Stránka 1 z 2
Zvýšení max. otáček
Napsal: 11 dub 2009, 11:54
od Mr.pilot
Nevíte někdo jestli by šel na 1,6 V8 vypnout omezovač otáček nebo třeba posunout o nějakou hodnotu výš nebo je to daný konstrukcí motoru(vstrikovacě,elektronika).Jinak určitě by ten motor šel daleko víš podle toho co sem počítal tak až 12000ot.
Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 11 dub 2009, 14:44
od Vencapunto
Pokud ano tak jedině přes ŘJ,ale pochybuju že by šel až do 12tis. vždyť třeba motory VTi který točej v sérii přes 8tis tak málokdy upravujou aby točily přes 10tis..A hlavně bys musel mít i všechno převážený na tyhle otáčky atd atd.Buď rád že to jezdí

Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 11 dub 2009, 15:28
od Mr.pilot
mě jde o to kde by mi byli schopni tu řídící jednotku nějak poladit.O motor strach nemám (dyštak ještě jeden leží v garáži).Vyváženej by asi měl bejt hlavní problém u většiny motorů je dán přímo konstrukcí.Hlavně poměr mezi vrtáním a zdvihem a v tomoto ohledu je ten motor super.Jinak při otáčkách kolem 6000 se nijak závratně neklepe.
mě by stačilo dostat se třeba na 8 - 10000.12 mi asi nedovoli vstřikovacě
Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 11 dub 2009, 17:34
od Vencapunto
Zkus kluky z
http://www.italiancars.org tam dost dělaj motory,sice hlavně s fénem,ale třeba uměj i astmatiky
Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 11 dub 2009, 19:56
od l-cizek
Je to blbost i když na to jen pomyslíš...jestli chceš vyšší výkon, radši sniž palici, odlehči řemenice atd... ten motor už od 6000 stejně nebude táhnout

Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 11 dub 2009, 21:05
od jani
12tis otacok?

ojnice by ti prerazili hlavu valcov a rovno aj kapotu

to by si musel komplet prestavat motor a aj tak by netocil 12 tis

a druha vec zivotnost toho motora by bola velmi nizka,par sto km mozna....vsak pozri si kolko vydrzia motory z F1? ani 1000km....a len jeden piest tam stoji viac ako bezne pouzite auto,proste ak to dosiahnes ze na 12tis otacok ti pojde tak si frajer

obmedzovac tam nie je pre srandu,ma to urcite daku rezervu ale isto nie dalsich 6000tis otacok.
Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 11 dub 2009, 22:41
od Mr.pilot
jednak nevim proc by to mela bejt blbost.ja nutne nechci vyssi vykon me predevsim zajima na kolik jde tak moc podctvercovej motor vytocit.
jinak zivotnost me moc nezajima jak sem psal mam doma jeste jeden komplet motor
Ojnici z F1 jsem v ruce mel zase takovej poklad to neni,sice byla ze starsiho motoru ale ten stejne tocil 15000
tech 12000 je jen pocetni hodnota klidne by stacilo 9000
Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 11 dub 2009, 23:44
od SZTRAD
Sice nevim ceho tim chces dosahnout po nahledu do parametru motoru,ale na volnobeh by jsi to snad mel pretocit bez vetsich potizi.
Takze najdi nekoho kdo ti tu plombu odstrani a dokopiruje ti potrebne mapy.Dle meho bude stacit ctrl+c a ctrl+v hodnot od cca 5500ot.Druha vec je jak je to z volnosti pameti jestli se to tam vleze nebo se bude muset zmenit odstupnovani map.Pokud bys chtel vyuzit vetsiho vykonu a posunout kroutak tak bys musel ty mapy predelat a posunout tu hranici.Na vacce by teoreticky problem byt nemel mela by to ustihat do tvych vysnenych cca 9000ot pak by mohl nastat problem s plnenim ale i odvodem spalin.Predpokladam ze by to chtelo i trosinku zvednout tlak na cerpadle.Jinak si ale myslim ze bez dukladneho rezu do programu to nebude mit valneho vyznamu.
Snad jen to pretoceni na volnobeh.
Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 11 dub 2009, 23:59
od Mr.pilot
jenze to znamena docela zásadní změnu řídící jednotky,já sem doufal že by šlo jen nějak vypnout omezovač a motor by šel dál
zlatej karburátor

Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 12 dub 2009, 00:19
od SZTRAD
On te ani ten karburator moc dal nepustil bez patricne upravy trysek a mirne upravy difuzoru.Dalsi podstatna vec je ze se musel upravit i odstredivy regulator.
Ta jednotka dela vlastne vse co za starych karburatorech mechanika.Pokud se nad tim zamyslis tak funguje tak,ze sejme hodnoty ze snimacu vypocita predstih a delku vstriku a pomoci svych akcnich clenu vykona potrebne ukony.
Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 12 dub 2009, 01:15
od Mr.pilot
jasne jenže ten karburátor byl daleko jednodušší na úpravu a případně rovnou šel vyměnit za jiný
Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 12 dub 2009, 09:34
od Vencapunto
Tak byškubej elektroniku a dej tam karbece z motorky,ty sou stavěný na vysoký otáčky

Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 12 dub 2009, 22:58
od SZTRAD
No napada mne jedna rada podobna te od Vency,ale snad lepe udelatelna.Mezi prvnimi Tipy se delal i typ 1.6 z karburatorem.Sundej sani z tveho motoru a nahrad ho timto bazmekem(predem podotykam ze nevim jestli sani pasne).Odpoj vse co se tyka vstrikovani ,ale zapalovani budes muset nechat vcetne snimacu a rj.Budes se muset smirit i s tim ze ti bude svitit kontrolka vstrikovani. No a jak jsi poznamenal z karburatory uz to umis.
Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 13 dub 2009, 00:34
od l-cizek
Mr.pilot píše:jednak nevim proc by to mela bejt blbost.ja nutne nechci vyssi vykon me predevsim zajima na kolik jde tak moc podctvercovej motor vytocit.
jinak zivotnost me moc nezajima jak sem psal mam doma jeste jeden komplet motor
Ojnici z F1 jsem v ruce mel zase takovej poklad to neni,sice byla ze starsiho motoru ale ten stejne tocil 15000
tech 12000 je jen pocetni hodnota klidne by stacilo 9000
proč by to měla být blbost...já třeba ve zmaření fungujícího motoru nevidim nějakej smysl. Prostě to blbost je, to si radši sežeň šáde.Nezvýší ti to ani výkon (leda spotřebu

)ani to neprospěje ničemu jinýmu...ba naopak...bál bych se spíš aby se mi nerozlítla převodovka a abych nemusel kupovat novou kapotu

A docela by mě zajímalo kde si držel ojnici z F1... beztak to bylo z fichtla a někdo ti to nakecal

Re: Zvýšení max. otáček
Napsal: 13 dub 2009, 08:57
od Mr.pilot
SZTRAD:A co rodělovač tenhle motor má prý předstih řízený rídící jednotkou (informace od fiatu) to bych někde musel sehnat nějaký starý rodělovač