Stránka 1 z 1

startování a záhada k tomu

Napsal: 03 zář 2009, 16:46
od jean2005
Zdravím všechny nadšence, snad mi někdo poradí. Mám Uno, asi 1,1 (modrý kryt na vzduch. filtru, papíry, bohužel, říkají úplně jiné věci) 45i.e.
Blbne startování, ale jen někdy. Třeba týden nic a pak musím startovat 10x, protože okamžitě po naskočení motoru to zase chcípne. Je celkem jedno, jestli je motor studený, nebo zahřátý a za jízdy už to pak neblbne a ani nekolísají otáčky volnoběhu.

Svíčky mám nové (mají najeto něco přes 3000km).

Vzduchový filtr je čistý a je tak v půlce času do výměny.

A teď ta záhada, další v pořadí při hledání závady: podtlakový regulátor.
Já su přes auta dost lama, teoreticky sice něco vím, praxe chybí, ale tohle jsem teda nečekal. Vidím prasklou hadičku k tomu regulátoru a v duchu jásám, že je porucha nalezena. Tak nějak jsem předpokládal, že by ta hadička, vzhledem k principu funkce, měla být asi průchozí, ale ouha, ona je plná jakési tuhé gumovité hmoty, připomínající ztuhlý polyuretan (a asi to taky PUR bude). Stejnou hmotou je, zdá se, vyplněn i ten regulátor. Je to naprostá hovadina, nebo se pletu a má to tak být?
Nicméně regulátorem to taky není, startuje to i s hadičkou úplně vytaženou (stejně je ucpaná?!?).

Tak jsem dospěl k názoru, že to asi bude spínací skříňka, může to tak být?
Do té se mi totiž vůbec, ale vůbec nechce vrtat (nemám moc rád elektriku), ovšem vzhledem k momentální rodinné a finanční situaci to do servisu moc dávat nemůžu, pokud nebudu vyloženě muset....

No a pokud to není skříňka, ještě mě napadá palivové čerpadlo?

Re: startování a záhada k tomu

Napsal: 04 zář 2009, 11:19
od cuki
jean2005 píše:Zdravím všechny nadšence, snad mi někdo poradí. Mám Uno, asi 1,1 (modrý kryt na vzduch. filtru, papíry, bohužel, říkají úplně jiné věci) 45i.e.
Blbne startování, ale jen někdy. Třeba týden nic a pak musím startovat 10x, protože okamžitě po naskočení motoru to zase chcípne. Je celkem jedno, jestli je motor studený, nebo zahřátý a za jízdy už to pak neblbne a ani nekolísají otáčky volnoběhu.

Svíčky mám nové (mají najeto něco přes 3000km).

Vzduchový filtr je čistý a je tak v půlce času do výměny.

A teď ta záhada, další v pořadí při hledání závady: podtlakový regulátor.
Já su přes auta dost lama, teoreticky sice něco vím, praxe chybí, ale tohle jsem teda nečekal. Vidím prasklou hadičku k tomu regulátoru a v duchu jásám, že je porucha nalezena. Tak nějak jsem předpokládal, že by ta hadička, vzhledem k principu funkce, měla být asi průchozí, ale ouha, ona je plná jakési tuhé gumovité hmoty, připomínající ztuhlý polyuretan (a asi to taky PUR bude). Stejnou hmotou je, zdá se, vyplněn i ten regulátor. Je to naprostá hovadina, nebo se pletu a má to tak být?
Nicméně regulátorem to taky není, startuje to i s hadičkou úplně vytaženou (stejně je ucpaná?!?).

Tak jsem dospěl k názoru, že to asi bude spínací skříňka, může to tak být?
Do té se mi totiž vůbec, ale vůbec nechce vrtat (nemám moc rád elektriku), ovšem vzhledem k momentální rodinné a finanční situaci to do servisu moc dávat nemůžu, pokud nebudu vyloženě muset....

No a pokud to není skříňka, ještě mě napadá palivové čerpadlo?


Zdarec ja mam ted fiat punto gt ale predtim jsem mel Uno 1,3turbo a tam jsem mel podobny problem. Muj problem jsem vyresil asi az tak po 2 tydnech. U me to byly zoxidovany kontakty. Slo o ten ukostrenej svazek co je pod drzakem na baterii. Jedinej zpusob jak zjistit jestli je to ono je ze kdyz to nebude chtit chytit tak s tim zkus zacvicit a nebo at ti s tim nekdo pri startu zahejbe a uvidis. nakonec jsem to vse odpojil a ocistil kontakty(a ze jich tam bylo). Pak uz byl zase na par mesicu klid. Jo U Una byla elektrika ten nejvetsi zader.

Hodne stesti

Re: startování a záhada k tomu

Napsal: 07 zář 2009, 10:29
od lacin
Vyres si ten regulator s hadickou a pak patrej dal. Pokud ji mas ucpanou, tak muzes odpojovat co chces, neprojevi se to nikde... :-)

Spinackou, ani kontaktama na baterii to nebude, to by ti ani neotocilo motorem.

Re: startování a záhada k tomu

Napsal: 12 zář 2009, 16:01
od jean2005
Mám trochu blbej dotaz, jak nasadit zpátky rozdělovač? Sundat šel úplně lehounce, ale zpátky se mu nechce přes ten O-kroužek. Když jsem to zkoušel opatrně dotahovat přes šrouby, zaboha tam nechtěl jít rovně a okolo není dost místa, abych ho tam mohl tlačit nějak jinak.
Sundat jsem ho musel, abych se dostal k podtlak. regulátoru. Ten má totálně má prorvanou membránu (mimo to, že je z té potlakové strany taky plnej tý divný gumy, jako ta hadička?!?), takže přijde vyměnit a nějak se mi nedaří ho nikde sehnat; nepasuje tam z nějakého jiného auta? Případně kde sehnat komplet celý rozdělovač? Nikde v e-shopech není, ani v těch z odkazů tady na fóru...