motor
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
motor
Jedna nepríjemná správa , nabúrali mi mloka. 1.9 JTD 110 k. Auto je v háji ale dal som si doviesť ďalšieho ale s motorom 1.9 JTD 105 k s vadným motorom. Otázka pre skusenejších , dá sa tam vložiť ten silnejší motor ? Máte s tým nejaké skúsenosti ?
Keď ho spojazdním budú dielce na predaj. Všetko je ok okrem predku.
Keď ho spojazdním budú dielce na predaj. Všetko je ok okrem predku.
- Reklama
Re: motor
Nevím jak v SK, ale jakmile budeš mít v papírech jiný typ motoru, než je realita, tak to nezlegalizuješ - vlastní zkušenost!
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: motor
Vzhledem k tomu, že má jiný výkon, tak bude typové číslo pravděpodobně jiné, ale nevím, u benzínů to tak je...Petr1968 píše:A je to jiný typ?
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: motor
To je téměř jistota, u Tempry jsem měl stejný objem, výkon, krouťák, jen prý ŘJ byla odlišné značky a typ motoru byl naprosto odlišný, dívám se, že v autokelly mají 4 druhy jtd (105, 110, 115, 120) a tam se objednává podle typu...Petr1968 píše:To je ovšem pouze domněnka
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Re: motor
Nazdar Kubii, podla mojich doterajšich skusenosti, rozdiel vo vykone motora bol iba zmenou softveru.Vela krat sa stalo, že sa objednavali sučiastky na rozne vykonostne agregaty podla typu ale v skutočnosti katalogove čislo je rovnake.Ja si myslim že ked chalan ma znameho na policii ,alebo niekoho znameho kto dovaža auta zo zahraničia tak ten agregat zapiše bez problemov.kubiii píše:To je téměř jistota, u Tempry jsem měl stejný objem, výkon, krouťák, jen prý ŘJ byla odlišné značky a typ motoru byl naprosto odlišný, dívám se, že v autokelly mají 4 druhy jtd (105, 110, 115, 120) a tam se objednává podle typu...Petr1968 píše:To je ovšem pouze domněnka
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor
Oznaceni kteremu se rika typ motoru musi souhlasit, jinak se neda legalne prihlasit. To uz tu padlo.
Typy motoru:
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 182B4.000 105bhp 105 JTD FWD 12/99-01/01
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 186A6.000 110bhp 110 JTD FWD 12/00-07/02
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 186A8.000 115bhp 115 JTD FWD 07/02-02/06
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 186A9.000 120bhp JTD FWD 02/06-
a projistotu i benzin
1581cc 4cyl 16v DOHCM engine code: 182A4.000 103bhp 100 FWD 12/99-01/06
1596cc 4cyl 16v DOHCM engine code: 182B6.000 103bhp Dynamic FWD 08/04-
Popravde receno. Kdyz jsem byl na evidencce pri koupy MPly, tak technik jen mavl rukou, ze se to cislo neda najit. Teda da, ale hodne tezko, takze ho ani nehledal. Sam jsem ho hledal, ale nenasel. Jeho umisteni uz se tu na foru resilo v jinem tematu.
Typy motoru:
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 182B4.000 105bhp 105 JTD FWD 12/99-01/01
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 186A6.000 110bhp 110 JTD FWD 12/00-07/02
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 186A8.000 115bhp 115 JTD FWD 07/02-02/06
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 186A9.000 120bhp JTD FWD 02/06-
a projistotu i benzin
1581cc 4cyl 16v DOHCM engine code: 182A4.000 103bhp 100 FWD 12/99-01/06
1596cc 4cyl 16v DOHCM engine code: 182B6.000 103bhp Dynamic FWD 08/04-
Popravde receno. Kdyz jsem byl na evidencce pri koupy MPly, tak technik jen mavl rukou, ze se to cislo neda najit. Teda da, ale hodne tezko, takze ho ani nehledal. Sam jsem ho hledal, ale nenasel. Jeho umisteni uz se tu na foru resilo v jinem tematu.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Re: motor
Přesně, jak píšeš, nehledal jsem přesný typový označení pro jednotlivý motory, ale na základě svých hooodně neblahých zkušeností jsem tušil, že to tak nějak bude. U mýho Mloka taky na hledání čísla rezignovali (benzín), nicméně to zkontrolovali podle typovýho štítku, což taky musí sedět.Mark L. píše:Oznaceni kteremu se rika typ motoru musi souhlasit, jinak se neda legalne prihlasit. To uz tu padlo.
Typy motoru:
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 182B4.000 105bhp 105 JTD FWD 12/99-01/01
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 186A6.000 110bhp 110 JTD FWD 12/00-07/02
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 186A8.000 115bhp 115 JTD FWD 07/02-02/06
1910cc 4cyl 8v OHCM engine code: 186A9.000 120bhp JTD FWD 02/06-
a projistotu i benzin
1581cc 4cyl 16v DOHCM engine code: 182A4.000 103bhp 100 FWD 12/99-01/06
1596cc 4cyl 16v DOHCM engine code: 182B6.000 103bhp Dynamic FWD 08/04-
Popravde receno. Kdyz jsem byl na evidencce pri koupy MPly, tak technik jen mavl rukou, ze se to cislo neda najit. Teda da, ale hodne tezko, takze ho ani nehledal. Sam jsem ho hledal, ale nenasel. Jeho umisteni uz se tu na foru resilo v jinem tematu.
Legalizace je dle ministerstva dopravy (tiskový mluvčí exministra Řebíčka je můj známý a na právním oddělení mi zjistil, co se dalo) možná pouze tak, že se požádá přímo Fiat (české zastoupení) o vydání dobrozdání, že je možná výměna za daný typ. Od Fiatu mi došla odpověď, že svolení k jinému typu motoru, než je v TP zásadně nedávají!
Z toho plyne: legálně se do Fiata jiný typ motoru nedá dát, byť se liší jen výkonem. Jak jsem psal, u mé exTempry byla odlišnost jen ve značce ŘJ, jinak veškeré parametry shodné. Řeší se to těžko a ne definitivně, podrobnosti zde psát nebudu
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW