchozí výfuk zejmena katalizator brzdí moc :-) u filtru je duležitý asi kolik vzduchu jím projde ..to je asi ta nejjednoduší a ještě cenově přijatelná cena