MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje ;-) - PhoB2 2.0 8VT
Napsal: 24 kvě 2009, 13:07
Asi z hecu, jsem od jednoho zdejsiho byvaleho clena koupil nepojizdne punto. Cil byl vzkrisit auto k zivotu, udelat spolehlivejsim a rychlejsim nez drtiva vetsina PuntoGT v Ceske republice. Zroven jsem to chtel vytvorit za co nejmensi peniz, ovsem ne tak, abych neco osidil.
Podarilo se mi zakoupit motor z Lancie Dedry 2.0turbo v nejsilnejsi verzi 177hp / 290nm(asi). Motor 2 roky stal v nabouranem aute, proto jsem musel sundat hlavu valcu, abych si byl jist, ze motor neni zarezly. S tim souvisela GO hlavy valcu, nove rozvody, spojka atd.
Celou akci jsem shrnul do nekolika fotek:

puvodni tragedie

sup s tim ven

bylo na case privezt jedno "nove" tezke srdicko, chudak bananek se nadrel

Punto bi-moto, 4litry obsah, 24 ventilu, bi-turbo

Lehce sem ošplýchnul motorovy prostor

GO hlavy

hotovy motor, na estetiku nebyl cas

ela hop

motor ukotveny, novy vetsi vodni chladic atd

zde uz temer finalni stadium pred prvni projizdkou

a tady po prvni projizdce, explodoval intercooler

plus zacly saknout hadice k olejovemu chladici, musel jsem je nechat zalisovat

aktualni stav, bez samolepek, z kapoty to zatim strhavat nebudu.

vyfuk taky neni moc vzhledny, ale s konstrukce noveho by se nevesla do rozpoctu, tak byly pouze odstraneny nejvetsi restrikce a rezava mista.

A konecne hotovy motorovy prostor

Pokud vas neco zajima nebo se neco nelibi, klidne piste. Auto je na prodej, cena k jednani 70000kc.
Podarilo se mi zakoupit motor z Lancie Dedry 2.0turbo v nejsilnejsi verzi 177hp / 290nm(asi). Motor 2 roky stal v nabouranem aute, proto jsem musel sundat hlavu valcu, abych si byl jist, ze motor neni zarezly. S tim souvisela GO hlavy valcu, nove rozvody, spojka atd.
Celou akci jsem shrnul do nekolika fotek:

puvodni tragedie

sup s tim ven

bylo na case privezt jedno "nove" tezke srdicko, chudak bananek se nadrel

Punto bi-moto, 4litry obsah, 24 ventilu, bi-turbo


Lehce sem ošplýchnul motorovy prostor

GO hlavy

hotovy motor, na estetiku nebyl cas

ela hop

motor ukotveny, novy vetsi vodni chladic atd

zde uz temer finalni stadium pred prvni projizdkou

a tady po prvni projizdce, explodoval intercooler


plus zacly saknout hadice k olejovemu chladici, musel jsem je nechat zalisovat

aktualni stav, bez samolepek, z kapoty to zatim strhavat nebudu.

vyfuk taky neni moc vzhledny, ale s konstrukce noveho by se nevesla do rozpoctu, tak byly pouze odstraneny nejvetsi restrikce a rezava mista.

A konecne hotovy motorovy prostor

Pokud vas neco zajima nebo se neco nelibi, klidne piste. Auto je na prodej, cena k jednani 70000kc.